US Coachella 2023

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Goeie set headliners wel dit jaar, allemaal tegenvallend wat ik heb gezien op de streams. Niet dat dat die 125.000 telefoontjes iets boeit aangezien 'ze er wel bij waren'.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.573
4.502
Had ik maar de kans om dat eens aan den lijve te ondervinden. Twijfel nog altijd aan een Rock En Seine ticket. Nadat ik ze gezien heb, kan ik weer verder met mijn leven.
Op NOS Alive vond ik ze gwn goed.
Oke Casablancas praat te lang tussen de nummers door (al viel dit toen al bij al mee). Als ze speelden was het gwn steengoed, vooral band, maar ook zang. Het hielp uiteraard wel dat ik vanvoor stond en ze in Portugal grote fan zijn. Ik kon daardoor met iedereen elk nummer luid meeschreeuwen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.510
6.183
Op NOS Alive vond ik ze gwn goed.
Oke Casablancas praat te lang tussen de nummers door (al viel dit toen al bij al mee). Als ze speelden was het gwn steengoed, vooral band, maar ook zang. Het hielp uiteraard wel dat ik vanvoor stond en ze in Portugal grote fan zijn. Ik kon daardoor met iedereen elk nummer luid meeschreeuwen
Je moet gewoon de mazzel hebben dat hij een goeie dag heeft (of dat de alcohol hem die dag niet te zwaar valt). Acts die zo respectloos naar hun publiek zijn, daar heb ik weinig mee.

De wens om Ocean ooit live te zien is ook verdwenen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Niet iedereen kan pieken op moment supreme. Ik heb nog wel vertrouwen in dat Frank iets moois neer kan zetten mocht hij dat zelf willen. Onder goede begeleiding weliswaar.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Op NOS Alive vond ik ze gwn goed.
Oke Casablancas praat te lang tussen de nummers door (al viel dit toen al bij al mee). Als ze speelden was het gwn steengoed, vooral band, maar ook zang. Het hielp uiteraard wel dat ik vanvoor stond en ze in Portugal grote fan zijn. Ik kon daardoor met iedereen elk nummer luid meeschreeuwen
Ik heb op Primavera me ook wel vermaakt hoor. Band is inderdaad wel goed. Echt zo'n optreden wat op het moment leuk is maar als je er op terugkijkt het redelijk schaamteloos slecht was door die mafkees van een Casablancas.

On topic, Ocean zei wel iets over een derde album toch? Daar kijk ik, ondanks deze show, dan tóch wel weer naar uit. Mocht de man ooit nog naar Europa komen, ik betwijfel het, zou ik ook lekker hypocriet wel weer een kaart kopen. Daarin volg ik @mattman ook weer wel mbt The Strokes. Je wilt dat soort acts toch een keer gezien hebben, het zij omwille van ramptoerisme 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
128
80
On topic, Ocean zei wel iets over een derde album toch? Daar kijk ik, ondanks deze show, dan tóch wel weer naar uit. Mocht de man ooit nog naar Europa komen, ik betwijfel het, zou ik ook lekker hypocriet wel weer een kaart kopen. Daarin volg ik @mattman ook weer wel mbt The Strokes. Je wilt dat soort acts toch een keer gezien hebben, het zij omwille van ramptoerisme 🤣
En gelukkig is zijn studiowerk natuurlijk fantastisch, dus een nieuw album mag zeker doorkomen 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.193
10.565
Je moet gewoon de mazzel hebben dat hij een goeie dag heeft (of dat de alcohol hem die dag niet te zwaar valt). Acts die zo respectloos naar hun publiek zijn, daar heb ik weinig mee.

De wens om Ocean ooit live te zien is ook verdwenen.
Ja dat snap ik wel. Ken zijn muziek amper, ken hem vooral van de jaarlijkse roep op het RW forum om te komen headlinen. Ik vermoed dat die roep voor 2024 wat zal verstommen :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
Je wilt dat soort acts toch een keer gezien hebben, het zij omwille van ramptoerisme 🤣
Ja, bij mij toch ook wel omdat het één van mijn favoriete artiesten is. Die muziek is heel belangrijk geweest sinds ik rond 07-08 echt naar muziek ben beginnen luisteren. Cave, RH, National, Strokes. Naast een Stevie Wonder en Kate Bush (ook all time favo's) die niet echt onder het livecircuit horen.

Beetje wat RHCP en Interpol voor jou is zeg maar.

Dat is Frank Ocean dan weer niet voor me. Maar zijn (kleine) output is erg goed en in een ideale wereld zie/zag ik hem eens een zwoele BKS nacht afsluiten. Maar ja...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.510
6.183
Niet iedereen kan pieken op moment supreme. Ik heb nog wel vertrouwen in dat Frank iets moois neer kan zetten mocht hij dat zelf willen.
Op basis van die set van net is die laatste vraag een belangrijke. Want hij gooide er aardig met de pet naar. Leek er niet op dat hij er zelf überhaupt wilde zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Niet iedereen kan pieken op moment supreme. Ik heb nog wel vertrouwen in dat Frank iets moois neer kan zetten mocht hij dat zelf willen. Onder goede begeleiding weliswaar.
Dat is net het probleem. Ocean is een muzikaal meesterbrein. Dat hij het niet kán, geloof ik niet zo. Maar dat hij het wil, geloof ik óók niet zo...
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD en Timmetje

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
784
729
Had ik maar de kans om dat eens aan den lijve te ondervinden. Twijfel nog altijd aan een Rock En Seine ticket. Nadat ik ze gezien heb, kan ik weer verder met mijn leven.
Je zal u dan mogen haasten. De tickets voor drie dagen zijn al uitverkocht. Echt een topaffiche.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.510
6.183
Arme Coachella gangers. Krijg je dan niet alleen misschien geen Frank Ocean, moet je dan straks ook nog eens twee keer naar Björk luisteren. :p
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
Arme Coachella gangers. Krijg je dan niet alleen misschien geen Frank Ocean, moet je dan straks ook nog eens twee keer naar Björk luisteren. :p
Je gaat me toch niet zeggen dat dat slecht klinkt in die videos? Jezus, raap me op. Fenomenaal.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.614
11.263
Je gaat me toch niet zeggen dat dat slecht klinkt in die videos? Jezus, raap me op. Fenomenaal.
Vind 't heel bijzonder als je dat uit zijn woorden opmaakt... Tim is ook niet doof hè. Kan trouwens aan mij liggen, maar die drones voegen toch niet zoveel toe?

In ieder geval, laat Björk maar weer eens een keer hierheen komen. Toch een act die ik gezien wil hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Dat is net het probleem. Ocean is een muzikaal meesterbrein. Dat hij het niet kán, geloof ik niet zo. Maar dat hij het wil, geloof ik óók niet zo...
Ja of gewoon niet zo klaar voor is en dat dit optreden inderdaad door Coachella door zijn neus is gedrukt voor weet ik veel hoeveel miljoen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.510
6.183
Ja of gewoon niet zo klaar voor is en dat dit optreden inderdaad door Coachella door zijn neus is gedrukt voor weet ik veel hoeveel miljoen.
Hij zou oorspronkelijk 2021 headlinen. Die headlineset is al 2,5 in de making. Als hij er niet klaar voor was had hij niet moeten toezeggen / moeten afzeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Exact wat Timmetje zegt, als er iemand klaar zou moeten kunnen zijn geweest is het Frank Ocean toch wel...
Die man zal wel een tering hekel aan optreden hebben vermoed ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken