Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Het affiche voor Dynamo Metalfest is compleet nu Torn From Oblivion is toegevoegd.
338569511_768948761175913_8898945982471838339_n.jpg
 
  • On fire
Waarderingen: Nelios

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Het programma van London Calling is daarnaast ook compleet.
Met de toevoeging van cumgirl8, CVC, Flasher, Master Peace en Sylvie is het programma voor London Calling compleet. Het festival dat op 19 en 20 mei in Paradiso plaatsvindt maakt daarnaast ook de dagindeling bekend.
De dagindeling:
Vrijdag 19 mei vanaf 18:00 uur
  • cumgirl8
  • Blondshell
  • Enumclaw
  • Hamish Hawk
  • Heartworms
  • Joe Unknown
  • Kate Davis
  • Shelf Lives
  • Sylvie
  • The Grogans
  • The Tubs
  • Trampolene
  • Vlure

Zaterdagmiddag - High Tea vanaf 13:00 uur

  • Bully (solo)
  • Cam Kahin
  • Carrtoons
  • Girl & Girl
  • Girl Scout
  • Glass Beams
  • Surprise Chef
  • Tchotchke

Zaterdagavond vanaf 18:30 uur

  • Baba Ali
  • Benefits
  • Ber
  • Bilk
  • CVC
  • Deadletter
  • Enola Gay
  • Flasher
  • The Golden Dregs
  • Gurriers
  • Lael Neale
  • Lemon Twigs
  • Master Peace
  • Ron Gallo
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Midsummer Prog komt pas 17 april met de laatste headliner (wegens toestemming van de artiest). Maar: niet getreurd! Volgende week worden de twee overige openstaande posities al bekendgemaakt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Samhain heeft de eerste namen aangekondigd! Ufomammut, Birds in Row, Ante Inferno en Abduction zijn in oktober te vinden in Maastricht. Volgende week volgen alweer de volgende namen!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
London Calling vindt in het najaar in ieder geval op 28 oktober plaats. Garrett T. Capps & NASA Country is de eerste naam. Aankondiging moet nog volgen en dat zal vast pas na de editie in mei zijn.
Deze band is trouwens ook de eerste naam voor Beerland Festival in Metropool Hengelo op 4 november. Daar moet ook nog een aankondiging voor komen, maar zal vast nog even duren.
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
141
151
Voor de echte kenners, wat zullen de 9 nieuwe namen zijn voor The Rock Circus zijn maandag?

Heel benieuwd hoe dit festival het gaat doen namelijk

IMG_20230331_173456.jpg
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
141
151
Blijf het wel bijzonder vinden hoe ze deze bands hebben geboekt als je kijkt naar de tourschema's van de bands tot nu toe. Avatar, Electric Callboy Powerwolf hebben dit jaar nog Europese zalen aangedaan, zullen ze in november niet weer doen lijkt mij. Tot nu toe geen andere data rond November.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
Blijf het wel bijzonder vinden hoe ze deze bands hebben geboekt als je kijkt naar de tourschema's van de bands tot nu toe. Avatar, Electric Callboy Powerwolf hebben dit jaar nog Europese zalen aangedaan, zullen ze in november niet weer doen lijkt mij. Tot nu toe geen andere data rond November.

Wel allemaal Europese namen, Powerwolf en Electric Callboy met Duitsland zelfs ook gewoon dichtbij, het is niet zo dat ze vanuit de VS moeten overvliegen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.216
Ik ben heel nieuwsgierig naar de tweede lading, zal voor mij een make or break zijn om erheen te gaan. Gaat om twee dingen: wordt het programma vooral opgebouwd rond de grotere powermetalbands of komen er ook nog wat 'diepgravendere' metalbands bij, boeking van Cradle of Filth biedt perspectief. Maar het belangrijkste voor mij is of er nog wat bands bijkomen die ik dit jaar niet 1 of 2 keer al ga zien/gezien heb. Beetje nieuw bloed in het tourcircuit. Ik kijk uit naar de aankondiging!
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Samhain heeft de eerste namen aangekondigd! Ufomammut, Birds in Row, Ante Inferno en Abduction zijn in oktober te vinden in Maastricht. Volgende week volgen alweer de volgende namen!
Dit is de tweede lichting namen. Een paar weken geleden werden al Godflesh, (DOLCH), Wolvennest, Downfall of Gaia, E-L-R en UNRU bekendgemaakt.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
Beast in Black op 4 november in Den Bosch aldus hun eigen website tourpagina. Zal gaan om die namen van The Rock Circus die vandaag worden aangekondigd
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: BetterDays en Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Beast in Black op 4 november in Den Bosch aldus hun eigen website tourpagina. Zal gaan om die namen van The Rock Circus die vandaag worden aangekondigd
Goed gespot.
Was er iets bekend over hoe laat die namen bekend gemaakt worden?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
Goed gespot.
Was er iets bekend over hoe laat die namen bekend gemaakt worden?

Heb er niks over gevonden hoe laat

Edit: als ik de juiste post heb gevonden, dan waren de vorige namen om 13:44. Dus denk dat het gewoon willekeurig ineens daar gaat zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken