Graspop Metal Meeting 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.027
ik irriteer mij mateloos aan die hln en nieuwsblad artikels die zeggen dat de headliners guns n roses slipknot en disturbed zijn ...

gewoon namen aflezen van een poster en dat lukt al niet

Vind het nog niet eens zo gek om Disturbed als headliner uit de poster te halen, ze staan toch in het midden van de drie op vrijdag.
 

BlackRamIndian

Randprogramma
15 dec 2022
121
215
Katatonia staat ook erg laag. Dat wordt dus geen Lorna Shore -> Insomnium -> Katatonia als laatste drie bands in de Marquee. Hoogstens in omgekeerde volgorde, want Lorna Shore staat dan wel weer een rijtje hoger.
ja dat viel mij ook al op......maar ja is ook lastig met zoveel goeie acts, wordt dus iig puzzelen als we het blokkenschema hebben;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias en Jamel

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.648
796
Na het inluisteren van Machinehead denk ik er nu over om die zondag te laten schieten en ipv daarvan voor de donderdag en vrijdag te gaan.
Zou ook beter in mijn tourschema rondom Bruce passen
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Loek123

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.326
6.444
Op basis van de poster een update gedaan, maar het is moeilijk in te schatten, aangezien er toch wel een verschil aan namen is tegen vorig jaar. Puur giswerk dus
Thanks! Voor dit tijdschema zou ik tekenen. Past allemaal prima in elkaar wat betreft de mustsees voor mij. Enkel Solstafir - Antimatter als vervelende (gedeeltelijke) overlap.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.399
2.826
Zo, dat was dat. De poster is bekend! Had even de hoop dat we ook een stage invulling zouden zien, omdat er over die Helmut (wie?) wordt gezegd dat ie in de Metal Dome staat.

Machine Head, kan niet wachten tot iemand in de band voorstelronde Machine Head op zich neemt. Want ik ken eigenlijk helemaal niks van ze.
Maar wat een line-up!!!
Vanmiddag ga ik ook aan de slag met mijn clashfinder. Nu eerst nog een paar uurtjes de rust zien te bewaren op het werk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.210
Machine Head, Disturbed en Gojira staan alle drie bovenaan het affiche op de vrijdag. Disturbed zelfs in het midden van de drie.. Mag toch hopen dat dit niet betekent dat Gojira de headlinestatus van de South Stage kwijt is? Denk/hoop/verwacht dan gewoon Disturbed (South) -> Gojira (North) -> Machine Head (south). Toch?
Nee die zijn natuurlijk hun headline status niet kwijt
Het gebeurt regelmatig dat de north stage headliner lager op de poster staan dan de sub van de south stage.
was daarom vroeger ook zo onmogelijk om te voorspellen wie de mainstages ging afsluiten. gelukkig weten we dat nu al
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.399
2.826
Thanks! Voor dit tijdschema zou ik tekenen. Past allemaal prima in elkaar wat betreft de mustsees voor mij. Enkel Solstafir - Antimatter als vervelende (gedeeltelijke) overlap.
Ik niet helemaal, want Meshuggah clasht met zowel Gojira als Machine Head dan...
 

EddiePlaysBass

Randprogramma
23 jun 2022
142
300
Aangezien de Brides Of Lucifer een paar jaar geleden ook giga aantrek hadden, ben ik zeker dat Hellmut (met twee -l'en) ook op een volle Dome mag rekenen.

Vent heeft wel humor, ook. Toen bekend werd dat ie al jaren een pruik droeg, en daar heel wat ophef over kwam (insert roll-eyes emoji) trad ie de eerstvolgende keer met een mega afro pruik op 😁
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.467
4.253
Op basis van de eigen clashfinder:

Donderdag: Motionless In White - Molybaron - 1914 / As I Lay Dying - Epica - Papa Roach - Arch Enemy - Tom Morello - Alter Bridge - GNR (mss My Dying Bride meepakken) - Ghost

Vrijdag: Ice Nine Kills - Loathe (- Crowbar) - Asking Alexandria - Fever 333 - Hollywood Undead - Airbourne - Heidevolk / Any Given Day - Behemoth - (eten aan NoS met Disturbed op achtergrond) - Amon Amarth - Machine Head - Gojira

Zaterdag: Vended - Sleep Token - The Chats - I Prevail - The Ghost Inside (/Solstafir) - Antimatter - In Flames - Architects - Rancid - Pantera / Code Orange - Parkway Drive - Slipknot

Zondag: Bloodywood (/ Hippotraktor) - Avatar - Insomnium - Katatonia - Billy Talent - Lorna Shore - (rustig alles van een afstand vanaf nu) - Generation Sex - Hollywood Vampires - Mötley Crue - The Halo Effect / Kreator

Het wordt in ieder geval een mooi weekend
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Dat moet haast wel ja.... Ik vermoed met Machine Head dan, omdat ik Gojira en Meshuggah toch wel echt heel erg op elkaar vind lijken qua stijl/fanbase.
Wellicht ja, al heeft de Graspop organisatie niet de beste track record als het gaat om rekening houden met overlappende fanbases.

Nu ik naar die clashfinder zit te kijken wordt vrijdag avond sowieso een ramp, mochten inderdaad Orange Goblin en Clutch de Metal Dome afsluiten, want die wil ik ook heel graag zien. Damn....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken