Concert Aankondigingen

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
The Great News, John Coffey is terug! Op 16 december 2023 komt John Coffey naar AFAS Live met hun allergrootste show ooit. De kaartverkoop start op vrijdag 17 maart om 10:00 uur. Meer info en tickets via mojo.nl/johncoffey
Na een hiaat van zes jaar begon John Coffey afgelopen november stiekem te werken aan een nieuw album dat aankomende zomer uitkomt. De oncontroleerbare drang om op het podium te staan, zalen op z'n kop te zetten en elke bezoeker mee te sleuren, won het van de behoefte aan de ongelimiteerde pauze die in september 2016 ingelast was. Het uitgangspunt voor het nog te verschijnen nieuwe album was voor de Utrechtse punkband direct duidelijk: onbegrensde energie. Van afgrijselijk hard tot heel zacht en nummers die doorspekt zijn met 80's rock, grunge en 00's hardcore.
 
  • Leuk
Waarderingen: Franzzz

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Bizar eigenlijk dat als je even stopt, daarna meteen grote zalen gaat doen. Voor ze stopte nooit echt groot geweest en nu ineens AFAS.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Helene Fischer op 13 september naar het GelreDome. Verkoop 17 maart 10.00, VVK 16 maart 10.00. De show is geontwikkeld in samenwerking met Cirque du Soleil.

Wat...? Is die nog zo groot?
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
147
99
Neal Morse organiseert op 18 en 19 augustus Morsefest in de Boerderij. Verkoop 28 februari (via de site van Neal Morse). Geen idee hoe laat. Eerste wat in me opkomt: wat een belachelijke prijs.
The Hype op 8 september naar Patronaat. Verkoop 23 februari 18.45.
Moderat op 18 oktober naar 013 (Main). Verkoop 13 april 10.00. Zijn er ook vroeg bij.
Gazpacho op 20 oktober naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop. Lekkerrr!

Dat krijg je als je al een AFAS uitverkoopt en dan terug gaat naar de kleinere zaaltjes (al was AFAS al €43,68).
Neal Morse organiseert op 18 en 19 augustus Morsefest in de Boerderij. Verkoop 28 februari (via de site van Neal Morse). Geen idee hoe laat. Eerste wat in me opkomt: wat een belachelijke prijs.
The Hype op 8 september naar Patronaat. Verkoop 23 februari 18.45.
Moderat op 18 oktober naar 013 (Main). Verkoop 13 april 10.00. Zijn er ook vroeg bij.
Gazpacho op 20 oktober naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop. Lekkerrr!

Dat krijg je als je al een AFAS uitverkoopt en dan terug gaat naar de kleinere zaaltjes (al was AFAS al €43,68).
Die aankondiging van Moderat is denk ik ook pas in die week in april te verwachten toch? Zie dat dat ook de week na DGTL is.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
013 is gewoon erg goed bezig dit jaar. Placebo, Bon Iver, nu weer Moderat. Vorige week nog tickets gekocht voor Tangerine Dream.

Ze vallen dit jaar niet alleen in de standaard metal namen dat jaar. En dat is een dikke prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

coolstom

Playlistbediener
8 jan 2019
29
10
013 is gewoon erg goed bezig dit jaar. Placebo, Bon Iver, nu weer Moderat. Vorige week nog tickets gekocht voor Tangerine Dream.

Ze vallen dit jaar niet alleen in de standaard metal namen dat jaar. En dat is een dikke prima.

Kan iemand mij mss zeggen of het Bon Iver verhaal echt is en doorgaat?? Ik vind hier nergens info van en telkens ik het hier lees krijg ik kriebels #ikmoetdaarbijzijn
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
013 is gewoon erg goed bezig dit jaar. Placebo, Bon Iver, nu weer Moderat. Vorige week nog tickets gekocht voor Tangerine Dream.

Ze vallen dit jaar niet alleen in de standaard metal namen dat jaar. En dat is een dikke prima.

Eens, ik ben al jaren niet in de 013 geweest mede omdat het programma vaak mwah is voor mij. Nu een ticket voor Turnstile binnen, en Bon Iver en Moderat wil ik ook graag heen. Als King Gizzard niet tijdens mijn reis zou vallen had ik zowaar al 4x 013 gepland dit jaar vs. 0 sinds 2015 ofzo haha
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
013 is gewoon erg goed bezig dit jaar. Placebo, Bon Iver, nu weer Moderat. Vorige week nog tickets gekocht voor Tangerine Dream.

Ze vallen dit jaar niet alleen in de standaard metal namen dat jaar. En dat is een dikke prima.
Vraag me af wanneer Bon Iver eindelijk in de verkoop gaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
013 is gewoon erg goed bezig dit jaar. Placebo, Bon Iver, nu weer Moderat. Vorige week nog tickets gekocht voor Tangerine Dream.

Ze vallen dit jaar niet alleen in de standaard metal namen dat jaar. En dat is een dikke prima.
Thanks, Tangerine Dream had ik gemist. Moet ik eigenlijk wel heen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken