Gaming

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Nier Automata uit. Als in, alle credits behaald en platinum. Ik denk dat dit misschien de allermooiste game is die ik ooit heb gespeeld. Van het fantastische verhaal (vol emotie maar ook humor), tot de combat en de weergaloze soundtrack. Eentje om niet meer te vergeten.
Hmm je maakt me nieuwsgierig. De Nier games zijn toch Darksoulish moeilijk toch? Dat houd me beetje tegen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Hmm je maakt me nieuwsgierig. De Nier games zijn toch Darksoulish moeilijk toch? Dat houd me beetje tegen.
Nee totaal niet! Automata was zelfs vrij makkelijk.

Replicant is ondanks zijn heruitgave sterk veroudert maar het is wel zeer de moeite die eerst te spelen vanwege de lore.

Van Automata is op PSN een demo.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Oke ik moet zeggen dat ik toch nog een beetje in Hogwarts ben getrokken, maar ik kan het wel alleen 's avonds spelen. Ik stond echt op het punt om het weer te verkopen want vind het écht niet de Triple AAA game die het moet zijn. Maar na een uurtje of 10 spelen, ben ik toch wel voor de gameplay gevallen, en kan ik alle gebreken vrij goed filteren. Vind vooral de combo's met de wand leuk om te doen. Benieuwd hoe lang het allemaal interessant blijft.
 
Laatst bewerkt:

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Oke ik moet zeggen dat ik toch nog een beetje in Hogwarts ben getrokken, maar ik kan het wel alleen 's avonds spelen. Ik stond echt op het punt om het weer te verkopen want vind het écht niet de Triple AAA game die het moet zijn. Maar na een uurtje of 10 spelen, ben ik toch wel voor de gameplay gevallen, en kan ik alle gebreken vrij goed filteren. Vind vooral de combo's met de wand leuk om te doen. Benieuwd hoe lang het allemaal interessant blijft.
Haha mooi, ik blijf wel een klein beetje hangen. Vanwege carnaval weinig tijd besteed aan gamen, maar het is ook geen game die ik lang achter elkaar kan spelen. Na een missie ben ik het wel weer beu.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Haha mooi, ik blijf wel een klein beetje hangen. Vanwege carnaval weinig tijd besteed aan gamen, maar het is ook geen game die ik lang achter elkaar kan spelen. Na een missie ben ik het wel weer beu.
Dat dacht ik eerste instantie ook, maar vrijdag en zaterdag toch rustig van 19uur tot 2uur nonstop gespeeld. Als je zelfs in het dagelijks leven dingen gaat associëren met de game, dan weet je dat er diep in zit. Voor je eigen huis staan en alohomora neuriën voordat je de sleutels pakt bijvoorbeeld. 🙄
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
@Indiaantje89

Jij had Disneys Dreamlight Valley toch? Ik kan hem nu met korting kopen voor 20,-. Later dit jaar is hij free to play maar nu krijg je er 8000 moonstones bij. Is dat de moeite?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
@Indiaantje89

Jij had Disneys Dreamlight Valley toch? Ik kan hem nu met korting kopen voor 20,-. Later dit jaar is hij free to play maar nu krijg je er 8000 moonstones bij. Is dat de moeite?
Moonstones vind ik niet zo bijzonder. Mijn dochter vond het geweldig en ik vond hem zelf stiekem ook wel leuk. Op den deur wel repetitief.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Moonstones vind ik niet zo bijzonder. Mijn dochter vond het geweldig en ik vond hem zelf stiekem ook wel leuk. Op den deur wel repetitief.
Thanks!

Storymode komt later dit jaar toch?

Adviseer je even te wachten of is de game wel 20e waard nu in early access?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Sinds gisteren begonnen aan Wo Long op Gamepass. Een mix van Nioh en Sekiro. Op de eerste baas na vrij makkelijk, maar wel met een fijne gameplay.

Verder deze maand Trails To Azure en misschien WWE2K23. Fijn maandje weer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Sinds gisteren begonnen aan Wo Long op Gamepass. Een mix van Nioh en Sekiro. Op de eerste baas na vrij makkelijk, maar wel met een fijne gameplay.

Verder deze maand Trails To Azure en misschien WWE2K23. Fijn maandje weer.
Ik laat WWE aan me voorbij gaan denk ik. Ik hoor inderdaad dat veel mensen blij zijn met de komende games. Maar ik heb bij heel veel het gevoel “niet voor mij”. En toch heb ik behoefte aan iets nieuws wat me echt weet te pakken.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ik heb me eindelijk aangezet tot het verder spelen van Horizon Forbidden West. Deze zat in de box bij aanschaf van de PS5. Maar man, wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb! Ik dacht even klaar te zijn met open wereld games maar hier verlies ik me weer heerlijk als vanouds in. Wat heel fijn is aan deze game is dat bijna alle sidequests iets toevoegen aan het verhaal en niet simpele fetch quests zijn. Ik speel ze daarom met erg veel plezier. Heerlijke game en ben daar nog wel goed zoet mee.

2023 staat voor mij verder in het teken van Final Fantasy. In de zomer nummer 16 en dan eind van het jaar FF7Remake part 2. Gouden tijden!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD en Timmetje

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
Speel op dit moment Metroid Prime Remastered. Simpelweg top, daadwerkelijk een remaster-feel. Nieuwe besturing is even wennen zonder C-stick maar dat mag de pret niet drukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Enorm genoten van Trails From Zero. Het vervolg zou 17 maart op mijn mat vallen maar die kreeg ik gisteren al. Een weekje te vroeg!

Uurtje gespeeld en ik weet nu al welke game de komende weken in de PS5 blijft zitten. Fantastisch spel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Enorm genoten van Trails From Zero. Het vervolg zou 17 maart op mijn mat vallen maar die kreeg ik gisteren al. Een weekje te vroeg!

Uurtje gespeeld en ik weet nu al welke game de komende weken in de PS5 blijft zitten. Fantastisch spel.
Nice. Heb Trails from Zero ook nog liggen. Komen erg veel nieuwe games uit in de serie laatste tijd, ik hou het niet meer bij!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Nice. Heb Trails from Zero ook nog liggen. Komen erg veel nieuwe games uit in de serie laatste tijd, ik hou het niet meer bij!
Het is geen gek idee ze even op te sparen en na elkaar te spelen. Het is 1 lang verhaal met vrij veel gebeurtenissen en karakters dus dan kun je die in 1x volgen. Ik ben blij dat ik Zero recentelijk uit heb gespeeld anders had ik echt even moeten bijlezen haha.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Het is geen gek idee ze even op te sparen en na elkaar te spelen. Het is 1 lang verhaal met vrij veel gebeurtenissen en karakters dus dan kun je die in 1x volgen. Ik ben blij dat ik Zero recentelijk uit heb gespeeld anders had ik echt even moeten bijlezen haha.
Ja inderdaad. Alle Cold Steels heb ik gespeeld, even kijken wat nu wijsheid is. Zero of Sky.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
WWE2K23 is weer leuk @Indiaantje89. Gameplay staat als een huis, Cena Showcase is tof en een hilarische storyline.

30 voor betaald (20e aan tegoed en de Deluxe heeft PS4 code dus kon deze 50/50 delen met maatje) en dat is de game zeker waard.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
WWE2K23 is weer leuk @Indiaantje89. Gameplay staat als een huis, Cena Showcase is tof en een hilarische storyline.

30 voor betaald (20e aan tegoed en de Deluxe heeft PS4 code dus kon deze 50/50 delen met maatje) en dat is de game zeker waard.
Ik heb geen kortingsbonnen. En niet echt zin om veel goed weg te leggen. Die showcases zijn altijd leuk, maar dan ben ik vaak er ook wel klaar mee.

Heb vooral niks met de huidige generatie worstelaars. Kwa dat betreft mag er van mij wel weer iets komen zoals Legends Of Wrestling destijds. Plat gespeeld destijds:

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken