Best Kept Secret 2023

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
121
58
Staan zo te zien alleen op Primavera in Barcelona en Madrid. En niet in Porto.
Maar eens met Timothy; dit soort namen hoeven we niet meer te verwachten. Verwacht eigenlijk dat dit een van de namen is waarvoor Rosendal extra dagen heeft toegevoegd.
Ah ze staan ook op Primavera Porto zie ik, zaterdag 10 juni. Dan is BKS sowieso al kansloos idd
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Live misschien wel de meest tegenvallende naam die ik heb gezien afgelopen zomer. Legt er echt 0 energie in, alleen maar hijgend met hese stem "hebben we er nog een beetje zin in?" roepen. Dus live waanzinnig kut.
Meer dan 1 keer live gezien en herken me er niet in verder dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
2 keer live gezien. Beide keren ontzettend saai met waardeloze zang, Haar hype is volgens mij ook wat over.
Ach hou toch op. Kritiek hebben op een act mag, maar je loopt nu gewoon onzin te verkopen. Of het je ding is of niet, ze zingt gewoon prima, en haar "hype" is verre van over. Die levert gewoon kwaliteit en is al zo groot als ze is zonder een album uit, daar zit nog heel veel groei in. Nogmaals, dat mag je ontzettend saai vinden, het kan je tegenvallen, maar hou het bij je mening aub.
 
Laatst bewerkt:

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Eergisteren nog een Edison gewonnen, een nieuw album op komst, verkoopt het grootste gedeelte van de zalen waar ze staat nog steeds uit en 1 van de ambassadeurs van de vrijheid op Bevrijdingsdag. Hoezo hype over?
En een koningsnacht concert met een klassieke artiest samen in het Concertgebouw in Amsterdam, ook wel een interessante vind ik, en niet een positie die je krijgt als je slecht zingt en je hype over is lijkt me 🙃
 

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
115
131
Haar optreden op BKS was wel goed. Leuke nummers en goed gespeeld! Daarnaast wordt een hype niet zo maar gecreëerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
Asgier 8, 9 en 11 juni in Nederland ( nijmegen, amsterdam, den haag) En dan niet op BKS? Jammer of zou deze nog op de zaterdag komen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken