Best Kept Secret 2023

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
Dagtickets? Ze spelen het hele weekend?

Eerlijk gezegd had ik het spannender gevonden als een internationale band drie dagen kamp op sloeg dan De Staat en dan in één van de tenten speelde ipv naar alle waarschijnlijk 3x de One..
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies en noid

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
149
101
Dagtickets? Ze spelen het hele weekend?

Eerlijk gezegd had ik het spannender gevonden als een internationale band drie dagen kamp op sloeg dan De Staat en dan in één van de tenten speelde ipv naar alle waarschijnlijk 3x de One..
Ik bedoel ermee te zeggen dat ik niet verwacht dat ze meer weekendtickets verkopen omdat een band er 3x staat ipv 1x. Maar wel dat ze op deze manier iedere dag een bekendere naam hebben staan. Ik denk dat ze daardoor iedere dag extra dagtickets verkopen. Maar kan goed zijn dat ik dat helemaal verkeerd inschat hoor.

Ben het met je eens dat het niet de meest spannende keuze is, maar het is wel een manier om de mensen te overtuigen die we wat minder bands kennen en zin hebben om met vrienden een dagje naar BKS te gaan. Ik denk gewoon dat ze die doelgroep ook gedeeltelijk nodig hebben om kaarten te verkopen.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
296
291
3 keer Radiohead met elke dag een totaal andere set zou voor mij een droom zijn. Als je niet van de band houdt (onbegrijpelijk in mijn ogen) dan is dat inderdaad anders.
Nou met een beetje invoelingsvermogen moet het lukken om in te zien dat de meeste mensen het kutmuziek vinden en Tom Yorke een galmbak vinden. (Op een paar mooie nummers na vroeger). Maar gelukkig hoeven we er ons niet druk om te maken want hij staat niet op BKS.
De Staat is wat mij betreft ook een misser. Ik kan me dat drie keer amper voorstellen, hoe en waar? Ik denk nog steeds dat de Staat de artist in residence is en drie dagen een eigen podiumpje zal hebben. Daar vooraan ergens bij de Kilo Kilo botsautobaan, zodat we er tenminste niet zondererg tegen aanlopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Dagtickets? Ze spelen het hele weekend?

Eerlijk gezegd had ik het spannender gevonden als een internationale band drie dagen kamp op sloeg dan De Staat en dan in één van de tenten speelde ipv naar alle waarschijnlijk 3x de One..
Nou met een beetje invoelingsvermogen moet het lukken om in te zien dat de meeste mensen het kutmuziek vinden en Tom Yorke een galmbak vinden. (Op een paar mooie nummers na vroeger). Maar gelukkig hoeven we er ons niet druk om te maken want hij staat niet op BKS.
De Staat is wat mij betreft ook een misser. Ik kan me dat drie keer amper voorstellen, hoe en waar? Ik denk nog steeds dat de Staat de artist in residence is en drie dagen een eigen podiumpje zal hebben. Daar vooraan ergens bij de Kilo Kilo botsautobaan, zodat we er tenminste niet zondererg tegen aanlopen.
Tom Yorke ben ik met je eens. Gelukkig is hij niet de zanger van Radiohead. 😉
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Nou met een beetje invoelingsvermogen moet het lukken om in te zien dat de meeste mensen het kutmuziek vinden en Tom Yorke een galmbak vinden. (Op een paar mooie nummers na vroeger). Maar gelukkig hoeven we er ons niet druk om te maken want hij staat niet op BKS.
De Staat is wat mij betreft ook een misser. Ik kan me dat drie keer amper voorstellen, hoe en waar? Ik denk nog steeds dat de Staat de artist in residence is en drie dagen een eigen podiumpje zal hebben. Daar vooraan ergens bij de Kilo Kilo botsautobaan, zodat we er tenminste niet zondererg tegen aanlopen.
Ben het wel met je eens dat dit niet op een festival hoort. 3x in een weekend is te veel. Dat is alleen leuk voor de echte fans.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
296
291
Bij mij thuis vliegen de katten in de gordijnen als Yorke begint te zingen. Maar ja, iets lelijks zeggen over de gekwelde man en zijn discipelen is vloeken in de kerk op elk muziekforum 😁
Welnee, we zijn allemaal volwassenen hiero en kunnen tegen een stootje. Arme katten bij jou thuis zeg.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
voor de goede orde, ik begin niet over Radiohead. Reageer gewoon op een post. En iemand vragen te zwijgen?
Zwijgen op een forum heeft in mijn ogen niet zo veel zin. Smaken verschillen nu eenmaal en dat is uiteraard prima. Ken heel veel mensen die niet van Radiohead houden en daar is niets mis mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0 en yeaghi

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
Aaaanyways. Zelfs een Nederlands artiest als Spinvis ofzo die met drie verschillende shows naar BKS trekt, had cooler geweest. Het punt dat ik trachtte te maken was gewoon een beetje de spots die De Staat zal innemen. RH is daarbij dan niet écht het beste voorbeeld haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid en Timmetje

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Aaaanyways. Zelfs een Nederlands artiest als Spinvis ofzo die met drie verschillende shows naar BKS trekt, had cooler geweest. Het punt dat ik trachtte te maken was gewoon een beetje de spots die De Staat zal innemen. RH is daarbij dan niet écht het beste voorbeeld haha.
Sorry voor het slechte voorbeeld maar voor mij wel een heel prettige gedachte.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.220
3.763
voor de goede orde, ik begin niet over Radiohead. Reageer gewoon op een post. En iemand vragen te zwijgen? Waarom?
Ik vraag jou niet om te zwijgen, maar je hebt wel zelf de keuze om ergens fatsoenlijk op te reageren of het maar voorbij te laten gaan. Dat is wat mij betreft ook de kracht van een forum. Als we hier alleen maar bands/artiesten gaan afzeiken waar we niks mee hebben, wordt het een grote klaagzang hier.
 
  • Haha
Waarderingen: yeaghi

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
594
428
Aaaanyways. Zelfs een Nederlands artiest als Spinvis ofzo die met drie verschillende shows naar BKS trekt, had cooler geweest. Het punt dat ik trachtte te maken was gewoon een beetje de spots die De Staat zal innemen. RH is daarbij dan niet écht het beste voorbeeld haha.
Eens, Spinvis was een mooie in dat opzicht geweest. De Staat, tja...

Hoorde gister hij King Gizzard flink wat mensen over BKS zeuren in dezelfde trant als tot nu toe op dit forum. Ik denk dat we op dit forum niet de enige zijn die de nieuwe weg van BKS waarderen.

Edit: niet kunnen waarderen bedoel ik.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
296
291
Ik vraag jou niet om te zwijgen, maar je hebt wel zelf de keuze om ergens fatsoenlijk op te reageren of het maar voorbij te laten gaan. Dat is wat mij betreft ook de kracht van een forum. Als we hier alleen maar bands/artiesten gaan afzeiken waar we niks mee hebben, wordt het een grote klaagzang hier.
Aaaanyways. Zelfs een Nederlands artiest als Spinvis ofzo die met drie verschillende shows naar BKS trekt, had cooler geweest. Het punt dat ik trachtte te maken was gewoon een beetje de spots die De Staat zal innemen. RH is daarbij dan niet écht het beste voorbeeld haha.
Aaaanyways. Zelfs een Nederlands artiest als Spinvis ofzo die met drie verschillende shows naar BKS trekt, had cooler geweest. Het punt dat ik trachtte te maken was gewoon een beetje de spots die De Staat zal innemen. RH is daarbij dan niet écht het beste voorbeeld haha.
Spinvis of staat, kunnen me beiden niet echt boeien. Misschien is Eefje de Visser iemand die we allemaal ok vinden?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken