Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Evanescence is denk ik geen kanshebber trouwens, die hebben een week voor Graspop hun laatste show en vliegen waarschijnlijk daarna gewoon terug naar de VS. Kans lijkt me klein dat die nog in Europa zijn tijdens Graspop (vooral aangezien ze eerst het vaste land aan doen en dan de UK, daarna terug komen voor Graspop zou niet logisch zijn)

Verder zijn Volbeat en Nightwish dus uitgesloten, Scorpions waarschijnlijk ook

Als BMTH en A7X het niet worden zie ik niet echt kanshebbers buiten Deep Purple, Within Temptation en Sabaton.
Honestly, out of all the remaining realistic candidates BMTH are the best-case-scenario to me. I'd be a little disappointed if it's anyone else.

Avenged Sevenfold would be cool as well but I don't believe this will happen until next year.
Could not have said it better, my thoughts exactly.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
527
643
ik sluit deep purple, helloween of godsmack ook nog niet uit als vrijdagheadliner !

er zullen denk ik nog weinig bands worden toegevoegd, programma zit aardig vol, al hoop ik nog op, hammerfall, ad infinitum, gotthard of axel rudi pell.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.661
3.352
Hopelijk komen er toch iets meer mensen op de forum meeting af dan een of twee haha, met al het enthousiasme in het topic dit jaar ;)

See you there!
Of misschien is festivalryo gewoon van plan om met 1 of 2 mensen te praten en alle anderen te negeren, of komt hij helemaal niet naar de groepsmeeting... ik mag inderdaad ook hopen dat de forumgroei zich ook toont tijdens de meeting. Denk dat we vorig jaar met een 10-tal waren dus dat moet dit jaar minstens 15 a 20 worden lijkt me.
 

Verwijderd lid 43165

Campingartiest
23 nov 2022
64
67
Vraagje over Electric Callboy. Hoe hielden ze zich aan de eindtijd? Stopte ze rond 23:15? Moet de laatste trein halen, dus heb tot 23:33. Maar ik wandel liever rustig naar het station, dan dat het rennen wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
293
749
Vraagje over Electric Callboy. Hoe hielden ze zich aan de eindtijd? Stopte ze rond 23:15? Moet de laatste trein halen, dus heb tot 23:33. Maar ik wandel liever rustig naar het station, dan dat het rennen wordt.
Nee, duurde tot ongeveer 23:25 denk ik
 

Rock is alive

Campingartiest
18 jun 2021
50
103
Vraagje over Electric Callboy. Hoe hielden ze zich aan de eindtijd? Stopte ze rond 23:15? Moet de laatste trein halen, dus heb tot 23:33. Maar ik wandel liever rustig naar het station, dan dat het rennen wordt.
Ze waren laat klaar... Rond 23:25 geloof ik. Mijn laatste trein viel ook nog eens uit om 00:09 dus toen een vervangende NS taxi gekregen naar Rotterdam :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.236
10.674
Ze waren laat klaar... Rond 23:25 geloof ik. Mijn laatste trein viel ook nog eens uit om 00:09 dus toen een vervangende NS taxi gekregen naar Rotterdam :ROFLMAO:
Damn dat is laat zeg. En dan ook nog doordeweeks. Kan me niet herinneren dat ik ooit een show in 013 later dan 2300 heb zien doorgaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken