Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.663
2.263
Tijd voor een feestje met dit feministisch collectief uit Togo: Nana Benz du Togo!


@teunajax
@Oasiss

Reeds aangekondigd voor Cabin In The Woods 2023 zijn: Adele (🇬🇧), Fiona Apple (🇺🇸), Sigrid (🇳🇴), Nightwish (🇫🇮), Black Midi, New Road (🇬🇧), Angélique Kidjo (🇧🇯), Carly Rae Jepsen (🇨🇦), Courtney Barnett (🇦🇺), Rina Sawayama (🇯🇵), Hania Rani (🇵🇱), Alice Phoebe Lou (🇿🇦), Just Mustard (🇮🇪), Beabadoobee (🇵🇭), Pussy Riot (🇷🇺), Girl Scout (🇸🇪) & Nana Benz du Togo (🇹🇬)
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.707
2.271
Eerder kondigden we al aan dat Dungen een gedeelte van het programma zou cureren. Hiervan kunnen we nu de eerste naam bekendmaken: T.P. Orchestre Poly‐Rythmo de Cotonou. Dungen zei hier zelf over "It swings as hell".

Mocht dat niet genoeg uitleg zijn dan kunnen we nog melden dat deze band uit Benin sterk beïnvloed is door Ghanees / Nigeriaanse highlife en dat mengt met traditionele folk, invloeden uit de Afro-Cubaanse jazz en Westerse inspiratiebronnen als The Doors en James Brown.



Secret Beach Experience 2023
Sufjan Stevens 🇺🇸 | Portishead 🇬🇧
Backxwash 🇿🇲 | Broken Social Scene 🇨🇦 | Dirty Three 🇦🇺 | Dungen 🇸🇪 | Niño de Elche 🇪🇦 | Fishmans 🇯🇵 | Mabe Fratti 🇬🇹 | Gilla Band 🇮🇪 | Jambinai 🇰🇷 | Milton Nascimento 🇧🇷 | Polish National Radio Symphony Orchestra & Beth Gibbons 🇵🇱 | Širom 🇸🇮 | T.P. Orchestre Poly‐Rythmo de Cotonou 🇧🇯 | Hans Zimmer 🇩🇪

@Oasiss @InsaniTiny
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion en theblackmadness

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Soms lopen plannen net wat anders dan je vooraf bedenkt. Zowel in het festivalleven als in het persoonlijke. Vandaag krijg ik namelijk de sleutel van mijn nieuwe huisje ( 🥳 ). Er moet daar veel gebeuren op alle vlakken dus, ik heb niet zoveel tijd meer voor de draft. Blijf mij taggen als ik aan de beurt ben, maar sla mij dan wel over en dan haal ik de naam later in. Niet ideaal voor hier (sorry), maar dat scheelt wel veel wachttijd.
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
320
946
Yes, ik ben alleen op het punt aangekomen dat ik geen aankondigingen meer "op voorraad" heb, met de lunchpauze kan ik mijn draft-document erbij pakken om een nieuwe voorraad te bedenken 😋
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: jonasvh en Timmetje

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
320
946
De organisatie heeft de tijd genomen om belangrijke telefoontjes te plegen en er staat een hele lijst geweldige acts klaar om aangekondigd te worden. Als eerste gaat IN_SANITY naar het oosten, met de eerste Aziatische act van het festival. Mijn zusje is groot fan van deze band, en alleen al daarom verdienen ze een plek op het podium. Uit Zuid-Korea:

MAMAMOO


Reeds aangekondigd (posities onder voorbehoud):
Stromae🇧🇪 - Muse🇬🇧 - Florence + The Machine🇬🇧 - Avantasia🇩🇪
The Killers🇺🇸 - Within Temptation🇳🇱
Thin Lizzy🇮🇪 - 5 Seconds of Summer🇦🇺 - Avatar🇸🇪 - Devin Townsend🇨🇦
MAMAMOO🇰🇷 - Visions of Atlantis🇦🇹 - Temperance🇮🇹 - Danny Vera🇳🇱 - Battle Beast🇫🇮 - Alien Weaponry🇳🇿

@Timmetje
@Brian
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.215
Sinds begin deze maand zijn ze gestopt wegens de oorlog in Oekraïne door onder andere een shitstorm aan online haat. Normaal zouden ze dus niet meer optreden, maar wij vinden het jammer dat de band op deze treurige manier aan zijn einde moet komen. Daarom nog één allerlaatste keer op Baspop, uit Oostenrijk:

RUSSKAJA

Tot nu toe aangekondigd:
Harry Styles 🇬🇧 - Bryan Adams 🇨🇦
Ghost 🇸🇪 - Volbeat 🇩🇰 - Enrique Iglesias 🇪🇸
Andrea Bocelli 🇮🇹 - Ramin Djawadi 🇩🇪 - Joe Hisaishi 🇯🇵
a-ha 🇳🇴 - Airbourne 🇦🇺
Brutus 🇧🇪 - Froukje 🇳🇱 - Myrath 🇹🇳 - Kalush Orchestra 🇺🇦 - Daði Freyr 🇮🇸
RUSSKAJA 🇦🇹

Disclaimer: aan de positie van namen kunnen geen rechten worden ontleend


@Yannick en daarna @Lion (@Brian tussendoor)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.056
De organisatie heeft de tijd genomen om belangrijke telefoontjes te plegen en er staat een hele lijst geweldige acts klaar om aangekondigd te worden. Als eerste gaat IN_SANITY naar het oosten, met de eerste Aziatische act van het festival. Mijn zusje is groot fan van deze band, en alleen al daarom verdienen ze een plek op het podium. Uit Zuid-Korea:

MAMAMOO


Reeds aangekondigd (posities onder voorbehoud):
Stromae🇧🇪 - Muse🇬🇧 - Florence + The Machine🇬🇧 - Avantasia🇩🇪
The Killers🇺🇸 - Within Temptation🇳🇱
Thin Lizzy🇮🇪 - 5 Seconds of Summer🇦🇺 - Avatar🇸🇪 - Devin Townsend🇨🇦
MAMAMOO🇰🇷 - Visions of Atlantis🇦🇹 - Temperance🇮🇹 - Danny Vera🇳🇱 - Battle Beast🇫🇮 - Alien Weaponry🇳🇿

@Timmetje
@Brian
The Killers zijn gewoon headliners, je hoeft niet beschaamd te zijn. 😆
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.056
Sinds begin deze maand zijn ze gestopt wegens de oorlog in Oekraïne door onder andere een shitstorm aan online haat. Normaal zouden ze dus niet meer optreden, maar wij vinden het jammer dat de band op deze treurige manier aan zijn einde moet komen. Daarom nog één allerlaatste keer op Baspop, uit Oostenrijk:

RUSSKAJA

Tot nu toe aangekondigd:
Harry Styles 🇬🇧 - Bryan Adams 🇨🇦
Ghost 🇸🇪 - Volbeat 🇩🇰 - Enrique Iglesias 🇪🇸
Andrea Bocelli 🇮🇹 - Ramin Djawadi 🇩🇪 - Joe Hisaishi 🇯🇵
a-ha 🇳🇴 - Airbourne 🇦🇺
Brutus 🇧🇪 - Froukje 🇳🇱 - Myrath 🇹🇳 - Kalush Orchestra 🇺🇦 - Daði Freyr 🇮🇸
RUSSKAJA 🇦🇹

Disclaimer: aan de positie van namen kunnen geen rechten worden ontleend


@Yannick en daarna @Lion (@Brian tussendoor)
Waarom kregen ze online haat dan?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.279
Waarom kregen ze online haat dan?

Hun muziek is geïnspireerd op Russische polka en ze maakten gebruik van Russische en Sovjet symbolen bij hun shows en merchandise. Dat werd na de invasie allemaal wat gevoeliger.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken