Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
O jee, ik had even helemaal gemist dat we al zo goed gevorderd waren, excuses!

Mijn eerste headliner is al jarenlang een van de grootste sterren in de popmuziek: The Weeknd!

Filmpie doet het niet, bij mij althans
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
friday-ladies-and-gentlemen.gif


Ik elke vrijdag.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Met veel trots mogen wij onze eerste headliner voor Cabin In The Woods 2023 aankondigen. Met haar laatste plaat 'Fetch the Bolt Cutters' (2020), wist ze een plekje te bemachtigen in vele eindejaarslijstjes en behaalde ze een zeldzame 'perfecte' score bij Pitchfork. Maak je klaar voor een betoverende mix van deze laatste plaat en andere pareltjes zoals 'Criminal' en 'Paper Bag': Fiona Apple!


@Martijn
@jonasvh
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Met veel trots mogen wij onze eerste headliner voor Cabin In The Woods 2023 aankondigen. Met haar laatste plaat 'Fetch the Bolt Cutters' (2020), wist ze een plekje te bemachtigen in vele eindejaarslijstjes en behaalde ze een zeldzame 'perfecte' score bij Pitchfork. Maak je klaar voor een betoverende mix van deze laatste plaat en andere pareltjes zoals 'Criminal' en 'Paper Bag': Fiona Apple!


@Martijn
@jonasvh
Pfieuw, prachtige boeking
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
NIEUW FESTIVAL KOMT NAAR OOSTENDSE PARK DE NIEUWE KOERS!


Goed nieuws voor de (hard) rock & metal fan! Want het gloednieuwe Festival Of Fools strijkt neer op de evenementenlocatie Park De Nieuwe Koers in Oostende. De organisatie laat weten zeer vereerd te zijn met deze locatie waar vorige zomer Rammstein het park nog mocht inwijden. "En het zijn die elektrische gitaren, drums en moshpits die ook te horen en te zien zullen zijn tijdens het nieuwe festival", meldt de organisatie.

De komende dagen en weken zal de volledige line-up bekend worden gemaakt. De organisatie laat alvast weten dat het een veelbelovend debuut zal zijn voor het festival.

Meteen kan er ook al een eerste naam worden gelost. Voor de eerste band gaan we richting Mongolië, waar deze groep werd gevormd en ontstaan. Intussen hebben ze reeds meerdere wereldtournees achter de rug en zijn ze al een vaste waarde binnen de metal-scene! Graag de devils horns in de lucht voor: 🤘 THE HU! 🤘

Volg onze kanalen want we komen snel met de eerste headliner!

30th & 31st of february.jpg


@Marshmallowsz > mezelf > @Martijn
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Blijf het weird vinden dat je obv het uitbrengen van een album 'actief' wordt geacht. Of het feit dat je ooit eens één show hebt gedaan in de VS of wherever. Ma bon, nieuwe draft, nieuwe regels. Ben gewoon die regels al wat gewoon. :p
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Blijf het weird vinden dat je obv het uitbrengen van een album 'actief' wordt geacht. Of het feit dat je ooit eens één show hebt gedaan in de VS of wherever. Ma bon, nieuwe draft, nieuwe regels. Ben gewoon die regels al wat gewoon. :p
Als ik een lineup moet vullen met 25 nationaliteiten, ben ik wel content dat we actief wat breder rekken dan eerdere drafts. Anders had ik @wenteldave onder speeddial moeten zetten ;).
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
319
944
NIEUW FESTIVAL KOMT NAAR OOSTENDSE PARK DE NIEUWE KOERS!


Goed nieuws voor de (hard) rock & metal fan! Want het gloednieuwe Festival Of Fools strijkt neer op de evenementenlocatie Park De Nieuwe Koers in Oostende. De organisatie laat weten zeer vereerd te zijn met deze locatie waar vorige zomer Rammstein het park nog mocht inwijden. "En het zijn die elektrische gitaren, drums en moshpits die ook te horen en te zien zullen zijn tijdens het nieuwe festival", meldt de organisatie.

De komende dagen en weken zal de volledige line-up bekend worden gemaakt. De organisatie laat alvast weten dat het een veelbelovend debuut zal zijn voor het festival.

Meteen kan er ook al een eerste naam worden gelost. Voor de eerste band gaan we richting Mongolië, waar deze groep werd gevormd en ontstaan. Intussen hebben ze reeds meerdere wereldtournees achter de rug en zijn ze al een vaste waarde binnen de metal-scene! Graag de devils horns in de lucht voor: 🤘 THE HU! 🤘

Volg onze kanalen want we komen snel met de eerste headliner!

Bekijk bijlage 3822


@Marshmallowsz > mezelf > @Martijn
Oef deze kan ik afstrepen dus! Mooie boeking!
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Vandaag maken we de eerste 2 headliners bekend voor het Wild World Festival 2023!! (gesponsord door WWF)

Uit IJsland, de artiest die al 30 jaar lang prachtige en verrassende albums maakt, altijd in bijzondere outfits optreedt en dit jaar zal ze weer een betoverend optreden geven op ons festival: Björk!

Daar stond mijn aankondiging al klaar voor. Als het straks wat langer duurt dan weten jullie waarom.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Blijf het weird vinden dat je obv het uitbrengen van een album 'actief' wordt geacht. Of het feit dat je ooit eens één show hebt gedaan in de VS of wherever. Ma bon, nieuwe draft, nieuwe regels. Ben gewoon die regels al wat gewoon. :p
Juist leuk. Verandering van spijs doet eten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken