Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
We moeten nog 35 namen krijgen ongeveer. Ervaring leert me dat er daar zeker een 20tal bijzitten die we niet kunnen voorspellen. Is ook een RW klassieker. Wel een mooie poging.
Ja is meer een mengeling van mijn wensenlijstje en nog wat namen die op het forum hier gewild zijn. Er zullen er wel nog een paar van bijzitten, maar lang niet allemaal idd
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Is gewoon jong geprogrammeerd. Die dag is vrij on brand met wat zoomers aantrekt en het blijft een dag die doorgaans moeilijk verkoopt omdat het een weekdag is. Die jong, poppy en met wat rap inrichten, is niet zo'n slecht gedacht.
Volgens mij heb jij mij er wel eens op gewezen dat scholieren en studenten niet zo maar vrij kunnen nemen. Logischer zou dan juist zijn om op een wat ouder publiek te mikken voor de donderdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oh Well en Everyknight

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Harry Styles, Billie Eilish, Taylor Swift, The Weeknd, Kendrick Lamar, …
Ik bedoel, opties genoeg :) je moet ze gewoon willen accepteren
En Werchter moet ze boeken… allemaal mooie namen die je noemt, maar die hebben allen nog nooit Werchter geheadlined, of wel? Worden weggezet op Boutique of komen überhaupt niet.
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
214
136
Dat doen ze nu al, na gemiddeld allemaal al 10 jaar muziek te maken ;-)
Denk dat de artiesten die jpf in z'n hoofd zitten niet dezelfde zijn die jij bedoeld. Bijna alle artiesten die jij opnoemt zijn wel echte rasartiesten die meerdere genres overschrijden en al sinds de kleuterklas liedjes schrijven en instrumenten bespelen. Dus pertinent geen artiesten waarbij show t hoofdaandeel is en de zang bijzaak.
 
Laatst bewerkt:

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Wie was er headliner materiaal 5 jaar geleden?
Letterlijk drie van de vijf genoemde namen zouden 5 jaar geleden makkelijk headliner geweest kunnen zijn. En ik durf wel wedden dat alle vijf dat over 10 jaar nog steeds gaan doen.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Zeer knap dat ze dit proberen, maar ook gewaagd om die juist te zetten op de donderdag, een dag die moeilijker verkoopt (Alé, als je er van uit gaat dat Werchter een keuze heeft). Stormzy oogst veel lof bij een groep muziekliefhebbers, maar uiteindelijk is het ook een artiest zonder een radiohit.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Letterlijk drie van de vijf genoemde namen zouden 5 jaar geleden makkelijk headliner geweest kunnen zijn. En ik durf wel wedden dat alle vijf dat over 10 jaar nog steeds gaan doen.
Ik snap zn punt wel, huidige headliners gaan we niet meer zien binnen 15 jaar. Is veel vluchtiger allemaal.
 

Berninger220

Randprogramma
19 aug 2022
133
153
Zijn we zeker dat Liam Gallagher als sub gaat spelen? Alle andere 3 de subs zijn alleen aangekondigd... Behalve liam
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken