Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
"Turns out there is a Belgian date on their European Tour after all" lol. Hoop alleen niet dat ze afsluiten. Laat dat maar een iets energiekere headliner zijn. En gezien in het persbericht niet expliciet staat dat ze afsluiten, denk ik dat ze dat ook niet zullen doen? Idk.
Stond er bij SOAD destijds ook niet geloof ik. Verwacht ze dus wel gewoon als afsluiter. Wat wel jammer is natuurlijk.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Je kan zeggen dat Stromae er vorig jaar had moeten staan en dat AM een nachtkaars zal zijn, maar voor mij is dit gewoon een fijne start.

Gokje: volgende woensdag Muse. Gevolgd door een pakketje middelgrote namen op vrijdag, om te compenseren dat er nog geen vervanger voor RATM is.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.884
6.095
Stond er bij SOAD destijds ook niet geloof ik. Verwacht ze dus wel gewoon als afsluiter. Wat wel jammer is natuurlijk.
Meh. Hoop van niet, maarja de kans zit er wel in. Zo'n Stromae had bv de ideale afsluiter geweest. Of een Tame Impala. Gezien de aard van de nieuwe plaat denk ik dat die show idd weer als een kaars gaat uitgaan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
Nou dit hebben we dan ook weer gehad. Ik hoop heel heel erg op een fatsoenlijke afsluiter van de zondag. De nachtkaars van vorige keer AM staat me nog goed bij. Ik hoop het festivalterrein op de laatste dag euforisch te kunnen verlaten
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.259
Lekkere vroege aankondiging wel! Nooit gedacht dat ik die mannen binnen een jaar 3x zou zien 😂 😂
 

festirock

Support act
1 dec 2015
841
567
Mooie naam maar geen afsluiter voor me, miste vorige keer een pak energie. En idd mss al wat te veel festivals gespeeld.

Parov Stelar een zekerheidje na hun show in paleis 12?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.004
3.689
Werchter houd echt geen rekening met het nachtkaars scenario hoor. Als zondag het best past, spelen ze zondags.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.396
1.900
Weet je nu al dat je on a high begint met Stromae op donderdag en dat Muse en AM dat vakkundig naar de ...... helpen in het weekend.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.287
6.478
AM
Tired Temptation Island GIF by RTL
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ik ben er wel blij mee.... met AM, Muse en Stromae hebben ze voor mij al drie fijne headliners te pakken. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Blijft leuk dat bij de ene band een strakke set zonder al te veel poespas wordt geaccepteerd, noem geen namen en vul zelf maar in, en de andere niet ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Oh Well

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
AM als afsluiter niet echt goed onthaald in mijn Werchter groepje, Ik ga er wel van uit dat ze afsluiten want denk niet dat den Alex nog wil komen als co of sub.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Er stond bij stromae wel dat hij “de night headliner” en bij Arctic Monkeys staat “headlining the main stage”
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.396
1.900
Er stond bij stromae wel dat hij “de night headliner” en bij Arctic Monkeys staat “headlining the main stage”
Neen headliner of the opening night. Achter die teksten valt niks te zoeken. Beide zijn afsluiters van hun avond.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken