Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Liam Gallagher is de Greta Van Fleet van dit jaar. Dat is mijn hot take. Een act die gewoon een trap of twee te hoog gepromoveerd staat en van spelen in een tent voor Pixies en Editors nu tot co-head op main gebombardeerd is voor god weet welke reden.

Na al het gezever van Kennieboy op Efests en alle speculaties...(Wordt het Billie??? Of Lizzo?), nee...dus gewoon een Gallagher in een parka.

Als ze nu vrijdag nog Robbie Williams aankondigen is het helemaal naar de zak aan de bovenkant van die affiche.
Ik zal nog eens vloeken in de kerk. Gooi op die donderdag/zondag nog een Greta Van Fleet bij en ik ben content.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Ik zal nog eens vloeken in de kerk. Gooi op die donderdag/zondag nog een Greta Van Fleet bij en ik ben content.
Kwestie dat we het allerslechtste optreden ooit op Werchter nog eens herhalen en de andere stages ook wat volk krijgen, zeg maar...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Ik moet er nog een beetje aan wennen dat ik Mattman hier de line-up zie verdedigen nu. Kan snel verkeren!
Ik vind de headliners, de 4-5 grootste namen zeg maar, nog steeds een sof. En geen enkele die ik eigenlijk écht zou willen zien. En ik blijf boos om geen Kendrick en Blur.

Maar vind dat ze het met de laatste 4 aankondigingen (pakketten en 2 losse namen) aardig recht getrokken hebben voor mij. Veel namen uit het indiehoekje ook gewoon en ik zit graag in dat hoekje. Qua undercard pist deze lineup die van 2022 helemaal onder. Zelfs met een magere Liam als sub. Ervan uitgaande dat Iggy geen Barn head is wel. Want die 3 andere Barn afsluiters zijn wel echt objectief grote namen voor die plek (Editors, Fred Again en Rosalia).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Paddy

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Ervan uitgaande dat Iggy geen Barn head is wel. Want die 3 andere Barn afsluiters zijn wel echt objectief grote namen voor die plek (Editors, Fred Again en Rosalia).
Inderdaad, zag Iggy ook eerder een plaatsje hebben in de namiddag op de main, zoals bij zijn vorige passage.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.117
4.200
Kwestie dat we het allerslechtste optreden ooit op Werchter nog eens herhalen en de andere stages ook wat volk krijgen, zeg maar...
Greta is echt by far niet het slechtste optreden op Werchter ooit. Zelfs niet de slechtste sub.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.084
5.339
In het headliner segment inderdaad geen Kendrick of Blur.
Maar kwa undercard, wat missen ze nog wat een ander wel heeft op dit moment? Heb eens nos, mad cool, Roskilde en nog een paar anderen bekeken. Komt op niets uit behalve Loyle Carner (hurricane) en men I trust (Wrs onbeschikbaar en dus dour).
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
610
413
Tis effectief nog al nie naar de wuppe ik baal immens hard van Liam ( Ik heb er echt totaal niks mee, ik ga naar Blur nondedju.) en Rosalia die zondag in een clash gezet is met de Monkeys (Had gewoon op main moeten blijven.)


Maar er staat nog steeds genoeg kwaliteit. Ik heb gewoon nu effe een The National nodig om mijn mood op te krikken.
Rosalia gaat normaal gezien niet tegelijk met AM spelen. De voorbije paar edities speelde de laatste act op zondag altijd in de Klub, dus Rosalia zal waarschijnlijk (deels) met QOTSA overlappen.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Kwestie dat we het allerslechtste optreden ooit op Werchter nog eens herhalen en de andere stages ook wat volk krijgen, zeg maar...
Ik was er toen niet. In de lotto arena waren ze best goed en sindsdien ook een degelijk 2e album gemaakt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Rosalia gaat normaal gezien niet tegelijk met AM spelen. De voorbije paar edities speelde de laatste act op zondag altijd in de Klub, dus Rosalia zal waarschijnlijk (deels) met QOTSA overlappen.
Ja dat is moeilijk te zeggen. Herinner me nog dat New Order de Barn afsloot en dat een kwartier overlapte met Muse. Maar niet met Greta, die toen sub was.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.084
5.339
Valt wat af te wachten wie effectief KluB C afsluit. Lijkt mij eerder dat die tent het laatste klaar zal zijn op zondag. Op zaterdag en vrijdag zal de Barn wel het langste doorgaan.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
De timetable voor vrijdag gaat sowieso pijnlijk worden, want ik wil Ben Howard, Liam Gallagher, Editors en RHCP alle vier zien...
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
447
513
Stiekem hopen dat ze nog iets tussen lg en rhcp zetten. Hoop ook dat iggy niet clasht met stromae want beide toch wel de 2 grote must sees voor mij op die donderdag
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken