Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.288
10.029
uiteindelijk wel goed duo, maar vind nu niet dat die even hoog staan dan bvb Lil Nas X - QOTSA - AM die toch alle 3 headliner materiaal zijn.
Heh. The Killers is trouwens wel even groot als Liam Gallagher. Lil Nas X is op Werchter ook geen headlinermateriaal, AM wel en over QOTSA heb ik eigenlijk ook m'n twijfels.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Ik moet er nog een beetje aan wennen dat ik Mattman hier de line-up zie verdedigen nu. Kan snel verkeren!

Al met al ben ik er niet zo droevig over dat ik dit jaar niet ga. Een line-up wordt altijd beter als je er veel naar luistert maar er zijn vooraf te weinig bands die ik écht graag wil zien. Sigur Ros stipt op één maar ook Black Keys, en uiteraard Amenra ondanks de stomme programmering.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en theblackmadness

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.115
1.129
Als ze donderdag willen uitverkopen lijken de twee enige opties Robbie Williams of Guns N' Roses te zijn. Bij die laatste is de kans heel klein natuurlijk met die Londenshow van hen op vrijdag en de grote Graspopmogelijkheid.

Lizzo tussen Sam Fender en Stromae kan ook natuurlijk, grote kans zelfs, maar daarmee verkoop je niet uit denk ik.

Dus voor mij: Robbie Williams of Lizzo nog voor die donderdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.646
1.144
Ook al ga ik maar 1 dag, wou toch ook eens een lijstje maken. (vet = must see's, andere interesse in mits geen clash)

DO: Iggy Pop, Warhaus
VR: Red Hot Chili Peppers, The Black Keys, Spoon, Squid, Pup, The Haunted Youth, Editors, Liam Gallagher, The Interrupters
ZA: Interpol, Sigur Ros, Touché Amoré, Muse, Fred Again.., Dope Lemon
ZO: Queens Of The Stone Age, Arctic Monkeys, Puscifer, Jacob Collier
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.084
5.339
Trouwens opvallend. Eerste naam in communicatie is Lil Nas X. Lijkt me ook gewoon de grootste naam van deze lichting. Maar die speelt lager dan Liam….

Trouwens als je op donderdag nog Lizzo krijgt op de main en The National in de Barn…. 🤷‍♂️
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.907
3.509
Trouwens, The Interrupters, kende het niet hoor, maar dat staat toch niet als 3e of 4e op de main?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.119
1.517
Liam Gallagher is de Greta Van Fleet van dit jaar. Dat is mijn hot take. Een act die gewoon een trap of twee te hoog gepromoveerd staat en van spelen in een tent voor Pixies en Editors nu tot co-head op main gebombardeerd is voor god weet welke reden.

Na al het gezever van Kennieboy op Efests en alle speculaties...(Wordt het Billie??? Of Lizzo?), nee...dus gewoon een Gallagher in een parka.

Als ze nu vrijdag nog Robbie Williams aankondigen is het helemaal naar de zak aan de bovenkant van die affiche.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.119
1.517

Tis effectief nog al nie naar de wuppe ik baal immens hard van Liam ( Ik heb er echt totaal niks mee, ik ga naar Blur nondedju.) en Rosalia die zondag in een clash gezet is met de Monkeys (Had gewoon op main moeten blijven.)


Maar er staat nog steeds genoeg kwaliteit. Ik heb gewoon nu effe een The National nodig om mijn mood op te krikken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Gebruikers die dit onderwerp bekijken