Best Kept Secret 2023

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Dan zou BKS het enige festival tot nu toe zijn waar Sigur Ros mag headlinen. Staan overal relatief laag op de lineups. En hier verkopen die ook niet gigantisch veel tickets meer tegenwoordig. Die hebben dringend eens nieuw werk nodig, dat is ook alweer 10 jaar geleden.,.
Als ze ergens waardering voor kunnen krijgen dan is het op BKS wel
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en noid

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Zeker! Maar verkopen ze een dag uit. AFAS in ieder geval niet meer. Moet de undercard wel ijzer, ijzersterk zijn.
Uitverkopen, vast niet. Maar ze brengen wel mensen op de been en zijn goed betaalbaar. Dan hoeft uitverkopen niet per direct. Ik zie het niet als een zekerheid, maar als ze nog ergens kunnen headlinen dan is het in Hilvarenbeek.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Sigur Ros zou een vrij kleine headliner zijn maar zou wel perfect passen. Van mij mogen ze er staan maar dan het liefst een plekje lager.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
302
303
Ik heb me voor de zekerheid nog maar weer eens ingeschreven voor de presale…😁…nu het nog kan.
 

JKGB

Campingartiest
6 dec 2021
84
50
Ja, heb ik ook gisteren gedaan. Maar je krijgt geen bevestiging (toch?). Dus je weet ook niet of je al op de lijst staat...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Je derde keer toch? heb je zin in of zo? ;-)
Ik sta denk ik al 50x ingeschreven (ok ok ik overdrijf). Je krijgt ook geen melding dat je al ingeschreven bent ofzo. Iedere keer denk ik.. had ik dat nu al gedaan? En dan doe je het maar weer. Heb nog steeds het idee dat het een beetje nutteloos is.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Denkt dit alwetend forum of The Murder Capital een leuke aanvulling kan zijn voor deze editie ? Die nieuwe plaat is top.
Van mij mag het.

Vrij zeker dat heel veel mensen ze graag zien komen naar BKS.
Best grappig want heel veel mensen zien White Lies abosluut niet graag komen op BKS (sorry, oude discussie). En ik krijg echt een ontzettend grote White Lies vibe van hun laatste plaat. Ik zou best kunnen geloven dat het White Lies is als iemand mij dat zo zou verkopen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Van mij mag het.

Vrij zeker dat heel veel mensen ze graag zien komen naar BKS.
Best grappig want heel veel mensen zien White Lies abosluut niet graag komen op BKS (sorry, oude discussie). En ik krijg echt een ontzettend grote White Lies vibe van hun laatste plaat. Ik zou best kunnen geloven dat het White Lies is als iemand mij dat zo zou verkopen.
Om op BKS te mogen spelen hebben ze The Murder Capital opgericht.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: neracroft en zero

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Van mij mag het.

Vrij zeker dat heel veel mensen ze graag zien komen naar BKS.
Best grappig want heel veel mensen zien White Lies abosluut niet graag komen op BKS (sorry, oude discussie). En ik krijg echt een ontzettend grote White Lies vibe van hun laatste plaat. Ik zou best kunnen geloven dat het White Lies is als iemand mij dat zo zou verkopen.
Ik hoor er veel in, maar White Lies? Nee.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Verwachten jullie zo namen? Of zal er eerst een vooraankondiging komen en dan weer zo'n livestream oid?

Ik ben heel nieuwsgierig. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken