Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.082
8.734
Mad Cool mist ook nog 2 grote namen. Wie weet worden dit ook de RW namen
Opener mist ook nog een grote headliner. Roskilde nog meerdere. Vermoedelijk DTRH ook nog eentje. En van Lollapalooza Stockholm moeten we nog alle namen krijgen. Ik denk dat Eurockeenes ook nog wat mist bovenaan. En Glastonbury natuurlijk, maar dat is een geval apart (en zijn ook al gelekt).

Dat is het voornaamste rondom RW zeker?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.189
5.527
Opener mist ook nog een grote headliner. Roskilde nog meerdere. Vermoedelijk DTRH ook nog eentje. En van Lollapalooza Stockholm moeten we nog alle namen krijgen. Ik denk dat Eurockeenes ook nog wat mist bovenaan. En Glastonbury natuurlijk, maar dat is een geval apart (en zijn ook al gelekt).

Dat is het voornaamste rondom RW zeker?
Delen met Open’er lijkt me in elk geval klein. Want die missen nog op 29/06 voornamelijk iets.
Ik vermoed dat GNR nog wel wat plekjes gaat vullen, maar die lijken me te wachten op Glastonbury. En dan komt alles wel door inclusief Graspop.

Maximale voor DTRH zal wel Rosalia worden zeker? Die zal ook wel Roskilde headlinen, tenzij dat te snel is na 2019.

Soit, boeiend… en hopelijk deze week toch wat nieuws.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
545
603
Ik ben wel benieuwd hoe de ticketverkoop ervoor staat. Denk dat die donderdag nog wel wat flinke buffers nodig heeft
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.189
5.527
In 2020 kregen we pas op 22/01 een 11de naam. Niet gezegd dat het voor deze week zal zijn dus.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.441
6.140
Hoe groot is de kans dat er namen van Rock Am Ring ook op Werchter gaan staan?
Welkom op het forum! 🥳

Hangt af van welke acts precies. Dat festival heeft vaak iets meer overlap met Graspop, nu ook al een flink aantal namen waar dat voor geldt. Maar bijvoorbeeld een acts als Nothing But Thieves of Kings of Leon passen niet op Graspop en zouden theoretisch op Werchter kunnen staan. MGK wordt al tussen beiden gedeeld. Dus ja, als er een naam is waar je specifiek op hoopt, check dan eerst even of ze niet al op Graspop staan, zo niet dan bestaat de kans dat ze naar Werchter komen zeker.
 

jova

Playlistbediener
24 jan 2018
33
53
Ik zal hem eens live moeten zien om het te begrijpen zeker? Doet mij gewoon helemaal niets.
Ik had ook helemaal niets met David Bowie voor 97 , tot ik hem live zag tussen Daft Punk en Chemical Brothers in. 1 van de beste live optredens die ik ooit gezien heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

Bert

Support act
14 nov 2014
857
801
Drie weken voor Werchter. Vorig jaar niet een act gedeeld.

 

Larroesj

Playlistbediener
8 apr 2022
15
2
The National lost morgen nieuwe single, album volgt later.

In mei in de VS, dus misschien ook een kanshebber?
 
  • Leuk
Waarderingen: b_lars

Larroesj

Playlistbediener
8 apr 2022
15
2
Serieus? Waar heb je dat gelezen?

Zal weer drummen worden voor tickets, in de hoop dat dat niet pakweg het Sportpaleis wordt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.082
8.734
Neen zeg. Formaat Lotto Arena of Vorst Nationaal is ideaal voor hen.
Waarom eigenlijk? Bij de War On Drugs werkte het Sportpaleis ook.

Alles maar dan ook alles liever dan Vorst trouwens. Maar goed, geef die zaal of de Lotto ook de grootste kans hoor.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.160
1.190
Waarom eigenlijk? Bij de War On Drugs werkte het Sportpaleis ook.

Alles maar dan ook alles liever dan Vorst trouwens. Maar goed, geef die zaal of de Lotto ook de grootste kans hoor.

Sportpaleis is zo kolossaal, er mag toch íets van intimiteit zijn bij een zaalshow van The National vind ik.

En Vorst Nationaal > Sportpaleis bij mij, sowieso :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.082
8.734
Sportpaleis is zo kolossaal, er mag toch íets van intimiteit zijn bij een zaalshow van The National vind ik.

En Vorst Nationaal > Sportpaleis bij mij, sowieso :)
Heb The National maar 1 keer in een zaal gezien en dat was in Vorst. Dat was van alle keren dat ik ze zag veruit de minste show. Matig geluid, gatlelijke zaal en heel weinig enthousiast publiek. Groot contrast met de keren waarop ik ze op een groot festival zag, Primavera vorig jaar nog bijvoorbeeld.
 
Laatst bewerkt:

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.191
4.345
Nou ben ik nog maar 1x in vorst nationaal geweest, maar het geluid was toen abominabel. Het beste was eigenlijk de duvel bij een tentje vooraf.
(En dat onze BOB, die 2 weken zijn rijbewijs had, compleet klem geparkeerd was en 100x moest steken om uit het parkeervak te komen).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken