Bruce Springsteen

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Nu de gerepeteerde songs verstopt achter een spoiler
En voor de Bruce virgins die ik mee ga nemen heb ik dit alles even in een spotify playlist gezet:
Rehearsels


PROVE IT ALL NIGHT / GHOSTS / JANEY NEEDS A SHOOTER / SOMETHING IN THE NIGHT / SHE'S THE ONE
---------------------------------------------------------------------------------------------------
GHOSTS / PROVE IT ALL NIGHT / PROMISED LAND / OUT IN THE STREET / NIGHT / KITTY'S BACK / SOMETHING IN THE NIGHT / THE E STREET SHUFFLE / IF I WAS THE PRIEST / DARLINGTON COUNTY / JOHNNY 99 / HOUSE OF A THOUSAND GUITARS / BACKSTREETS / BECAUSE THE NIGHT / SHE'S THE ONE / WRECKING BALL / THE RISING / BADLANDS
----------------------------------------------------------------------------------------------------
NO SURRENDER / GHOSTS / PROVE IT ALL NIGHT / LETTER TO YOU / THE PROMISED LAND / OUT IN THE STREET / CANDY'S ROOM / KITTY'S BACK / DON'T PLAY THAT SONG / NIGHTSHIFT / THE E STREET SHUFFLE / IF I WAS THE PRIEST / DARLINGTON COUNTY / JOHNNY 99 / HOUSE OF A THOUSAND GUITARS / BACKSTREETS / BECAUSE THE NIGHT / SHE'S THE ONE / WRECKING BALL / THE RISING / BADLANDS
---------------------------------------------------------------------------------------------
DON'T PLAY THAT SONG / NIGHTSHIFT / DO I LOVE YOU (INDEED I DO) / BORN TO RUN / ROSALITA (COME OUT TONIGHT) / GLORY DAYS / DANCING IN THE DARK / TENTH AVENUE FREEZE-OUT / TOUGHER THAN THE REST / BRILLIANT DISGUISE
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik ben niet zo'n grote bruce kenner maar hoeveel songs doen ze meestal in rehearsels? Als het hierbij blijft kun je de setlist wel al uittekenen..... en da's een hele lekkere dan....
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Ik ben niet zo'n grote bruce kenner maar hoeveel songs doen ze meestal in rehearsels? Als het hierbij blijft kun je de setlist wel al uittekenen..... en da's een hele lekkere dan....
Nou, laat ik het zo zeggen, er missen nog aardig wat bekendere nrs, ik verwacht dus nog minmaal een stuk 20 hierbij voor de variatie.
Sowieso schijnen er nog geen blazers aanwezig te zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Nou, laat ik het zo zeggen, er missen nog aardig wat bekendere nrs, ik verwacht dus nog minmaal een stuk 20 hierbij voor de variatie.
Sowieso schijnen er nog geen blazers aanwezig te zijn
Ik dacht al zoiets. Was een beetje weinig voor zijn doen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Krijg er helemaal zin in met deze lijst! Touger Than the Rest en Brilliant Disguise spelen ze niet vaak meer. Vooral die eerste hoor ik graag eens live
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Nu de gerepeteerde songs verstopt achter een spoiler
En voor de Bruce virgins die ik mee ga nemen heb ik dit alles even in een spotify playlist gezet:
Rehearsels


PROVE IT ALL NIGHT / GHOSTS / JANEY NEEDS A SHOOTER / SOMETHING IN THE NIGHT / SHE'S THE ONE
---------------------------------------------------------------------------------------------------
GHOSTS / PROVE IT ALL NIGHT / PROMISED LAND / OUT IN THE STREET / NIGHT / KITTY'S BACK / SOMETHING IN THE NIGHT / THE E STREET SHUFFLE / IF I WAS THE PRIEST / DARLINGTON COUNTY / JOHNNY 99 / HOUSE OF A THOUSAND GUITARS / BACKSTREETS / BECAUSE THE NIGHT / SHE'S THE ONE / WRECKING BALL / THE RISING / BADLANDS
----------------------------------------------------------------------------------------------------
NO SURRENDER / GHOSTS / PROVE IT ALL NIGHT / LETTER TO YOU / THE PROMISED LAND / OUT IN THE STREET / CANDY'S ROOM / KITTY'S BACK / DON'T PLAY THAT SONG / NIGHTSHIFT / THE E STREET SHUFFLE / IF I WAS THE PRIEST / DARLINGTON COUNTY / JOHNNY 99 / HOUSE OF A THOUSAND GUITARS / BACKSTREETS / BECAUSE THE NIGHT / SHE'S THE ONE / WRECKING BALL / THE RISING / BADLANDS
---------------------------------------------------------------------------------------------
DON'T PLAY THAT SONG / NIGHTSHIFT / DO I LOVE YOU (INDEED I DO) / BORN TO RUN / ROSALITA (COME OUT TONIGHT) / GLORY DAYS / DANCING IN THE DARK / TENTH AVENUE FREEZE-OUT / TOUGHER THAN THE REST / BRILLIANT DISGUISE
Als er nieuwe updates zijn vooral posten hier! Erg leuk om zo door te nemen. We kunnen in ieder geval concluderen dat er nieuw werk gespeeld gaat worden. Aan de andere kant is het ook logisch dat ze die nummers meer moeten oefenen dan bijvoorbeeld Born to Run.

Het nummer Ghosts lijkt sowieso op de setlist te komen, ik verwacht op een mooie prominente plek als ode aan de voormalige leden. Van de gespeelde nummers hoop ik ook echt op Backstreets live mee te krijgen. Nog maar 1 keer live gehoord en mag er nog wel een keer bij.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
heb ik dit alles even in een spotify playlist gezet:
Rehearsels
HELD!

Celebrate Jimmy Fallon GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon



( edit, mis ik nog Burnin Train in de rehearsels? ... )
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Ik ben niet zo'n grote bruce kenner maar hoeveel songs doen ze meestal in rehearsels? Als het hierbij blijft kun je de setlist wel al uittekenen..... en da's een hele lekkere dan....

'Vroeger' waren dat er meestal rond de 150. Of dat anno 2023 nog zal lukken, weet ik niet, uiteindelijk wordt zelfs Bruce Springsteen ouder... 😅
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
'Vroeger' waren dat er meestal rond de 150. Of dat anno 2023 nog zal lukken, weet ik niet, uiteindelijk wordt zelfs Bruce Springsteen ouder... 😅
We zitten nu op 33 nummers. Houd ze zelf ook bij in mijn playlist. Is wat overzichtelijker dan de lijst met bijna 11 uur Bruce nummers die ik eerst had. 1 februari de eerste show, erg benieuwd wat er dan gespeeld gaat worden.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Nu de gerepeteerde songs verstopt achter een spoiler
En voor de Bruce virgins die ik mee ga nemen heb ik dit alles even in een spotify playlist gezet:
Rehearsels


PROVE IT ALL NIGHT / GHOSTS / JANEY NEEDS A SHOOTER / SOMETHING IN THE NIGHT / SHE'S THE ONE
---------------------------------------------------------------------------------------------------
GHOSTS / PROVE IT ALL NIGHT / PROMISED LAND / OUT IN THE STREET / NIGHT / KITTY'S BACK / SOMETHING IN THE NIGHT / THE E STREET SHUFFLE / IF I WAS THE PRIEST / DARLINGTON COUNTY / JOHNNY 99 / HOUSE OF A THOUSAND GUITARS / BACKSTREETS / BECAUSE THE NIGHT / SHE'S THE ONE / WRECKING BALL / THE RISING / BADLANDS
----------------------------------------------------------------------------------------------------
NO SURRENDER / GHOSTS / PROVE IT ALL NIGHT / LETTER TO YOU / THE PROMISED LAND / OUT IN THE STREET / CANDY'S ROOM / KITTY'S BACK / DON'T PLAY THAT SONG / NIGHTSHIFT / THE E STREET SHUFFLE / IF I WAS THE PRIEST / DARLINGTON COUNTY / JOHNNY 99 / HOUSE OF A THOUSAND GUITARS / BACKSTREETS / BECAUSE THE NIGHT / SHE'S THE ONE / WRECKING BALL / THE RISING / BADLANDS
---------------------------------------------------------------------------------------------
DON'T PLAY THAT SONG / NIGHTSHIFT / DO I LOVE YOU (INDEED I DO) / BORN TO RUN / ROSALITA (COME OUT TONIGHT) / GLORY DAYS / DANCING IN THE DARK / TENTH AVENUE FREEZE-OUT / TOUGHER THAN THE REST / BRILLIANT DISGUISE

Blije Bruce virgin hier. Thanks voor de lijst!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Blije Bruce virgin hier. Thanks voor de lijst!
eigenlijk moeten we de Bruce newbie's waarschuwen...

er moet echt een disclaimer zijn voor mensen die naar Spingsteen gaan en hem nog niet live gezien hebben!

Je hebt namelijk 2 soorten mensen, mensen die Springsteen te gek vinden en mensen die hem nog nooit gezien hebben
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
We zitten nu op 33 nummers. Houd ze zelf ook bij in mijn playlist. Is wat overzichtelijker dan de lijst met bijna 11 uur Bruce nummers die ik eerst had. 1 februari de eerste show, erg benieuwd wat er dan gespeeld gaat worden.
Stones hadden bij de laatste tour ook een lijst van wel 50 nummers waar uiteindelijk toch vaak dezelfde nummers op de setlist verschenen.
Knopfler houd het vaak bij max 30 nummers tijdens rehearsels waar er dan in het begin nog eens geswitched wordt maar uiteindelijk de setlist behoorlijk vastligt na de eerste 10 concerten. Toch leuk om dat eens te vergelijken.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Stones hadden bij de laatste tour ook een lijst van wel 50 nummers waar uiteindelijk toch vaak dezelfde nummers op de setlist verschenen.
Knopfler houd het vaak bij max 30 nummers tijdens rehearsels waar er dan in het begin nog eens geswitched wordt maar uiteindelijk de setlist behoorlijk vastligt na de eerste 10 concerten. Toch leuk om dat eens te vergelijken.
Maar Bruce is geen stones en zelfs gen Knopfler ;).

Ik verwacht dat niet gerepeteerde nummers ook nog op de setlist kunnen komen. En vergeet de sign request niet. Kortom, de body za misschien wel staan (pakweg 15 nummers) maar de overige 15 kunnen alle kanten op.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
eigenlijk moeten we de Bruce newbie's waarschuwen...

er moet echt een disclaimer zijn voor mensen die naar Spingsteen gaan en hem nog niet live gezien hebben!

Je hebt namelijk 2 soorten mensen, mensen die Springsteen te gek vinden en mensen die hem nog nooit gezien hebben
We gaan het zien. Ik heb namelijk echt zin in die show, maar wie weet wordt het toch helemaal niks. Dat zou toch verdomd teleurstellend zijn.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Maar Bruce is geen stones en zelfs gen Knopfler ;).

Ik verwacht dat niet gerepeteerde nummers ook nog op de setlist kunnen komen. En vergeet de sign request niet. Kortom, de body za misschien wel staan (pakweg 15 nummers) maar de overige 15 kunnen alle kanten op.
Aub geen sign requests meer, al die borden voor je zicht.
Gewoon niet naar binnen laten
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Die sign requests zijn uiteindelijk toch gewoon nummers die gerepeteerd zijn, niet? Zoals ik hierboven al aangaf, las ik eerder dat Bruce Springsteen voor elke tour zo'n 150 nummers repeteert. Daarvan zijn er dan pakweg 20 tot 50 die regelmatig gespeeld worden en de rest wordt slechts een handvol keren of soms zelfs maar één keer gespeeld. In die laatste categorie zitten dan vaak de sign requests, maar ik denk niet dat ze een request aannemen van een nummer dat ze niet gerepeteerd hebben. Of zie ik dat verkeerd?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken