Top 2000

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Tot mijn grote verrassing zie ik dat The Trooper van Iron Maiden nieuw binnen is op 512.

vind het wel een dingetje, veel nieuwe Nederlandse acts nieuw.
Goldband hoogste binnenkomer, Noodgeval 55(!).
Son Mieux met 2 nieuwe binnenkomers, Multicolor 179(!) en track 1992 op nr 1788.
Donnie en Froger met Bon gepakt nieuw op 1865...

Tegenvaller, vind ik alle nummers van Golden Earring die flinke zakkers zijn in de lijst van 2022.

en ik ga het zeggen, ik vind het weer een mooie nr 2 !!! :love:
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Tot mijn grote verrassing zie ik dat The Trooper van Iron Maiden nieuw binnen is op 512.

vind het wel een dingetje, veel nieuwe Nederlandse acts nieuw.
Goldband hoogste binnenkomer, Noodgeval 55(!).
Son Mieux met 2 nieuwe binnenkomers, Multicolor 179(!) en track 1992 op nr 1788.
Donnie en Froger met Bon gepakt nieuw op 1865...

Tegenvaller, vind ik alle nummers van Golden Earring die flinke zakkers zijn in de lijst van 2022.

en ik ga het zeggen, ik vind het weer een mooie nr 2 !!! :love:
Bijna alle nummers van Dire Straits boeken winst. Zelfs Ladywriter staat voor het eerst in de lijst.
Alle nummers van Knopfler solo verliezen dan weer terrein. Kortom, er valt geen pijl op te trekken.....
 
  • Geweldig
Waarderingen: Brian

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Bah geen Diana Ross of James Brown in de lijst. Ook helemaal niks van The Pretenders. Van Dik Hout 2 * in de lijst, die verdienen beter (Laarzen aan mn Voeten is geweldig).

Goldband zo hoog had ik écht niet verwacht. Lekker nummer wel hoor.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Voor mij is het nostalgie. Nieuwe shit ontdek ik wel via fora, Spotify etc. Nummers horen die je al een tijdje niet gehoord hebt....terug naar mijn jeugd, nummers waar ik op gefeest, gekust, gejankt en gelachen heb. Heerlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Paddy

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
Bij de top 2000 op tv zie Ik nu een mevrouw de nummers uitbeelden in gebarentaal. En als t dan nog eens lekker wijf was..... echt waar gaat het naar toe.......

gebaren-gebaar.gif
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: PJ

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Bij de top 2000 op tv zie Ik nu een mevrouw de nummers uitbeelden in gebarentaal. En als t dan nog eens lekker wijf was..... echt waar gaat het naar toe.......
Ik hoop dat jij ooit doof mag worden. Echt, waar gaat het naar toe....
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik hoop dat jij ooit doof mag worden. Echt, waar gaat het naar toe....
Nou, dan heb ik nieuws voor je. Mijn linkerkant is zo goed als weg. Plotsdoofheid. Zoek het eens op zou ik zeggen.....
Desondanks vind ik het persoonlijk wat overdreven om muziek te gaan uitbeelden. Bij een programma als het nieuws kan ik het me echt wel indenken dat er zoiets is. Gelukkig zelfs. Ik kan me namelijk zeker indenken hoe het is om slecht te horen op bepaalde momenten. Sterker nog, ik ervaar het meer dan geregeld.
Maar om nou bij een muziekprogramma een gebarentolk in beeld te brengen. Lijkt me wat overdreven.
Maar als mensen die volledig doof zijn dat als prettig ervaren bij de Top 2000 wie ben ik dan... Alleen denk ik dat ze het doen voor de bühne.... Want als ze het zo belangrijk vonden hadden ze het wel vaker in beeld gebracht dan alleen vanmorgen....
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Elk jaar denk ik weer: ga ik weer als een malloot alles proberen te luisteren? En ja hoor, ook nu weer raak. Blijft toch genieten dit
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Iemand ooit in het Top2000 cafe geweest? En hoe beviel dat?
Van 2011 tot en met 2018. Daarna werd het me te druk/ongezellig. De ongedwongenheid ging er vanaf, met te grote wachtrijen. Daarvoor was het geweldig. Leuke dingen omheen ook met quizjes en dergelijke zodat je absoluut geen verveling hebt. En met mijn museumkaart toen ook altijd Beeld en Geluid in kunnen duiken en oude programma's terug kijken toen de wachtrijen in de latere jaren al langer werden,
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.023
Van 2011 tot en met 2018. Daarna werd het me te druk/ongezellig. De ongedwongenheid ging er vanaf, met te grote wachtrijen. Daarvoor was het geweldig. Leuke dingen omheen ook met quizjes en dergelijke zodat je absoluut geen verveling hebt. En met mijn museumkaart toen ook altijd Beeld en Geluid in kunnen duiken en oude programma's terug kijken toen de wachtrijen in de latere jaren al langer werden,

Toen was er nog geen kaartverkoop? Nu koop je gewoon een kaartje voor een specifiek uur lijkt het
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Toen was er nog geen kaartverkoop? Nu koop je gewoon een kaartje voor een specifiek uur lijkt het
Klopt. In het begin was de toegang ook gratis, later is dat 3 euro geworden in de hoop de wachttijd te drukken. Volgens mij kip je nu idd een kaartje voor het blok. Ik weet niet of gewoon aanwaaien nog kan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Klopt. In het begin was de toegang ook gratis, later is dat 3 euro geworden in de hoop de wachttijd te drukken. Volgens mij kip je nu idd een kaartje voor het blok. Ik weet niet of gewoon aanwaaien nog kan.
Ja dat kan nog wel want niet alle blokken zijn altijd uitverkocht. Mijn neefjes zijn zo weleens een paar shifts achter elkaar geweest omdat erna nog ruimte was. Maar het is wel een risico nemen dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Vanmiddag Linkin Park met ‘what I’ve done’. Toch even slikken als je de tekst luistert:

What I've done
I'll face myself
To cross out what I've become
Erase myself
And let go of what I've done
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken