WK 2022 Qatar

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.819
Die redding in de laatste minuut was zeker goed! Maar ik vind dat Martinez over 7 wedstrijden tijdens speeltijd niet bijzonder heeft gekeept, alleen in de penaltyseries. Livakovic was imo veel belangrijker voor Kroatië dan Martinez voor Argentinië. En Livakovic heeft ook twee penaltyreeksen gewonnen.
Livakovic heeft daartegen ook kleine foutjes gemaakt. Geen drama maar als je een kwart finale en WK finale persoonlijk beslist op dat soort belangrijke momenten ben je gewoon keeper van het toernooi.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
De hele Argentijnse ploeg (o.a.) heeft toch ook het hele toernooi in dienst van Messi gespeeld? Om dan nu De Paul te gaan eren, dan maak je dit toernooi alleen nog lelijker.

Moet wel toegeven dat de rol van Di Maria gisteren wel ook fors was. Toch zeker wel een gemis geweest.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
De hele Argentijnse ploeg (o.a.) heeft toch ook het hele toernooi in dienst van Messi gespeeld? Om dan nu De Paul te gaan eren, dan maak je dit toernooi alleen nog lelijker.

Moet wel toegeven dat de rol van Di Maria gisteren wel ook fors was. Toch zeker wel een gemis geweest.
Dat klopt, maar Messi is niks zonder het team en Argentinie niks zonder Messi. Dus het is niet een eenpersoons overwinning.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.819
De hele Argentijnse ploeg (o.a.) heeft toch ook het hele toernooi in dienst van Messi gespeeld? Om dan nu De Paul te gaan eren, dan maak je dit toernooi alleen nog lelijker.

Moet wel toegeven dat de rol van Di Maria gisteren wel ook fors was. Toch zeker wel een gemis geweest.
Ik vond Di Maria gisteren beter dan Messi om eerlijk te zijn. En ja wat is een dienst van spelen.. ze hebben het gewoon goed aangepakt. Ook met een Mac Allister bijvoorbeeld die een zeer sterk WK heeft gespeeld. Of een Álvarez die enorm goed was. Nogmaals vond ik Martinez onderscheidend goed in de finale rondes. Zonder Messi hadden ze vast geen WK geworden, maar om nu te zeggen dat alles om Messi draait vind ik ook weer niet.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.286
Mac Allister was inderdaad ook erg sterk gisteren. Zat overal bovenop en tussen. Die kan ook nog wel een leuke transfer maken komende zomer. Zo'n werker kan elk team bijna wel gebruiken.

Nu al zin in Boxingday. Hopelijk nog ergens tijd vandaan halen om wat wedstrijdjes te zien.

1671436805180.png
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ja, ik bedoel ook niet te zeggen dat MacAllister op De Paul niet goed hun taken uitvoerden. Maar dat een speler als Dybala niet of nauwelijks heeft gespeeld en deze twee wel, is wel duidelijk een teken dat de hele ploeg was ingericht op Messi. Doet er nu natuurlijk ook niet toe, ze zijn wereldkampioen en ook dit is een teken van een sterk collectief met een bepaald idee, dat dus werkte.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Livakovic heeft daartegen ook kleine foutjes gemaakt. Geen drama maar als je een kwart finale en WK finale persoonlijk beslist op dat soort belangrijke momenten ben je gewoon keeper van het toernooi.
Agree to disagree. Ik vind dat de gouden handschoen moet gaan naar de keeper die toernooibreed het beste heeft gekeept. En dat was imo Livakovic.

Afijn, het was een vermakelijk WK, maar ook blij dat het er weer op zit. Laat het clubvoetbal maar weer beginnen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Agree to disagree. Ik vind dat de gouden handschoen moet gaan naar de keeper die toernooibreed het beste heeft gekeept. En dat was imo Livakovic.

Afijn, het was een vermakelijk WK, maar ook blij dat het er weer op zit. Laat het clubvoetbal maar weer beginnen.
Denk dat je met twee gewonnen penaltyseries én die redding in de 124e minuut moeilijk om Martinez heen kan. Verder heb ik hem ook niet echt op fouten kunnen betrappen.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ik had er al veel zin in, maar nu alleen nog meer :D We gaan 2 weken roadtrip door Engeland en Schotland doen. Collega van mij is een echte Everton supporter, heeft zelfs een tattoo van Prince Rupert's Tower, en raadde mij het ten zeerste aan. Belangrijk potje ook wel voor De Toffees
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
De beste keeper van het toernooi heeft nog geen 11 reddingen gemaakt, maar wel 7 goals tegen gekregen.
 

Bijlagen

  • 20221219_182214.jpg
    20221219_182214.jpg
    141,9 KB · Weergaven: 26

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.819
De beste keeper van het toernooi heeft nog geen 11 reddingen gemaakt, maar wel 7 goals tegen gekregen.
Reddingen maken is nogal suggestief natuurlijk de ene redding is de ander niet. Een goede keeper onderscheid zich van de middelmaat op de aller belangrijkste momenten, en dat is wat Martinez heeft gedaan. Livakovic is al een paar jaar mijn vaste Fifa aankoop, dus die gun ik het wel. Maar ik vind Martinez dusdanig belangrijk geweest op essentiële momenten dat hij het wel verdiend. Denk dat de lijst voor zichzelf spreekt waarom je het met korreltje zout moet nemen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Reddingen maken is nogal suggestief natuurlijk de ene redding is de ander niet. Een goede keeper onderscheid zich van de middelmaat op de aller belangrijkste momenten, en dat is wat Martinez heeft gedaan. Livakovic is al een paar jaar mijn vaste Fifa aankoop, dus die gun ik het wel. Maar ik vind Martinez dusdanig belangrijk geweest op essentiële momenten dat hij het wel verdiend. Denk dat de lijst voor zichzelf spreekt waarom je het met korreltje zout moet nemen.
Noppert staat er te hoog in?
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Oranje dus ALWEER uitgeschakeld op een groot tournooi door de latere winnaar(of finalist)
volgens mij is er geen enkel land dat dat zo vaak overkomen is.
1974 1976 1978 1990 1992 1994 1998 (2e) 2000 (2e)
2004 (2e) 2010 2014 (2e) 2022
tel al 12 keer
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken