Graspop Metal Meeting 2023

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.558
4.474
Beter laat dan nooit. Rekening houdende met wat voor zover ik weet niet op andere Belgische festivals staat. Wat er van mij door mag komen van Hellfest:
• Coheed & Cambria
• Code Orange !!
• Birds In Row !!!
• Harakiri For The Sky !
• Vended !!
• Der Weg Einer Freiheit
• Alter Bridge
• Sum 41 (mits geen te hoge spot innemen)
• Flogging Molly (mits geen te hoge spot innemen)
• King Buffalo !
• Porcupine Tree !!!!!!!!!
• Black Flag
• HO99O9 !
• Electric Callboy !
• Incubus
 

vanzwam

Playlistbediener
15 nov 2019
5
4
Bij Airbourne geen aankondiging voor graspop wel dat ze allicht volgend jaar terug naar België komen met een nieuwe cd.

Wel een vreselijk publiek, herbruikbare bekers gooien ook regelmatig richting podium, security die ondernemend was voor de crowdsurfers, en miss nog het ergste bij hun rituele ode aan Lemmy eerst iemand die een beker met Jack Daniels en ijs omgooit en dan iemand die opt podium verschijnt om een beker te komen opeisen.
Tja, als je zelf altijd bekers in de massa gooit ...
Zelf ga ik nooit gooien met bier of dure bekers.
Dat van die omgekeilde Jack en die dikke op 't podium was inderdaad niet nodig.
Die 2 puntjes uitgezonderd vond ik het een fun avondje.
Ik verwacht ze op Alcatraz, redelijk hoog.

Al enkele jaren lid, maar van de stille soort.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh en saurus

knalboon

Campingartiest
1 okt 2022
74
195
Mijn wenslijst wat over mag komen en toch al in de buurt is,

Electric callboy
Nanowar of steel!!
Fueerschwanz
Flogging molly
Sum41
The hu
Mono inc
Hammerfall
Alter bridge
Holymoses
Lord of the lost

Mochten ze zin hebben mag airbourne ook wel op biervisite


Op herhaling
Powerwolf
Megadeath

Tot slot mocht jack Black toch nog zijn rekening meer willen spekken dan toch maar naar graspop
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Ook een beetje laat, maar wat van mij nog van Hellfest mag komen:
  • Sum 41
  • Alter Bridge
  • Vended
  • Flogging molly (al lijkt me dat eerder Werchter of een ander Belgisch festival)
  • Electric Callboy
maak me ook wat zorgen over Lamb of god, volgens de geruchten zouden die wel geboekt zijn voor Download dus lijkt me dat die nog wel een festivaltour gaan doen in Juni, maar wanneer gaan ze dat dan eens aankondigen? nu hun tour is verplaatst naar volgend jaar lijkt het me niet dat ze daar nog op gaan wachten.

Avenged Sevenfold was ook een rollercoaster. Ik had ze al niet meer verwacht, toen werden ze aangekondigd voor dat Amerikaanse festival met een veelbelovende tekst erboven en dachten we met zijn allen dat ze wel zouden komen. Nu ineens niets meer.

Er van uit gaande dat Graspop de laatste 2 headliners nog niet kan aankondigen wegens een embargo, lijken me volgende opties het meest voor de hand liggend:
- GNR
- BMTH
- Avenged Sevenfold (al lijkt die kans steeds kleiner te worden)

Lamb of god bombarderen tot headliner lijkt me ook wel gaaf, al zie ik het niet direct gebeuren dat die bovenaan de line up staan
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

magrathea

Campingartiest
9 feb 2020
66
131
Mijn wenslijst wat over mag komen en toch al in de buurt is,

Electric callboy
Nanowar of steel!!
Fueerschwanz
Flogging molly
Sum41
The hu
Mono inc
Hammerfall
Alter bridge
Holymoses
Lord of the lost

Mochten ze zin hebben mag airbourne ook wel op biervisite


Op herhaling
Powerwolf
Megadeath

Tot slot mocht jack Black toch nog zijn rekening meer willen spekken dan toch maar naar graspop
Eens met het merendeel van deze lijst :D duimen!
Nanowar of steel staat trouwens binnenkort in Baroeg! Weet niet of dat in de buurt is voor jou maar ik ga er zeker heen
 
  • Leuk
Waarderingen: knalboon

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
408
695
Mooi setje om deze zondag mee af te sluiten...😝
#teamkreator
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221218_213329_Spotify.jpg
    Screenshot_20221218_213329_Spotify.jpg
    145,5 KB · Weergaven: 20

magrathea

Campingartiest
9 feb 2020
66
131
Hoe is eigenlijk de OV verbinding naar Graspop? Niet om op de zaken vooruit te lopen maar het lijkt erop dat 14 juni een nogal belangrijke dag op mijn werk is, dus misschien moet ik mijn maten achterna reizen... Iemand ervaring mee?
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.176
1.237
Hoe is eigenlijk de OV verbinding naar Graspop? Niet om op de zaken vooruit te lopen maar het lijkt erop dat 14 juni een nogal belangrijke dag op mijn werk is, dus misschien moet ik mijn maten achterna reizen... Iemand ervaring mee?
Niet slecht, maar elk jaar is het wel ergens rond die periode staking. Typisch NMBS en De Lijn.
Maar normaal gezien de trein tot mol en daar een shuttlebus van De Lijn naar Graspop
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.358
5.926
Hoe is eigenlijk de OV verbinding naar Graspop? Niet om op de zaken vooruit te lopen maar het lijkt erop dat 14 juni een nogal belangrijke dag op mijn werk is, dus misschien moet ik mijn maten achterna reizen... Iemand ervaring mee?
Ik ben tot nu toe uitsluitend met het OV naar Graspop geweest, en ga dat hoogstwaarschijnlijk komend jaar ook weer doen. Ook vanuit Nederland geen enkel probleem tot nu toe.
 
  • Leuk
Waarderingen: magrathea

magrathea

Campingartiest
9 feb 2020
66
131
Dat klinkt goed! Ik krijg meestal een lift aangeboden omdat iemand graag benzinekosten wil splitten, uit mijzelf zou ik er niet voor kiezen. Dit jaar ging een vriend met de trein en die was een volle dag er nog over aan het klagen, maar goed sommige mensen hebben gewoon nooit iets goeds te zeggen over de trein denk ik dan maar 🙃 maar goed ik zal er eens over gaan nadenken, thanks!
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

won666

Support act
17 mei 2019
1.176
1.237
Dat klinkt goed! Ik krijg meestal een lift aangeboden omdat iemand graag benzinekosten wil splitten, uit mijzelf zou ik er niet voor kiezen. Dit jaar ging een vriend met de trein en die was een volle dag er nog over aan het klagen, maar goed sommige mensen hebben gewoon nooit iets goeds te zeggen over de trein denk ik dan maar 🙃 maar goed ik zal er eens over gaan nadenken, thanks!
Van waar moet u komen? En van waar moest die vriend komen? Waarover klaagde die vriend?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.692
Hoe is eigenlijk de OV verbinding naar Graspop? Niet om op de zaken vooruit te lopen maar het lijkt erop dat 14 juni een nogal belangrijke dag op mijn werk is, dus misschien moet ik mijn maten achterna reizen... Iemand ervaring mee?
Ik ben zelf één keer met ov naar Graspop gegaan, vanuit min of meer dezelfde regio als waar jij vandaan komt (denk ik, aangezien je het over de Baroeg had). Ik vond het toen prima te doen. Intercity Direct naar Antwerpen en vanaf daar een trein naar Mol, waar vandaan met enige regelmaat (gratis) shuttlebussen rijden. Je moet er wel een aantal uren voor uittrekken, maar de reis op zich is soepel.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.175
10.512
Tijd om de forum hulplijn in te roepen voor een vraag die me al jaren bezig houdt. Ik ben wederom diep onder de indruk door de nieuwe single van Ne Obliviscaris, Equus. Prachtig nummer met een indrukwekkend thema: de miljarden dieren die hun leven verloren zijn in de Australische bosbranden. Mijn favoriete nummer van deze band is echter Intra Venus. Dit nummer blijft me raken zonder dat ik kan achterhalen of ontcijferen waar dit nu over gaat. Dus kortom: weet iemand hier dat wel?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken