Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.655
Blijkbaar is morgen niet de dag voor Graspop. Ruim baan voor Werchter lijkt me dan.
Vreemd, had echt Graspop verwacht deze week. Goed, RW een laatste keer dan maar.

En Lokerse, ben toch wat bang voor wat er daar kan verschijnen. Een bloem (roos) als hint.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Toch ook is benieuwd waar Bring Me The Horizon gaat uitkomen. Er is geen reden om ze niet aan te kondigen, Lotto Arena is vlotjes uitverkocht. Dus Graspop, RW of niks?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.655
Toch ook is benieuwd waar Bring Me The Horizon gaat uitkomen. Er is geen reden om ze niet aan te kondigen, Lotto Arena is vlotjes uitverkocht. Dus Graspop, RW of niks?
MHK staat een beetje op het slot waar ik BMTH zou verwachten. Ook qua fans.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.359
5.927
Hadden volgens mij ook perfect net voor Muse kunnen spelen … zijn ondertussen groot genoeg
"Hadden" dus gaat niet gebeuren? Want zou in theorie prima kunnen toch? MGK - BMTH - Muse is vast een rijtje wat een bepaalde doelgroep goed aanspreekt. Of gaan ze dan toch naar Graspop idd?

Edit: nope, was buiten OatW gerekend.
 
Laatst bewerkt:

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
208
455
"Hadden" dus gaat niet gebeuren? Want zou in theorie prima kunnen toch? MGK - BMTH - Muse is vast een rijtje wat een bepaalde doelgroep goed aanspreekt. Of gaan ze dan toch naar Graspop idd?
MGK staat toch wel vrij hoog op meeste festivals. Denk niet dat die op een stage voor bmth en muse speelt.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.359
5.927
MGK staat toch wel vrij hoog op meeste festivals. Denk niet dat die op een stage voor bmth en muse speelt.
Vandaag toch nog op Hellfest aangekondigd onder Motley Crue en Sum 41, dan moet Muse en BMTH ook geen dealbreker zijn toch? Werchter heeft wel gekkere kunstjes geflikt dacht ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken