Down The Rabbit Hole 2023

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Zeker niet al die namen maar een of twee van van die namen ijkt me wel logisch, denk overigens niet dat als lil nas er zou staan hij headlined. Sigur ros op the smile spot zou ik persoonlijk ook heel blij mee zijn inderdaad, vraag me alleen af hoe dat wordt ontvangen op dtrh
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Vind het nog steeds vrij opvallend dat Mojo The Black Keys op Pinkpop heeft gezet. Zou echt de afsluiter zijn die dit festival mist tbh. Niet als afsluiter maar ook Tash had ik hier wel verwacht. Lijkt wel een klein beetje andere koers daar in Landgraaf.

Nu ook met de Mad Cool poster, die had hier makkelijk kunnen staan. The 1975 en Sigur Ros zal wel op BKS staan ja, maar ik zit Lizzo nog wel geprogrammeerd worden eigenlijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Vind het nog steeds vrij opvallend dat Mojo The Black Keys op Pinkpop heeft gezet. Zou echt de afsluiter zijn die dit festival mist tbh. Niet als afsluiter maar ook Tash had ik hier wel verwacht. Lijkt wel een klein beetje andere koers daar in Landgraaf.

Nu ook met de Mad Cool poster, die had hier makkelijk kunnen staan. The 1975 en Sigur Ros zal wel op BKS staan ja, maar ik zit Lizzo nog wel geprogrammeerd worden eigenlijk.
Voor Lizzo lijkt me geen plek meer. Zij is toch headliner?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik zou echt heel blij worden van Sigur Ros, maar logischerwijs dan wel als afsluiter in de Teddy, Niet op het hoofdpodium in het daglicht.

En als headliner vraag ik me af of er genoeg volk staat. Overigens zou ik dat persoonlijk enorm toejuichen. Daarmee geeft het festival wel een mooi signaal af richting liefhebbers van wat moeilijkere muziek.

Maar ik vermoed dat zij op BKS zullen staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Apart dat het niet uitverkocht is na hun melding van afgelopen zondag. Zouden ze gewoon geprobeerd hebben binnen het weekend uit te verkopen?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222

Hieronder nog wel een interessant stukje:

Tickets op een veilige manier door- en overkopen kan via de DTRH-pagina op Ticketmaster. Ga hiervoor naar het type tickets waar je naar op zoek bent en kies voor 'Doorverkooptickets'. Als je een ticket overkoopt, ontvang je een nieuw ticket waardoor je zeker weet dat je een geldig ticket koopt. Doorverkopen van tickets is mogelijk tot 8 uur voordat de polsbandjestent opengaat.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
45.000 kaarten...
Laatste keer dat ik erbij was, was in 2019. Toen waren er geloof ik 35.000 kaarten. Juist een aantal waarvan velen denken; tot hier en niet verder.
Destijds de keuze gemaakt voor DTRH omdat ik LL te massaal ben gaan vinden. Ben bang dat DTRH ook deze kant op gaat.
In 2019 konden wij op de vrijdag al nauwelijks een camping plekje vinden.

Denken jullie dat ze maatregelen hebben getroffen nu er zoveel bezoekers komen? Denk aan extra toiletten, grotere camping etc?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
45.000 kaarten...

Denken jullie dat ze maatregelen hebben getroffen nu er zoveel bezoekers komen? Denk aan extra toiletten, grotere camping etc?
Dit jaar waren er ook al 45.000 en dat was merkbaar, maar niet catastrofaal. Er waren wat logistieke problemen, de doorloop van de Teddy naar de Hotot was veel stroperiger en het was druk bij de toiletten, maar in het slotinterview met Kink stipte Ide dat al aan, dus daar zullen ze wel aandacht aan besteden komend jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
45.000 kaarten...
Laatste keer dat ik erbij was, was in 2019. Toen waren er geloof ik 35.000 kaarten. Juist een aantal waarvan velen denken; tot hier en niet verder.
Destijds de keuze gemaakt voor DTRH omdat ik LL te massaal ben gaan vinden. Ben bang dat DTRH ook deze kant op gaat.
In 2019 konden wij op de vrijdag al nauwelijks een camping plekje vinden.

Denken jullie dat ze maatregelen hebben getroffen nu er zoveel bezoekers komen? Denk aan extra toiletten, grotere camping etc?
Vond het een fijn festival maar de drukte in 2019 ook echt niet aangenaam. En ik maar denken dat DTRH een chiller alternatief was.
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Veel veranderd inderdaad sinds de eerste keer dat ik naar dtrh ging (2016), volgens mij betaalde je toen rond de 130 euro voor een weekend en veranderde de hotot (toen nog een tent) na de headliner in soort bruin cafe waar je heel de avond kon dansen. Qua sfeer vind ik het eigenlijk wel meevallen, misschien omdat er alleen weekend tickets worden verkocht en er nogsteeds een grote nadruk ligt op het randprogramma.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Vond het een fijn festival maar de drukte in 2019 ook echt niet aangenaam. En ik maar denken dat DTRH een chiller alternatief was.
Het is maar wat je gewend bent. Vergeleken met Lowlands is DTRH nog steeds heel rustig. En ook vergeleken met Pinkpop en Werchter, zoals ik me dat van vroeger kan herinneren. Het terrein is gelukkig lekker uitgestrekt.

Maar het zou wel fijn zijn als ze ernaar blijven streven dat zo te houden; je kunt niet eindeloos blijven uitbreiden. Dan gaat het wel ten koste van de sfeer.

Volgens mij heb ik de eerste keren dat ik DTRH bezocht minder betaald dan 100 euro. Was natuurlijk laag ingestoken om mensen te trekken en te binden. Dat het uiteindelijk naar een 'normale' festivalprijs zou gaan, dat was natuurlijk te verwachten.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.670
Vanaf 2018 vind ik DTRH echt vele malen drukker dan Werchter of Pinkpop. Nauwelijks rustige plekken op het terrein. Dat was in 2015 en 2016 wel anders, maar goed dat was ook op Lowlands het geval in de beginjaren.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Vanaf 2018 vind ik DTRH echt vele malen drukker dan Werchter of Pinkpop. Nauwelijks rustige plekken op het terrein. Dat was in 2015 en 2016 wel anders, maar goed dat was ook op Lowlands het geval in de beginjaren.
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat mijn laatste Pinkpop in 2010 was. En mijn laatste Werchter nog langer geleden. Maar ik vond het terrein daar zoveel drukker. Één grote mensenmassa. Verschil met DTRH is dat het terrein zoveel uitsteeksels heeft, dat je daar altijd wel chille plekken kunt vinden (als je geen muziek wilt luisteren of wat wilt eten).

Misschien is het nu anders? Al kan er op Pinkpop niet veel ruimte bij gecreëerd worden, toch.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.670
DTRH heeft wel een paar 'verstopte' plekjes, maar de laatste keer (2019) waren zelfs die plekken altijd druk. Op de camping ook overal te druk.
In 2019 ook op Werchter geweest voor het eerst in 15 jaar. Terrein kwam nu een stuk groter op me over met meer plekken om de drukte even te ontlopen. Camping A ook prima te doen qua drukte.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken