Pinkpop 2023

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Nope ik ga ook een klacht indienen. Vind dit heel vreemd. Personen die dus bij eerste editie voucher inzetten hebben dus gewoon pech.
Maar dat is toch niet zo gek? Ik begrijp dat je die presale rechten behoudt als je je kaartje in de kast hebt laten liggen?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Je hebt toch je voucher ingezet? Wat maakt het dan vreemd?
Dat zou betekenen dat iemand die 3 jaar lang wacht met een voucher inzetten. Altijd toegang heeft tot de pre sale 3 jaar lang. Terwijl iemand die het meteen inzet pech heeft voor de andere twee jaar.

Ik zelf vind dat een beetje vreemd. Ik had gezegd iedereen die voucher heeft aangevraagd toegang tot pre sale.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Sorry, ik begrijp je redenering niet zo goed..
Het is toch niet ingewikkelder dan dat iedereen die nergens aanspraak op heeft gemaakt en zijn kaartje heeft laten liggen, toegang krijgt tot de presale en de rest, die dus of een voucher of restitutie hebben gevraagd, niet. Uiteindelijk ben ik voor restitutie gegaan, maar ben ik toch de eerste editie na covid gegaan. Het is dan ook logisch dat ik geen presale rechten krijg.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Superedo

grimbo76

Playlistbediener
13 dec 2019
40
44
Dat zou betekenen dat iemand die 3 jaar lang wacht met een voucher inzetten. Altijd toegang heeft tot de pre sale 3 jaar lang. Terwijl iemand die het meteen inzet pech heeft voor de andere twee jaar.

Ik zelf vind dat een beetje vreemd. Ik had gezegd iedereen die voucher heeft aangevraagd toegang tot pre sale.
Het ging er toch om dat je geen gebruik maakte van de voucher optie, maar je ticket sowieso vast hield?

Edit... dus wat Oasiss zegt.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Het ging er toch om dat je geen gebruik maakte van de voucher optie, maar je ticket sowieso vast hield?

Edit... dus wat Oasiss zegt.
Niet helemaal.

Maar dit wordt zo een eindeloze discussie.

Een familielid heeft de voucher nooit gebruikt “Ooh ja die lag ergens nog”. Die krijgt toegang tot de pre sale.

Ik volg Pinkpop op de voet en heb vorig jaar de voucher ingezet. Krijg geen toegang tot de pre sale. Beetje dubbel vind ik dat.
Maar denk dat dit een eindeloze discussie wordt.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Als je je verder zorgen maakt over kaartjes kunnen krijgen, kun je altijd Dennis lief aankijken of een geelgoude rakker inzetten om 1 van zijn 8 kaartjes te mogen kopen ;).
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Niet helemaal.

Maar dit wordt zo een eindeloze discussie.

Een familielid heeft de voucher nooit gebruikt “Ooh ja die lag ergens nog”. Die krijgt toegang tot de pre sale.

Ik volg Pinkpop op de voet en heb vorig jaar de voucher ingezet. Krijg geen toegang tot de pre sale. Beetje dubbel vind ik dat.
Maar denk dat dit een eindeloze discussie wordt.
Ah ik snap het volgens mij. Dus als je de voucher nog niet hebt gebruikt krijg je presale rechten, maar als je die hebt ingezet niet meer.
Dat is inderdaad wel een beetje vreemd.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Wacht even. Je had je ticket dus niet behouden maar het omgezet in een Ticketmaster voucher? Want dan is het logisch dat je geen gebruik kunt maken van de presale.

Want als je je ticket behield voor 2021 was die automatisch geldig voor 2022 toch? Of hebben ze dat anders geregeld?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Wacht even. Je had je ticket dus niet behouden maar het omgezet in een Ticketmaster voucher? Want dan is het logisch dat je geen gebruik kunt maken van de presale.

Want als je je ticket behield voor 2021 was die automatisch geldig voor 2022 toch? Of hebben ze dat anders geregeld?
Nee je krijgt toegang tot de pre sale met een voucher. Dat staat op de website en heeft @DennisvdBr hier al gedeeld.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Wacht even. Je had je ticket dus niet behouden maar het omgezet in een Ticketmaster voucher? Want dan is het logisch dat je geen gebruik kunt maken van de presale.

Want als je je ticket behield voor 2021 was die automatisch geldig voor 2022 toch? Of hebben ze dat anders geregeld?
Dit is wel gewijzigd inderdaad door de regering volgens mij of die ticket regeling? Maar zag het deze week.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Als je je ticket behouden hebt krijg je toegang tot de presale. Anders niet. Zo werkt het toch?
 

Superedo

Campingartiest
13 jan 2017
53
22
Sorry, ik begrijp je redenering niet zo goed..
Het is toch niet ingewikkelder dan dat iedereen die nergens aanspraak op heeft gemaakt en zijn kaartje heeft laten liggen, toegang krijgt tot de presale en de rest, die dus of een voucher of restitutie hebben gevraagd, niet. Uiteindelijk ben ik voor restitutie gegaan, maar ben ik toch de eerste editie na covid gegaan. Het is dan ook logisch dat ik geen presale rechten krijg.
Helemaal mee eens
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ah ik snap het volgens mij. Dus als je de voucher nog niet hebt gebruikt krijg je presale rechten, maar als je die hebt ingezet niet meer.
Dat is inderdaad wel een beetje vreemd.
Dit is precies hetgeen wat er vreemd is.

Krijg nu van vrienden zelfde klachten binnen. Niet slim van Pinkpop. “** ik ga elk jaar heb meteen mijn voucher ingezet dit jaar en nu kan ik niet deelnemen aan de pre sale”
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ja, je hebt gelijk. Had hem zelf vanochtend nog gequote.

Bezoekers die hun ticket(s) hebben behouden of omgezet in een voucher tijdens de verplaatsing van de 51e editie hebben recht op voorrang. Zij krijgen in 2023, 2024 en 2025 toegang tot de pre-sale van Pinkpop.

Staat ook nog in de FAQ op de website nu. Zou ik even een printscreentje van maken als ik jou was.

Misschien krijg je hem dan later nog. Anders zou ik ze even een DM sturen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken