Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.282
7.612
A7x hebben we toch nog niet uitgesloten? Integendeel.
Ik zou ze net wel meer uitsluiten.

Hun statement in '22: “ To our utmost regret we will have to postpone our shows to a later date. We are in the midst of recording our 8th studio album but the record and stage show will not be done in time. Playing the shows will delay things even further and we want to bring you our best with a new album and production. We hope you understand and look forward to the albums release. “

Dat album is er nog steeds niet, dus ik denk dat ze eerst een zaaltour zullen doen, met dat album onder de arm, eind '23. Om in '24 terug te keren naar de festivals.
Het enige dat bekend is over dat album is dat het in 2023 uit komt. voor hetzelfde geld komt het album uit in Q1 en staan ze in juni klaar in Europa. Al zie ik jouw situatie ook wel als een mogelijkheid. We zullen moeten afwachten tot bovenstaande festivals wakker worden en iets bekend maken.

Ghost op donderdag heeft me enigszins in de war gebracht, dacht echt dat dat de vrijdagheadliner ging zijn
En wat met Pantera?

Wordt nog amper over gesproken.
Zullen toch ook minstens subheadliner zijn.
We hebben het nu grotendeels over de headliners denk ik, pantera zal er vast staan maar is geen mainstage headliner in mijn ogen.

Als eerste rij onder de 8 headliners gok ik hierop: Pantera, Hollywood Vampires, Disturbed, Alter bridge, Lamb of God, Amon Amarth
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en jonasvh

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.624
4.609
Met het nieuwe ‘Impera’ op zak zijn ze nu klaar om ons na een topfestivaldag met een nachtzoen bedwaarts te sturen.
Staat op de gmm-site, dus lijkt op het eindigen van de dag, wat in mijn ogen Metallica weer minder plausibel lijkt
 
  • Verdrietig
Waarderingen: nikita

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.482
4.658
ik ga het toch maar eens opsmijten, er zijn ook geruchten dat bon jovi met richie sambora terug samen zouden spelen. Als het niet metallica is, zou dit dan niet de donderdag headliner kunnen zijn? samen met een sterke 2e headliner (ghost)
 
  • Verdrietig
Waarderingen: EddiePlaysBass

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.446
6.152
Met het nieuwe ‘Impera’ op zak zijn ze nu klaar om ons na een topfestivaldag met een nachtzoen bedwaarts te sturen.
Staat op de gmm-site, dus lijkt op het eindigen van de dag, wat in mijn ogen Metallica weer minder plausibel lijkt
Ik denk niet dat Metallica overdreven lang speelt, dus ze kunnen voor die dag prima vasthouden aan het normale format van MS2 afsluiter na de grootste act toch? Is alleen bij GnR of dergelijke acts die 3 uur spelen dat zoiets niet werkt.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.752
2.442
Met het nieuwe ‘Impera’ op zak zijn ze nu klaar om ons na een topfestivaldag met een nachtzoen bedwaarts te sturen.
Staat op de gmm-site, dus lijkt op het eindigen van de dag, wat in mijn ogen Metallica weer minder plausibel lijkt
Das dus:

Band X - South Stage: - 21:45 - 23:25
Ghost - North Stage: 23:30 - 01:00
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.624
4.609
Ik denk niet dat Metallica overdreven lang speelt, dus ze kunnen voor die dag prima vasthouden aan het normale format van MS2 afsluiter na de grootste act toch? Is alleen bij GnR of dergelijke acts die 3 uur spelen dat zoiets niet werkt.
Metallica lijkt me niet meteen een headliner die vroeg wil spelen, maar ik haal graag mn ongelijk
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.282
7.612
ik ga het toch maar eens opsmijten, er zijn ook geruchten dat bon jovi met richie sambora terug samen zouden spelen. Als het niet metallica is, zou dit dan niet de donderdag headliner kunnen zijn? samen met een sterke 2e headliner (ghost)
Volgens mij speelt er nooit een band na Metallica op festivals, kan het mis hebben hoor.
Op Hellfest dit jaar bijvoorbeeld speelde er wel een band na GNR, maar er speelde niets na Metallica.
uit timetables van andere festivals het idee dat metallica gewoon een afsluiter is.
Zou Epica daar inmiddels ook tussen staan?
ja na hun Alcatraz headline show zullen die er ook wel wat groter gaan staan
goede toevoeging inderdaad
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.831
7.784
Met het nieuwe ‘Impera’ op zak zijn ze nu klaar om ons na een topfestivaldag met een nachtzoen bedwaarts te sturen.
Staat op de gmm-site, dus lijkt op het eindigen van de dag, wat in mijn ogen Metallica weer minder plausibel lijkt

Misschien gewoon flavour text? Ze gaan op een band pagina niet iets zeggen als ‘en daarna speelt de echte headliner nog’
 
  • Haha
Waarderingen: jonasvh

reaper

Support act
26 okt 2015
1.132
947
Volgens mij speelt er nooit een band na Metallica op festivals, kan het mis hebben hoor.
Op Hellfest dit jaar bijvoorbeeld speelde er wel een band na GNR, maar er speelde niets na Metallica.
uit timetables van andere festivals het idee dat metallica gewoon een afsluiter is.
Ik heb onder andere nog skrillex geweten na een Metallica optreden op werchter.

het is dus niet uitgesloten!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.668
3.372
Met het nieuwe ‘Impera’ op zak zijn ze nu klaar om ons na een topfestivaldag met een nachtzoen bedwaarts te sturen.
Staat op de gmm-site, dus lijkt op het eindigen van de dag, wat in mijn ogen Metallica weer minder plausibel lijkt
Damn! Dat is wel heel slecht nieuws :confused:
 
  • Haha
Waarderingen: jonasvh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.482
4.658
Volgens mij speelt er nooit een band na Metallica op festivals, kan het mis hebben hoor.
Op Hellfest dit jaar bijvoorbeeld speelde er wel een band na GNR, maar er speelde niets na Metallica.
uit timetables van andere festivals het idee dat metallica gewoon een afsluiter is.

ja na hun Alcatraz headline show zullen die er ook wel wat groter gaan staan

goede toevoeging inderdaad
ik bedoelde gewoon als mogelijkheid dat het niet metallica is maar bon jovi als main 1 headliner op donderdag
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
moet wel een grote naam naast Ghost komen toch? Vind het eigenlijk maar een flut bandje dat meer voorprogramma materiaal is voor de echte bands.. Of zijn die in belgie zo populair of zo
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken