Graspop Metal Meeting 2023

moet wel een grote naam naast Ghost komen toch? Vind het eigenlijk maar een flut bandje dat meer voorprogramma materiaal is voor de echte bands.. Of zijn die in belgie zo populair of zo
Zijn wel overal redelijk populair gezien al hun headlinerspots op diverse festivals in heel Europa...

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Ik heb onder andere nog skrillex geweten na een Metallica optreden op werchter.

het is dus niet uitgesloten!
Haha dat is waar ja, wat een gekke combi was dat. Wel een bar slechte show van Metallica toen trouwens, die By Request tour. Ze zijn daarna met Hardwired op zak weer een stuk beter gaan spelen dus sindsdien wil ik ze altijd nog eens zien. Als het met Skrillex erna kan, dan zullen ze bij Metallica toch ook niet moeilijk doen over hun maatjes van Ghost hoop ik?

Wat een goed nummer! Het album The End, So Far komt 30 september uit. De eerste headliner van GMM23 is hiermee wel bekend. En de eerste dag dat ik op de wei te vinden ben ook.

Trouwens, Jammer dat je er op donderdag en vrijdag niet bij bent @Rockbeer
is een combi het dan nog wel waard of ga je voor een dagticket?

ja ik reageer even rustig op een post van pagina 31, is niet verboden toch?

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer en jonasvh
moet wel een grote naam naast Ghost komen toch? Vind het eigenlijk maar een flut bandje dat meer voorprogramma materiaal is voor de echte bands.. Of zijn die in belgie zo populair of zo
Ik vind het ook eerder een band om eens af te strepen en me door te laten verrassen, niet direct mijn ding. Maar ze trekken wel veel volk doorheen Europa hoor, wel eerder co-headline materiaal

Los van meningen over Ghost specifiek moet er sowieso nog een grote naam naast komen ja, aangezien ze de MS2 afsluiter zijn, dus hebben we sws nog een MS1 afsluiter nodig die van een groter kaliber is.

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
Zijn wel overal redelijk populair gezien al hun headlinerspots op diverse festivals in heel Europa...
Oh welke diverse festivals dan? Hellfest was vorig jaar een nood oplossing omdat er bands hadden afgezegd. Voor de rest nooit toch?

Oh welke diverse festivals dan? Hellfest was vorig jaar een nood oplossing omdat er bands hadden afgezegd. Voor de rest nooit toch?
sweden rock, tons of rock, mystic, tuska lijken ze te headlinen. op download sluiten ze ook het tweede podium af

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Sweden Rock, Tuska, Provinssi, Mystic Festival, Tons of Rock, Copenhell...

Dat het niet per sé jouw favo band is kan ik begrijpen. Maar niet inzien dat deze band de potentie en fanbase heeft voor een volwaardige, toekomstige headliner te zijn, is wel jammer...

• Leuk

Dat het niet per sé jouw favo band is kan ik begrijpen. Maar niet inzien dat deze band de potentie en fanbase heeft voor een volwaardige, toekomstige headliner te zijn, is wel jammer...
copenhell was nog niet aangekondigd dacht ik

Vind Ghost ook niet echt slecht hoor maar is toch nog lang geen band die in het rijtje Metalllica, GNR, slipknot, Black Sabbat, Rammstein, Iron maiden, Kiss, Aerosmith enz mag komen te staan.
Ghost kan toch geen festival dag van GMM dragen. Moet echt een grote naam naast komen neem ik aan.

ik ga het toch maar eens opsmijten, er zijn ook geruchten dat bon jovi met richie sambora terug samen zouden spelen. Als het niet metallica is, zou dit dan niet de donderdag headliner kunnen zijn? samen met een sterke 2e headliner (ghost)
Hoe groot fan ik ook was, dit zou een rampzalige boeking zijn en zonde van het geld. Al decennia geen topwerken en ook het rock-gedeelte is al aardig afgezwakt. Was eveneens een dikke tegenvaller op werchter boutique.
Ik vrees dat zelfs Richie dit niet kan redden, hoewel die op zichzelf een topartiest is!

Vind Ghost ook niet echt slecht hoor maar is toch nog lang geen band die in het rijtje Metalllica, GNR, slipknot, Black Sabbat, Rammstein, Iron maiden, Kiss, Aerosmith enz mag komen te staan.
Ghost kan toch geen festival dag van GMM dragen. Moet echt een grote naam naast komen neem ik aan.
Maar een Volbeat en Sabaton en bij uitbreiding Avenged Sevenfold zijn dat toch ook niet? Maar dat zijn wel de headliners van morgen.

• Leuk
niet alle headliners zijn dat, ik vind ghost wel passen in het rijtje, judas priest, avenged sevenfold, volbeat, sabaton, ..
Ik denk niet dat er ooit een band gaat zijn die dat niveau nog kan evenaren, maar alle nieuwe headliners zijn toch van een bepaald niveau en dat niveau haalt ghost nu wel al.

• Leuk
Waarderingen: jonasvh

Echt joh? zijn die zo groot? Nou dat heb ik nooit geweten. Kan me daar niets bij voorstellen. Wel aardig maar niet meer dan dat. Blijkbaar valt het bij veel mensen wel in de smaak....

heb zelf ook niets met ghost, op album is het niet mijn ding in ieder geval.
ik sta er wel voor open om ze eens live te gaan zien, en zal er waarschijnlijk wel bij zijn. hopelijk verrassen ze me. vind het wel een goede boeking verder.

in bovenstaande rijtje passen ze zeker niet nee, maar ze zijn gewoon 1 van de 8 headliners. ze moeten niet direct de grootste band van de dag zijn. net als parkway drive op de zaterdag bijvoorbeeld. verder zijn ze waarschijnlijk wel de headliners van de toekomst, of we het nou leuk vinden of niet. het is gewoon erg toegankelijke meezing muziek met een theatrale show, dat doet het gewoon erg goed op zo'n festival in de nacht.

Ja klopt eerder co-headline materiaal, maar dat zal sws de toekomst zijn van Graspop denk ik. Ik zie niet snel nog artiesten doorgroeien tot het rijtje dat je noemt, maar blijkbaar wel dat rijtje met
Avenged sevenfold, FNM, Volbeat.....

Haha dat is waar ja, wat een gekke combi was dat. Wel een bar slechte show van Metallica toen trouwens, die By Request tour. Ze zijn daarna met Hardwired op zak weer een stuk beter gaan spelen dus sindsdien wil ik ze altijd nog eens zien. Als het met Skrillex erna kan, dan zullen ze bij Metallica toch ook niet moeilijk doen over hun maatjes van Ghost hoop ik?
lijkt me dat ze daar niet al te moeilijk over zullen doen

Users who are viewing this thread