Graspop Metal Meeting 2023

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
358
647
Ondertussen bij de organisatie van GMM

"Hey kijk, bij dat FestiForum zeggen ze weer dat het vandaag de dag is, hahahaha" "Misschien weer een dagje wachten, maken ze helemaal gek"

"Trouwens,..ze lopen toch altijd te F5-en om 10 uur en 16 uur ? " "Ja, dat klopt,. Hoezo ? "

"Maken ze nog gekker, we gaan er random tijden van maken dit jaar"
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
Ondertussen bij de organisatie van GMM

"Hey kijk, bij dat FestiForum zeggen ze weer dat het vandaag de dag is, hahahaha" "Misschien weer een dagje wachten, maken ze helemaal gek"

"Trouwens,..ze lopen toch altijd te F5-en om 10 uur en 16 uur ? " "Ja, dat klopt,. Hoezo ? "

"Maken ze nog gekker, we gaan er random tijden van maken dit jaar"
ik weet niet of wij zo belangrijk zijn voor ze als we denken :ROFLMAO:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.060
6.101
Ondertussen bij de organisatie van GMM

"Hey kijk, bij dat FestiForum zeggen ze weer dat het vandaag de dag is, hahahaha" "Misschien weer een dagje wachten, maken ze helemaal gek"

"Trouwens,..ze lopen toch altijd te F5-en om 10 uur en 16 uur ? " "Ja, dat klopt,. Hoezo ? "

"Maken ze nog gekker, we gaan er random tijden van maken dit jaar"
en "verdikke, in 2023 is Iron Maiden niet gelukt"
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.751
2.442
maanden kondigen alle festivals metallica aan, en tegelijk kondigt graspop ozzy aan. dat zou toch wat zijn hè
Om dan last-minute vervangen te moeten worden door...









... Sabaton

Shooting No Way GIF
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.510
785
ik weet niet of wij zo belangrijk zijn voor ze als we denken :ROFLMAO:
Ik denk inderdaad dat een perfect mediamoment beter is.
Maarrrr.. als je dan toch de kans had voor meerdere momenten, dan toch leuker om een aantal mensen te fucken die denken dat ze alles-wetende zijn.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.751
2.442
Ik denk inderdaad dat een perfect mediamoment beter is.
Maarrrr.. als je dan toch de kans had voor meerdere momenten, dan toch leuker om een aantal mensen te fucken die denken dat ze alles-wetende zijn.
Op de afdeling "Graspop" van Live Nation (ja, in mijn gedachten zitten die met een aparte afdeling) moeten ze toch terecht fier zijn dat ze het grootste topic zijn op Festileaks. Die zitten gewoon aan de taart, waardoor de planning wat in de war loopt.


Lang leve m'n fantasie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer en Joslittel

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
358
647
Echt niet normaal, pleur dan gewoon ff een lijstje met 10 namen die op de jupiler of in de Marquee staan. pffffff
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.655
3.336
Nu een wat droeviger bericht:
Helaas heb ik naast alle Ayreon-tickets gegrepen... 😥

Ik had nog een alarm op mijn telefoon gezet, maar om een of andere reden heb ik dat niet meegekregen in alle drukte, of is het niet op tijd afgegaan (iets met tijdzone's ofzo?). 😡
Bijna een uur te laat heb ik het nog op mijn telefoon geprobeerd, maar zoals verwacht was toen natuurlijk alles al lang weg... 😞

Er zal dus niks anders opzitten dan TicketSwap in de gaten blijven houden, hoewel het ook daar zal wemelen van de circelende aasgieren en hyena's..
Mocht iemand nog wat opties weten (of nog beter: kaarten over hebben!), dan hoor ik het heel graag natuurlijk! 🙂

Ik denk dat je hier moet zijn, al weet ik niet hoeveel tickets hij heeft...
Yesss! En idd wat was dat klote!
Heb uit eindelijk vrijdag en de zondag middag show! Binnenkort maar eens kijken welke van de 2 ik doe!
 
  • Wow
Waarderingen: MetalLimbo

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.655
3.336
ik weet niet of wij zo belangrijk zijn voor ze als we denken :ROFLMAO:
Helaas kan ik hier de bubbel van doorprikken. Ze volgen dat hier niet.
Ik heb 'de bron' nochtans wel eens gezegd dat ze dat beter wel zouden doen en ons inhuren als 'extra oogjes op het veld'. Ik heb vorig jaar zo wel wat nuttige info door kunnen geven waar gevolg aan gegeven werd (louche bonnenverkoop op de camping, geen controle woensdagtickets, etc).

Ondertussen heb ik misschien liever dat ze effectief niet meelezen, want ik weet niet of ze mijn verraden visjes zo zouden appreciëren, ik wil mezelf en 'de bron' niet in de problemen brengen - of erger nog, geen visjes meer te horen krijgen :LOL:

Op de afdeling "Graspop" van Live Nation (ja, in mijn gedachten zitten die met een aparte afdeling)
Die 'afdeling' is er niet in die zin. Graspop heeft meer eigenheid dan een afdeling te zijn bij LiveNation. De organisatie van Graspop werkt gewoon ergens in de omgeving van Dessel/Vosselaar en is doorheen het jaar ook nog bezig met de biebob-shows. LiveNation heeft uiteraard wel wat zeggingschap in bepaalde namen en zal ook wel gebruikt worden voor contacten met bepaalde bands, maar Graspop als organisatie bepaalt ook nog veel zelf. Vanaf midden mei verhuizen de kantoren trouwens naar het graspop-terrein en zien die de opbouw voor hun neus gebeuren, volgens mij creëert dat extra motivatie en voelen ze zo ook meteen hoe dichtbij het komt wanneer de stress en werkdruk opgetrokken wordt hahaha.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.751
2.442
Die 'afdeling' is er niet in die zin. Graspop heeft meer eigenheid dan een afdeling te zijn bij LiveNation. De organisatie van Graspop werkt gewoon ergens in de omgeving van Dessel/Vosselaar en is doorheen het jaar ook nog bezig met de biebob-shows. LiveNation heeft uiteraard wel wat zeggingschap in bepaalde namen en zal ook wel gebruikt worden voor contacten met bepaalde bands, maar Graspop als organisatie bepaalt ook nog veel zelf. Vanaf midden mei verhuizen de kantoren trouwens naar het graspop-terrein en zien die de opbouw voor hun neus gebeuren, volgens mij creëert dat extra motivatie en voelen ze zo ook meteen hoe dichtbij het komt wanneer de stress en werkdruk opgetrokken wordt hahaha.
Hup... M'n fantasie aan diggelen. :(

Animated GIF
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.436
6.827
Hmm @nikita... Zonder al teveel in details te treden, natuurlijk. Maar heb jij dan misschien enig idee wanneer de dag gaat zijn?
 
  • Haha
Waarderingen: jonasvh

Gebruikers die dit onderwerp bekijken