Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.618
Arch Enemy mag ook nog bij blauw, staan op nova rock.


Ja maar zou ze niet meer dan waarschijnlijk noemen vooral door het bestaan van Werchter
tenacious D blijft geen maanden op tour, dat is altijd maar een week of 2 max 3, tijdsgewijs is werchter niet heel aannemelijk behalve als er een dikke som geld + positie tegenover staat
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Slipknot ook al als (zelf)bevestigde naam zetten? Of zou het misschien ook nog kunnen dat ze deze op Werchter zetten?

Edit; nope, laat maar. Stonder er vorig jaar. Da's dan toch een redelijk obvious one..
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Slipknot ook al als (zelf)bevestigde naam zetten? Of zou het misschien ook nog kunnen dat ze deze op Werchter zetten?
nee slipknot zal zeker niet op werchter eindigen, maar is nog geen zelfbevestiging geloof ik. We verwachten ze gewoon omdat het net als maiden de huisband is van graspop, ze touren en ze hebben een nieuw album dus kan bijna niet anders. maar staan wel goed bij blauw. ze kunnen in principe nog een zaalshow ofzo doen maar dan ga ik huilen

EDIT: Ze stonden op Pukkelpop @jonasvh
niet op werchter
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en jonasvh

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
op 7 november zal er inderdaad wel iets gebeuren, en het zal de dag zijn dat we weten of Metallica wel of niet naar Europa komt.
in principe is het mogelijk dat Metallica op 7 november een tour aankodiging doet waar Download, Rock am Ring, Rock im Park allemaal op aan het wachten zijn?
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
nee slipknot zal zeker niet op werchter eindigen, maar is nog geen zelfbevestiging geloof ik. We verwachten ze gewoon omdat het net als maiden de huisband is van graspop, ze touren en ze hebben een nieuw album dus kan bijna niet anders. maar staan wel goed bij blauw. ze kunnen in principe nog een zaalshow ofzo doen maar dan ga ik huilen

EDIT: Ze stonden op Pukkelpop @jonasvh
niet op werchter
Hmm.

Ze staan én op Nova Rock, én op Rock For People, én op Greenfield Festival. Allemaal een dikke week voor GMM.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
🔥 13 BANDS COPENHELL 2023! 🔥


SICK OF IT ALL, CABAL, NAPALM DEATH, HARM’S WAY, MØL, EMPLOYED TO SERVE, GREEN LUNG, UNDERGANG, HERIOT, DEFACING GOD, ANGELUS APATRIDA, SPEED, HALIPHRON 💀 🤘
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
🔥 13 BANDS COPENHELL 2023! 🔥


SICK OF IT ALL, CABAL, NAPALM DEATH, HARM’S WAY, MØL, EMPLOYED TO SERVE, GREEN LUNG, UNDERGANG, HERIOT, DEFACING GOD, ANGELUS APATRIDA, SPEED, HALIPHRON 💀 🤘
weer 13 kanshebbers erbij voor je blauwe rijtje @jonasvh

zit niet direct een band bij die mij iets zegt, Angelus Apatrida stond er dit jaar al dus die zullen wel niet komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
🔥 13 BANDS COPENHELL 2023! 🔥


SICK OF IT ALL, CABAL, NAPALM DEATH, HARM’S WAY, MØL, EMPLOYED TO SERVE, GREEN LUNG, UNDERGANG, HERIOT, DEFACING GOD, ANGELUS APATRIDA, SPEED, HALIPHRON 💀 🤘
doen die jongens nu elke dag een aankondiging of zie ik dat niet goed?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
op 7 november zal er inderdaad wel iets gebeuren, en het zal de dag zijn dat we weten of Metallica wel of niet naar Europa komt.
in principe is het mogelijk dat Metallica op 7 november een tour aankodiging doet waar Download, Rock am Ring, Rock im Park allemaal op aan het wachten zijn?
ik zie nog wel gebeuren dat het 20ste jubileum groots uitgepakt zal worden door Download!

maar kijk niet gek op als het "slechts" QOTSA is 🙈
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.520
🔥 13 BANDS COPENHELL 2023! 🔥


SICK OF IT ALL, CABAL, NAPALM DEATH, HARM’S WAY, MØL, EMPLOYED TO SERVE, GREEN LUNG, UNDERGANG, HERIOT, DEFACING GOD, ANGELUS APATRIDA, SPEED, HALIPHRON 💀 🤘
Napalm Death kan je opschrijven voor GMM denk ik hiervan. Møl was laatst een grote verrassing als voorprogramma dus zou een nette verrassing zijn als boeking!
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Napalm Death kan je opschrijven voor GMM denk ik hiervan. Møl was laatst een grote verrassing als voorprogramma dus zou een nette verrassing zijn als boeking!
Ik noteer Napalm Death & Sick of it All (zijn toch ook al een paar keer de revue gepasseerd op GMM).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
ik zie nog wel gebeuren dat het 20ste jubileum groots uitgepakt zal worden door Download!

maar kijk niet gek op als het "slechts" QOTSA is 🙈
Ja ik ben erg benieuwd wat het gaat worden daar. Vind het heel bijzonder dat letterlijk iedereen op efestivals uit gaat van een dubbele show van Metallica, door een gerucht van een paar maanden geleden. Zijn zelfs mensen daar die al tickets hebben gekocht met de gedachte dat ze 2x metallica gaan zien.

Als ze metallica niet hebben zou ik het ook niet weten, BMTH is daar wel 1 van de kanshebbers die in de UK een stuk groter zijn dan hier. Slipknot zal er ook zeker staan. Motley/Def is al uitgesloten geloof ik die spelen op een ander UK festival.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.457
4.618
weer 13 kanshebbers erbij voor je blauwe rijtje @jonasvh

zit niet direct een band bij die mij iets zegt, Angelus Apatrida stond er dit jaar al dus die zullen wel niet komen.
Arm's way, bekend van die ene meme. maar alle gekheid op een stokje, die mannen zijn wel een goed parcours aan het afleggen, zelfs al kan je ze moeilijk serieus nemen als er daar een bodybuilder op het podium staat

 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ja ik ben erg benieuwd wat het gaat worden daar. Vind het heel bijzonder dat letterlijk iedereen op efestivals uit gaat van een dubbele show van Metallica, door een gerucht van een paar maanden geleden. Zijn zelfs mensen daar die al tickets hebben gekocht met de gedachte dat ze 2x metallica gaan zien.

Als ze metallica niet hebben zou ik het ook niet weten, BMTH is daar wel 1 van de kanshebbers die in de UK een stuk groter zijn dan hier. Slipknot zal er ook zeker staan. Motley/Def is al uitgesloten geloof ik die spelen op een ander UK festival.
nou, door een gerucht... het was meer door een fanmade poster die op de sociale behoorlijke aandacht kreeg en op de forums bejubeld werd.

ik ben niet zo zeker van een 2x Metallica op Download, zou het al een prestatie vinden staan ze er 1 keer.
(let wel, afgelopen editie uiteraard wel op het Duitse editie van Download he, dus zeg nooit nooit)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
nou, door een gerucht... het was meer door een fanmade poster die op de sociale behoorlijke aandacht kreeg en op de forums bejubeld werd.

ik ben niet zo zeker van een 2x Metallica op Download, zou het al een prestatie vinden staan ze er 1 keer.
volgens mij was er wel echt een gerucht verspreid door een persoon die vaker dingen juist had gehad voor Download. Hij had ook alle headliners voor de Download Pilot geleakt voor dat ze bekend waren geloof ik. maar ik heb er zelf ook mijn twijfels bij.

Metallica heeft natuurlijk wel een hoop van die dubbele shows gespeeld in US festivals. Misschien is dit ze erg goed bevallen? Zou alleen niet weten welke festivals zoiets kwijt kunnen als ze perse 2 shows willen spelen. Download , Rock am Ring en Rock im Park lijken me mogelijk maar verder geen idee
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken