Pinkpop 2023

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Zal hij een grote solo tour gaan doen? Hebben ze inmiddels als een vervanger gevonden om de band weer compleet te maken. Zij zullen toch ook wel weer gaan touren. Volgens mij gaf marcus aan dat zijn solo plaat niet het einde betekende van mumford and sons.
Staat dit weekend op ACL in de VS. Dus hij treed wel solo op.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
i've arrived i'm here GIF
 
  • Haha
Waarderingen: Oasiss en Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
En welke namen verwacht je dan?
ik hang een beetje aan RATM - GnR - Beyonce nog steeds.

RATM twijfel ik eerlijk gezegd niet aan (maar goed, dat deed ik over Muse ook al)
GnR zou ook RHCP kunnen zijn, maar da's meer afgaande van de verwachting dat GnR in de zomer weer in EU is en daarbij nog niet op Pinkpop gestaan heeft. Maar ook de 2020 editie in het achterhoofd.
Beyonce, denk ik, dat ze al in aanmerking was voor een Pinkpop headliner spot sinds de boekingen die 2 jaar geleden gedaan werden, maar haar tour (en album release) zijn een jaar uitgesteld. Geef wel toe, de geruchten rond Swift en de Oslo datum van Robbie Williams zijn verdacht te noemen, als pop headliner. (al zou van die laatste 2, ook 1 op Isle of Wight festival kunnen komen in het Pinkpop weekend)

ik heb nog wel een kanttekening met U2, maar verwacht niet dat daar op een enkel festival na nog veel festivals in de tour gaan zitten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
ik hang een beetje aan RATM - GnR - Beyonce nog steeds.

RATM twijfel ik eerlijk gezegd niet aan (maar goed, dat deed ik over Muse ook al)
GnR zou ook RHCP kunnen zijn, maar da's meer afgaande van de verwachting dat GnR in de zomer weer in EU is en daarbij nog niet op Pinkpop gestaan heeft. Maar ook de 2020 editie in het achterhoofd.
Beyonce, denk ik, dat ze al in aanmerking was voor een Pinkpop headliner spot sinds de boekingen die 2 jaar geleden gedaan werden, maar haar tour (en album release) zijn een jaar uitgesteld. Geef wel toe, de geruchten rond Swift en de Oslo datum van Robbie Williams zijn verdacht te noemen, als pop headliner. (al zou van die laatste 2, ook 1 op Isle of Wight festival kunnen komen in het Pinkpop weekend)

ik heb nog wel een kanttekening met U2, maar verwacht niet dat daar op een enkel festival na nog veel festivals in de tour gaan zitten.

Voor zowel Swift als Beyonce zijn het puur geruchten voor een stadiontour toch?

Enige festival dat ik Swift zie doen is Glastonbury. Boutique is blijkbaar P!nk nu ook.

Beyonce zie ik geen festivals doen. Lijkt me niet aannemelijk dat ze voor Pinkpop een uitzondering maakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
ik hang een beetje aan RATM - GnR - Beyonce nog steeds.

RATM twijfel ik eerlijk gezegd niet aan (maar goed, dat deed ik over Muse ook al)
GnR zou ook RHCP kunnen zijn, maar da's meer afgaande van de verwachting dat GnR in de zomer weer in EU is en daarbij nog niet op Pinkpop gestaan heeft. Maar ook de 2020 editie in het achterhoofd.
Beyonce, denk ik, dat ze al in aanmerking was voor een Pinkpop headliner spot sinds de boekingen die 2 jaar geleden gedaan werden, maar haar tour (en album release) zijn een jaar uitgesteld. Geef wel toe, de geruchten rond Swift en de Oslo datum van Robbie Williams zijn verdacht te noemen, als pop headliner. (al zou van die laatste 2, ook 1 op Isle of Wight festival kunnen komen in het Pinkpop weekend)

ik heb nog wel een kanttekening met U2, maar verwacht niet dat daar op een enkel festival na nog veel festivals in de tour gaan zitten.
Maar er is toch niet echt aanwijzing dat RATM volgende week hun tour dropt en guns en rhcp ook niet dan zou alleen en pop headliner bekend gemaakt worden
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken