Concert Aankondigingen

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
kan aan mij liggen, maar niet veel meer over van Depeche Mode he?

er wordt vaak gezegd van een uit elkaar gevallen groep dat bij doorstart een tribute band is van zichzelf, nou ik zet deze kaart hier eens een keer in...
Ben daar ook gevoelig aan maar dan vooral voor frontmannen/vrouwen. Neen, het echte Alice In Chains of Prodigy of Kasabian bestaat niet meer voor mij. Laat staan Queen haha.

Maar bij Depeche Mode waren/zijn Dave en Martin het gezicht, de stem én het creatieve brein van DM. Los van het feit dat Fletch altijd een enorme meerwaarde was…
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Fake Fruit op 7 november naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Adekunle Gold op 20 oktober naar Paradiso. Verkoop 20 september 10.00.
Frank Turner & the Sleeping Souls en PABST zijn support bij Billy Talent in 013.
Silent Planet, Invent Animate en Sentinels zijn support bij ERRA in 013.
Maxine en Kuzko doen wat shows samen. 1 december Mezz, 8 december Merleyn, 10 december Hedon, 15 december Tivoli, 22 december Rotown en 29 december Paard.
Chloe Moriondo naast de Melkweg ook op 7 februari naar Doornroosje.
Joesef op 13 april naar Tolhuistuin. Verkoop 22 september 11.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.025
Ben daar ook gevoelig aan maar dan vooral voor frontmannen/vrouwen. Neen, het echte Alice In Chains of Prodigy of Kasabian bestaat niet meer voor mij. Laat staan Queen haha.

Maar bij Depeche Mode waren/zijn Dave en Martin het gezicht, de stem én het creatieve brein van DM. Los van het feit dat Fletch altijd een enorme meerwaarde was…

Het scheelt dat een Queen er gewoon wel bij vermeld dat het Queen + Adam Lambert is. Nog weer wat anders dan gewoon met dezelfde naam door
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Het scheelt dat een Queen er gewoon wel bij vermeld dat het Queen + Adam Lambert is. Nog weer wat anders dan gewoon met dezelfde naam door
Maar het is zelfs geen Queen plus Adam Lambert. Dan zou het een duet tussen Freddie Mercury en die Lambert zijn.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.025
Maar het is zelfs geen Queen plus Adam Lambert. Dan zou het een duet tussen Freddie Mercury en die Lambert zijn.

Dat wisselt dan weer per band afhankelijk van of de zanger hét icoon is van een band. Daar ken ik Queen dan weer niet goed genoeg voor.

Bij een Guns N Roses heb je naast Axl ook nog Slash, die beiden toch iconisch zijn voor de band.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Frank Turner & the Sleeping Souls en PABST zijn support bij Billy Talent in 013.
Bijzonder dat Frank Turner als support komt. die schat ik toch hoger in dan Billy Talent. volgens mij heeft die ook wel eens in 013 (en bijv Tivoli, Melkweg, Paradiso gestaan op eigen kracht.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Bijzonder dat Frank Turner als support komt. die schat ik toch hoger in dan Billy Talent. volgens mij heeft die ook wel eens in 013 (en bijv Tivoli, Melkweg, Paradiso gestaan op eigen kracht.
Klopt, ja. Is gewoon een double bill eigenlijk. Misschien dat de verkoop niet zo goed ging ;)
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Dit is een grote!

Roger Waters komt op 14 mei 2023 naar het Sportpaleis. Verkoop 30/09, VVK 27/09.
Edit: wel een oud prentje van de Us+Them tour dus kan een gevalletje Harry Styles zijn, met dus een andere datum. Maar 14 mei lijkt alleszins logisch ivm de al aangekondigde data van zijn tour.

Daarnaast Eden naar La Madeleine (4 maart) en Garou naar Koninklijk Circus (7 januari).
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Dit is een grote!

Roger Waters komt op 14 mei 2023 naar het Sportpaleis. Verkoop 30/09, VVK 27/09.
Edit: wel een oud prentje van de Us+Them tour dus kan een gevalletje Harry Styles zijn, met dus een andere datum. Maar 14 mei lijkt alleszins logisch ivm de al aangekondigde data van zijn tour.
je kan zeker nog niets zien over ticketprijzen? Ik vrees dat hij niet goedkoop zal zijn 🫣
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Carré doet wat aankondigingen. Boyzlife op 12 april en The Analogues op 29 en 30 mei. Tickets zijn al in de verkoop.
Wargasm op 9 december naar de Melkweg. Verkoop 23 september 9.00.
Ray Fuego op 14 januari naar de Melkweg. Tickets zijn al in de verkoop.
Mariza op 15 januari naar Muziekgebouw Eindhoven. Verkoop 23 september 10.00.
Bruce Dickinson dus naar 013 op 22 januari. Verkoop 21 september 10.00.
Blixa Bargeld op 13 januari naar Patronaat. Verkoop 28 september 10.00.
Bryan MG op 25 november naar 013 (Next). Verkoop 20 september 10.00.
Ramkot op 8 april naar het Stroomhuis. Verkoop 29 september 11.00.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Nee dat zie ik helaas niet. Enkel dat er een limiet is van 6 tickets per persoon.
Edit: als reactie op PJ.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Volgens het filmpje op Instagram is het z'n farewell tournee? Stopt die? Huh.

Als je 'm nog nooit gezien hebt, dan zou ik zeggen om 'm wel te gaan zien. 't Blijft een event om éindelijk eens die Pink Floyd-muziek te zien inclusief prachtig uitgewerkt visueel spectakel / productie. Ik laat 'm echter aan me voorbij gaan, één keer was wel voldoende en gezien het de laatste keer meer dan honderd euro was voor een nog niet eens zo goed zitje..
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Volgens het filmpje op Instagram is het z'n farewell tournee? Stopt die? Huh.
Hij is net 79 geworden. Het is een keer genoeg…. Nog 1 keer de wereld over en daarna stopt hij met touren.
Ik wil er denk ik nog wel een keer naar toe. Heb hem 2 keer gezien, oa the wall was fantastisch…
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.671
Hopelijk komt David Gilmour ook met een tour. 2016 was fenomenaal in Tienen. Dichterbij Pink Floyd kom je niet qua sound en samenstelling.
 
  • Geweldig
Waarderingen: slyke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken