Festileaks Festival Draft VIII

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
I bid you Welcome to... JozzFest natuurlijk.

Kleine jongens worden groot. Deze band heeft de laatste jaren een stormachtige ontwikkeling meegemaakt met een voorlopige stop als headliner op Alcatraz. Naar onze bescheiden mening niet meer dan terecht. Een heerlijke mix van metal en rock & roll wat vooral erg stevige en aanstekelijke nummers oplevert. JozzFest draait dit jaar niet om de grootste namen, maar om de muzikale parels. We bieden deze band de kans om bij ons door te groeien en een toppositie te pakken. Avatar komt erbij op JozzFest!


@ThijsDB
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Weinig tijd dus ff snel en morgen meer.

Prins S en De Geit!!
Zoals beloofd hierbij de echte aankondiging.

De organisatie baalde dat op Lowlands de X-Ray uitpuilde en ze daardoor weinig konden zien van het optreden. Wel was gelijk duidelijk dit is een feest en dit moet je hebben op je festival! Vooral het nummer Kinderboerderij (keiblij) zal het zeker goed doen, maar de andere nummers zijn natuurlijk net zo goed. Prins S. en de Geit!!

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
De Mad Professor. Progmetal icoon. Topzanger. Intense live performer. Soms knettergek. Vooral geniaal. Graspop 2022 gaf hij een van zijn meest intense shows met de back to basic opstelling met 4 man. Deadhead sneed diep. Wat een show. Op JozzFest komt hij met plezier terug om de Marque nogmaals volledig plat te spelen met zijn geniale progmetal. Devin Townsend komt erbij!


@Rikkie
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Weinig tijd vandaar : Dave

Edit

Op Pukkelpop een tent ingelopen om te kijken naar een band die me nog vaag iets zei van een vorige Pinkpop editie: Palaye Royale. Na de eerste minuten wist ik het: niet mijn ding. Toch maar even de Marquee ingelopen omdat het gezellig uitzag op de schermen. Daar heb ik vervolgens een geweldige show gezien van Dave, welke de eerste aankondiging is voor de vrijdag!
 
Laatst bewerkt:

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.213
4.467
In Nederland zo waar drie keer (en denk dat ze toen maar gestopt zijn bij Afas). Heb met Nick Cave, Fatm en The National eigenlijk drie headliners, maar Goldband gaat een prominente plek innemen!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
In Nederland zo waar drie keer (en denk dat ze toen maar gestopt zijn bij Afas). Heb met Nick Cave, Fatm en The National eigenlijk drie headliners, maar Goldband gaat een prominente plek innemen!
Sub voor Nick Cave!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Aankondiging Naam Vrijdag
1995. Ik weet nog goed waar ik toen was toen ik hoorde dat deze Schotse band werd opgericht. Niet dat dat boeit. In ieder geval, ze gaan wat Happy Songs for Happy People spelen, dus dat wordt vast leuk. Mogwai!


Supersonic Lake IJssel Festival 2023
Björk | Nine Inch Nails
Mogwai | Turnstile | BadBadNotGood | Charlotte Gainsbourg
Arooj Aftab | Yves Tumor | Lianne La Havas
P.S.: Ik ben de tel een beetje kwijtgeraakt, maar ik denk dat dit ze allemaal zijn.


@Lion > @royke
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580

Justice_Julian-Bajsel_Coachella_C015526.jpgJustice komt langs als danceafsluiter op de vrijdag.​


Justice weet zeker hoe ze een feestje moeten bouwen. De elektronische act komt op vrijdag komt, nadat jullie zijn weggedroomd bij headliner Fleet Foxes, de boel op zijn kop zetten.

Het debuut van de Franse dance-groep uit 2007, Cross, maakte ze al snel tot een van de bekende namen van dansmuziek. Bekend om hun aanstekelijke zang, speelse baslijnen en big beat-drums, vulde Justice de leegte op die was achtergelaten door Daft Punk in 2005, die in 2013 vóór Random Access Memories al acht jaar geen studioalbum had opgenomen. Justice's volgende twee albums, Audio, Video, Disco en Woman, zagen hun muziek minder elektro-georiënteerd en in plaats daarvan meer disco-achtig worden.

Up Next:
@royke@Brian
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken