Festileaks Festival Draft VIII

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
And when songs quit breaking our hearts
I don't know what I'll do
I'll place my heart at your feet
And drop to my knees and tear it in two

5954F110-51A0-4880-8643-A91883999A6D.jpeg

Eddie Vedder kan mooi zingen, maar the White Buffalo is toch eigenlijk net een tandje beter. Op het 🍀Paddy Powerfestival🍀 kun je ze mooi vergelijken, want ze staan er beiden.


@Yannick
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Naamloze-presentatie-33.png


Blij om toch wel één van dé acts van deze zomer te kunnen strikken. Op Primavera Sound, Rock Werchter en Down The Rabbit Hole.. Geen enkel festival lieten ze onbewogen achter. Het fantastische: BICEP!

@koekdoos (nog even geduld voor metal!) > @RubenFrusciante
 
Laatst bewerkt:

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.333
Toch nog even wachten met het zwaardere werk. De planning van Baspop loopt nooit ver vooruit en gelukkig maar, want we zijn nog een paar namen tegen gekomen die we in de planning moesten inpassen. Bij deze een band buiten het standaard genre voor Baspop bezoekers en ook een band die nog nooit eerder op Baspop heeft gestaan.

Alice in Chains

System of a Down
Parkway Drive - Amon Amarth - Def Leppard
Alice in Chains - Gojira - Slash

The Hu


@RubenFrusciante en daarna @warriorandweirdo
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Public Castration Is a Good Idea aldus het livealbum dat deze band in de jaren '80 uitbracht. De shows zijn tegenwoordig niet meer zo intens als in die tijd maar de muziek heeft in de tussentijd ook zeker niet stilgestaan. Klassiekers als Soundtracks for the Blind en To Be Kind laten zien dat Swans onder de bezielende leiding van Michael Gira nog even relevant is altijd.

Voor Secret Beach Experience was er veel aangelegen deze extreem invloedrijke en tijdloze band te boeken. De show van Swans belooft een bijzonder interessante te worden.


Rosalía | Patti Smith | Iggy Pop | LCD Soundsystem
Osees | Phoenix | At the Drive-In | Swans

@Paddy @Yannick
Daar gaat echt een heel concept van mijn festival. Haha, wat.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.333
Daar gaat echt een heel concept van mijn festival. Haha, wat.

Had je niet verwacht dat ze er zo vroeg uit zouden gaan? Eigenlijk moet je gewoon namen die belangrijk zijn snel kiezen natuurlijk, daarom heb ik ook pas 1 headliner... 😅
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Had je niet verwacht dat ze er zo vroeg uit zouden gaan? Eigenlijk moet je gewoon namen die belangrijk zijn snel kiezen natuurlijk, daarom heb ik ook pas 1 headliner... 😅
Eerst de namen gedaan waarvan ik verwachtte dat ze er wat sneller uit zouden gaan, ja. Vond ik zelf wel logisch. Verdorie.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Eerst de namen gedaan waarvan ik verwachtte dat ze er wat sneller uit zouden gaan, ja. Vond ik zelf wel logisch. Verdorie.
Moest ik een heel concept hebben rond één of een selectie artiesten, dan zou ik daar prioriteit aan geven. Terug naar de tekentafel zouden sommigen hier zeggen. :LOL:
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken