Pinkpop 2023

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
tja, ik ben benieuwd wat Mojo denkt dan...

die brengen uiteindelijk toch het verlossende woord dan
DM staan in de Ziggo, Goffertpark, of Groningen. Als ze voor Festivals gaan is denk ik PP het enige festival in NL waar ze passen. Bospop of CAS komt bij mij dan niet als eerste op al zou het daar ook wel kunnen denk ik. Maar gevoelsmatig denk ik dat ze dat te min vinden. Zeker als je kijkt naar welke toonaangevende grote festivals ze in het buitenland doen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Muse komt volgende week met Europese tourdata. Dus dan weten we waarschijnlijk meer.
ben wel benieuwd...

het is ook vlak voor de theatershows voor Muse.
Of ze meteen al met WOTP-World tour komen, als in geheel voor EU of dat het weer per aankondigingen gaat.

Wat Pinkpop betreft voor mij, fingers crossed en hopen dat het een 'GO' is!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
DM staan in de Ziggo, Goffertpark, of Groningen. Als ze voor Festivals gaan is denk ik PP het enige festival in NL waar ze passen. Bospop of CAS komt bij mij dan niet als eerste op al zou het daar ook wel kunnen denk ik. Maar gevoelsmatig denk ik dat ze dat te min vinden. Zeker als je kijkt naar welke toonaangevende grote festivals ze in het buitenland doen.
tja, weet je...

vind het zelf wat kort door de bocht om te zeggen dat Pinkpop als enige festival past omdat ze andere te min vinden voor Depeche Mode.

ik zou DTRH bijvoorbeeld ook wel passend vinden, ik zie Mojo nog best Depeche Mode als hoofdact naar Bospop zetten ongeacht de positie toonaangevende grote festivals in het buitenland. Stel DTRH gaat toch voor de wat "jeugdige" richting in 2023, dan zie ik Bospop eigenlijk als grootst kanshebber.
Voor Pinkpop zijn er toch denk ik best wat opties in 2023 voor de headliner plek en DM gaan ze zeker niet onder de headliner accepteren.

Mijn gok, doet Depeche Mode festivals in 2023 en moet de tour door nederland ook via een festival, dan gaat mijn gok naar Bospop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Het is maar net hoe je het bekijkt. Maar Bospop mag van mij ook hoor.
En kijk je naar het verleden zal het toch wel gewoon een eigen concert worden. De laatste 3 tours durfden ze het ook al niet aan om in NL op een festival te staan terwijl ze dat in andere landen wel deden. Dus waarom nu dan wel?? De Ziggo is gewoon uitverkocht. Dat is een zekerheidje.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Het is maar net hoe je het bekijkt. Maar Bospop mag van mij ook hoor.
En kijk je naar het verleden zal het toch wel gewoon een eigen concert worden. De laatste 3 tours durfden ze het ook al niet aan om in NL op een festival te staan terwijl ze dat in andere landen wel deden. Dus waarom nu dan wel?? De Ziggo is gewoon uitverkocht. Dat is een zekerheidje.
2018 waren ook niet de minste festivals in EU, zie ik... en in NL Ziggo.

maar goed, dat hoeft natuurlijk niet precies iets te zeggen over 2023.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Als Depeche Mode een festival in Nederland speelt zal dat wel Pinkpop worden. De headliners op Bospop zijn voor mijn gevoel toch vaak eerder Afas dan Ziggo Dome acts. Iets kleinere headliners. Of zie ik dat verkeerd?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Als Depeche Mode een festival in Nederland speelt zal dat wel Pinkpop worden. De headliners op Bospop zijn voor mijn gevoel toch vaak eerder Afas dan Ziggo Dome acts. Iets kleinere headliners. Of zie ik dat verkeerd?
Zucchero, Sting, Simple Minds, Snow Patrol, Kensington, Doe Maar, zijn al eerste instantie acts die toch niet catagorie Afas zijn? Toch minsten Ziggo staan/stonden.
Denk ook dat de terrein vergroting de laatste jaren iets grotere acts mogelijk maakt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Het leuke is dan weer wel dat de aankondigingen eraan zitten te komen.
Muse volgende week en Depeche Mode begin oktober. Wie weet wat er in de tussentijd nog komt. Kunnen we hier weer los gaan 😉
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
Muse - Rolling Stones - Post Malone

Zou ik wel waarderen (posty wat minder maar er zal toch wat nieuws moeten staan ;) )
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
M'n spaans is niet zo best maar blijkbaar speelt er wat rond Bon Jovi voor een Europese tour. Al zie ik die niet zo snel op een festival staan.
Geruchten gingen al eerder trouwens...
" Onze contactpersoon bij Live Nation (die ons al voor de officiële aankondiging destijds vertelde dat ze op die datum zouden komen), is daar duidelijk over geweest toen ze naar de mogelijkheid vroegen. 'Voorlopig geen contacten.' "

dus lijkt me niet, of zie ik dat verkeerd
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik gooi het ook net even door Google translate. 🤣.
Voorlopig nog geen nieuws al vermelden ze wel dat de vorige Europese tour ook in oktober bekend werd gemaakt en al zeggen ze het niet met zo veel woorden maar het ligt eigenlijk in de lijn der verwachting dat ze volgend haar Europa aan doen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
maar an sich...
ik zou Bon Jovi eigenlijk helemaal niet gek vinden voor Pinkpop.

in 2019 nog TW Classic en Goffertpark. Goffertpark overigens vlak na Pinkpop. Maar tijdens Pinkpop tourde Bon Jovi door Scandinavia.
maar ik zou zeggen, 2019 was imo een gemiste kans
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
maar an sich...
ik zou Bon Jovi eigenlijk helemaal niet gek vinden voor Pinkpop.

in 2019 nog TW Classic en Goffertpark. Goffertpark overigens vlak na Pinkpop. Maar tijdens Pinkpop tourde Bon Jovi door Scandinavia.
maar ik zou zeggen, 2019 was imo een gemiste kans
Het schijnt vocaal niet meer de beste te zijn al heb ik ze nog nooit live gezien moet ik eerlijk zeggen...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Laatste recensie was in ieder geval positief. Toen ongeveer 40 a 50.000 tickets verkocht voor Goffertpark.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken