Pinkpop 2023

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
68
31
We kunnen Rammstein zeker afstrepen, ze spelen tijdens Pinkpop in Bern
En het is weer een stadiontour. Sowieso zou het wel erg kort op elkaar zijn als ze zowel op Pinkpop zouden spelen en 9 juli weer in Groningen, zelfs al zouden ze tijdens Pinkpop nergens anders optreden
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.227
742
springsteen - rammstein- harry styles - coldplay

was best een aardige line up geweest voor een Pinkpop XXL

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Waren sowieso al geen kanshebber met die productie. Ook U2 niet hoor.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Geen idee , maar als de dames Swift en Pink ook niet komen wat blijft er dan over ?
Muse - RATM - ?? benieuwd of ze dan 60000+ tickets gaan verkopen.
mogen er ook 55.000 slechts zijn, maar dat zeg ik puur en alleen uit bezoekers oogpunt
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Boomeruurtje hier ;)?
Ook in tijden van social media zijn er legendarische momenten op Pinkpop (geweest). Arcade Fire (helaas deze door de huidige ontwikkelingen wat minder) en Metallica in 2014 zal net zo zeer een mythische status krijgen, ook als toen de prosecco op was.
Haha die zijn er zeker. AF en Metallica in 2014 zitten nog op mijn netvlies en behoren bij mijn absolute hoogtepunten. Daar doet een uitstapje naar het afzeiken van social media en de klaagcultuur van tegenwoordig niets aan af hoor.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.009
3.696
Er is zoveel mogelijk, joh.

RATM en Muse zijn waarschijnlijk te noemen.
Dan heb je nog Billie Eilish, Ed Sheeran, Arctic Monkeys, Tame Impala, Beyoncé...

En dan zullen er ook nog een aantal acts gaan touren waar we nu nog niks vanaf weten
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Er is zoveel mogelijk, joh.

RATM en Muse zijn waarschijnlijk te noemen.
Dan heb je nog Billie Eilish, Ed Sheeran, Arctic Monkeys, Tame Impala, Beyoncé...

En dan zullen er ook nog een aantal acts gaan touren waar we nu nog niks vanaf weten
Tame Impala is denk ik net niet headliner genoeg voor Pinkpop.
Als ik persoonlijk een keuze mag maken, zou ik zelf kiezen voor RATM, Muse en Sheeran graag dan uit deze keuze

maar denk dat er een grote pop-ster te zien gaat zijn?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Muse - RATM - ?? benieuwd of ze dan 60000+ tickets gaan verkopen.
op basis hiervan...
misschien is het ook geen slecht idee om de verkoop dan ook te starten met deze 2 headliners (zonder te veel storm op tickets) en nog niet met die 3de headlienr er bij, waarvan ik verwacht dat het best eens losbandig kan gaan (aub)

(alhoewel Muse of RATM imo op zichzelf al een behoorlijke set dagkaart en weekendkaarten wegzetten)
 

Molenschot

Playlistbediener
18 dec 2014
32
1
Muse, RATM en nog een 3e pop headliner. Mmmm zou het 1e jaar zijn dat ik 3 dagen ga en geen enkele headliner ga zien. In al die jaren nog niet eerder gedaan. Wel eerder weg gegaan bij Justin Bieber, Fleetwood Mac en sir Paul, maar in ieder geval nog een poging gewaagd. Ga ik bij deze headliners niet doen. Maarja dan maar eerder terug in het bivak.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Zou jij dus niet klagen als er vrijwel alleen voedsel te krijgen is waarvoor geen dier is afgemaakt?
Nu draai je inclusiviteit en uitsluiten om. Ik ga naar een conservatief festival dat bij me past. In dit geval een vrij breed festival. Als dat festival niet voldoet aan allerlei exclusieve uitschieters waar andere festivals wel mee komen, in ons voorbeeld de veganistische markt bedienen, dan maakt mij dat dus niet uit. Als ik naar een BBQ festival zou gaan (of iets waar ze dat promoten), zou ik inderdaad klagen als er bijna geen vlees te krijgen is. Als ik naar een Vega festival zou gaan (of iets waar ze dat promoten), zou ik inderdaad klagen over stands waar ze vlees staan te grillen...
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Nu draai inclusiviteit en uitsluiten om. Ik ga naar een conservatief festival dat bij me past. In dit geval een vrij breed festival. Als dat festival niet voldoet aan allerlei exclusieve uitschieters waar andere festivals wel mee komen, in ons voorbeeld de veganistische markt bedienen, dan maakt mij dat dus niet uit. Als ik naar een BBQ festival zou gaan (of iets waar ze dat promoten), zou ik inderdaad klagen als er bijna geen vlees te krijgen is. Als ik naar een Vega festival zou gaan (of iets waar ze dat promoten), zou ik inderdaad klagen over stands waar ze vlees staan te grillen...
Ik mag hopen dat anno 2022 de veganistische markt bedienen geen ''exclusieve uitschieter'' meer is. Dat hoort gewoon standaard te zijn.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.246
3.810
Dat vind ik ook. Maar als het toch tegenvalt, dan hoor je MIJ daar dus niet over klagen...
Wat soms nog tegenvalt is de prijs en kwaliteit. Goedkope en smakeloze vleesvervangers, terwijl er echt betere en goedkopere alternatieven te krijgen zijn op de markt. Dat geldt trouwens ook voor vlees en vis op festivals. De standaard kraampjes verkopen massa rotzooi en foodtrucks vragen prijzen, die in een sterrenrestaurant nog voor schrik zorgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken