Coldplay

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Die link die ziggo gister geplaatst heeft naar hun mislukte presale is echt schandalig. Ze geven de mensen de mogelijkheid om platinum tickets voor de zondag te kopen.
Dat is dus de ripp off market van ticketmaster. Dit zijn dus kaarten die door artiesten/promoters worden aangeboden tegen marktprijzen (vraag en aanbod) met als reden om de echte fans een kans op een ticket te geven.
Als je die prijzen ziet 40/50% op de originele prijs?? Echt ticketmaster gewoon lekker mee doen aan deze praktijken!
 

emielkooiman

Nieuw lid
24 aug 2022
1
1
Heb niet eerder tickets gekocht, dus weet niet wat er in de mail staat m.b.t. het nodig hebben van een code. Gezien screenshot paar berichten hierboven heb je geen code nodig. Linkje heb ik wél. Mag je (en iedereen die wil) voor DM'en.
Wil je deze nog delen? Heb je een DM gestuurd!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rincewind

TiemenM

Playlistbediener
24 aug 2022
19
12
Heb niet eerder tickets gekocht, dus weet niet wat er in de mail staat m.b.t. het nodig hebben van een code. Gezien screenshot paar berichten hierboven heb je geen code nodig. Linkje heb ik wél. Mag je (en iedereen die wil) voor DM'en.
Ik heb je een dm gestuurd! :)
 

sega1976

Nieuw lid
25 mei 2022
1
0
Heb niet eerder tickets gekocht, dus weet niet wat er in de mail staat m.b.t. het nodig hebben van een code. Gezien screenshot paar berichten hierboven heb je geen code nodig. Linkje heb ik wél. Mag je (en iedereen die wil) voor DM'en.
Ik zou ook wel graag een Dm ontvangen ;-)
 

Verwijderd lid 40532

Campingartiest
1 nov 2021
87
221
Lange wachtrij (stonden ong. 14.000 man voor me), maar zo te zien erg veel beschikbaar gesteld deze presale. Hier een glimp van de tweede ring. Da's toch ongeveer de helft van de ArenA.
 

Bijlagen

  • coldplaypresaleams24.png
    coldplaypresaleams24.png
    839,4 KB · Weergaven: 21

nadir21

Nieuw lid
3 jun 2019
1
0
Ik zou ook erg graag een DM krijgen voor de presale. Mijn dochter popelt om naar het concert te kunnen ... Heel veel dank alvast
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Zo deze presale ging een stuk beter de hele vriendengroep 13 tickets in de pocket voor zaterdag.
Thanks voor de link van mojo!!
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Mij is het helaas niet gelukt voor staanplaatsen, heeft iemand nog tips voor morgen? Ik hoop dat het zal lukken bij de twee concerten die erbij gaan komen.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Vanaf 3 kwartier voor de verkoop klaar zitten op verschillende apparaten - niet allemaal op dezelfde wifi. Refreshen tot je de mogelijkheid krijgt om jezelf in de wachtrij te plaatsen. En dan duimen! Zat vanochtend klaar met 4 apparaten voor Stromae en Coldplay en toevallig of niet, op mijn telefoons (niet op wifi) kwam ik er het snelst door.
Doe er mee wat je wil. Het kan zijn dat de helft van wat hier boven staat(of alles) puur geluk is en dat het net zo zinvol is om 5 minuten van te voren in de wachtrij te staan. Geen idee. Ik ben er gewoon altijd vroeg bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.714
1.879
Vanaf 3 kwartier voor de verkoop klaar zitten op verschillende apparaten - niet allemaal op dezelfde wifi. Refreshen tot je de mogelijkheid krijgt om jezelf in de wachtrij te plaatsen. En dan duimen! Zat vanochtend klaar met 4 apparaten voor Stromae en Coldplay en toevallig of niet, op mijn telefoons (niet op wifi) kwam ik er het snelst door.
Doe er mee wat je wil. Het kan zijn dat de helft van wat hier boven staat(of alles) puur geluk is en dat het net zo zinvol is om 5 minuten van te voren in de wachtrij te staan. Geen idee. Ik ben er gewoon altijd vroeg bij.
Ik logde om 2 min voor 10 in en was er vrijwel meteen door. Maakt dus volgens mij niet uit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken