Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Laat mijn eerste post op dit forum maar besteden aan Lowlands. Waar ik normaal altijd positief reageer kan ik deze gedachte niet op de Lowlands line up voortzetten. Dit jaar slaan ze de plank toch compleet mis met de line up. The Opposites hadden ook in smiddags in de Alpha mogen worden geprogrammeerd. Er is in mijn ogen veel geld bespaard op de line up, waarbij ze de tickets ook nog een tikje duurder maken nadat ze vorig jaar alle ticketbezoekers het gekochte bedrag in 2019 hebben terugbetaald.
Niet dat ik er niet graag bij had willen zijn (dit jaar gekozen voor BKS), maar ben het wel met je eens dat de line-up verre van goed is. The opposites vind ik typisch zo'n de 'Jeugd van Tegenwoordig act'; veel te vaak gezien, been there, done that. Beetje kinderachtig zelfs. Ook 1 van de redenen dat deze oude lul de laatste jaren voor DTRH of BKS kiest ;)
Wat niet wegneemt dat LL HET festival van Nederland is in mijn ogen. Niets evenaart de LL-sfeer. Kom er zeker nog een keer terug
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
253
169
Dat stukje over de Opposites ben ik het niet met je eens. Die gaan er echt wel een feest van maken. Die gashouder concerten waren ook tof.

Verder kan ik mij er wel in vinden dat het een weinig spannende lineup is. Misschien gaan ze er van uit dat het publiek t verder aan de aarsch zal jeuken. Iedereen is vooral opgewonden over het feit dat we er weer mogen staan. Al programmeren ze zanger Kafke. Los gaat 't toch wel na 2 jaar corona canceling.
Ze gaan er zeker een feest van maken dat ontken ik niet, maar dat kan ook als voor laatste act en daarna afsluiten met een meer headline waardige act als The Chemical Brothers. Waren bevestigd voor Lowlands 2020-2021 en nu helaas niet te vinden op het Lowlands affiche.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Dat stukje over de Opposites ben ik het niet met je eens. Die gaan er echt wel een feest van maken. Die gashouder concerten waren ook tof.

Verder kan ik mij er wel in vinden dat het een weinig spannende lineup is. Misschien gaan ze er van uit dat het publiek t verder aan de aarsch zal jeuken. Iedereen is vooral opgewonden over het feit dat we er weer mogen staan. Al programmeren ze zanger Kafke. Los gaat 't toch wel na 2 jaar corona canceling.
Knaldrang is na DTRH en de restvan het festival seizoen wel wat minder verwacht ik. Even goed wordt het leuk hoor...😉
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
583
Knaldrang is na DTRH en de restvan het festival seizoen wel wat minder verwacht ik. Even goed wordt het leuk hoor...😉
Zoals veel mensen hier op het forum toch wel aangeven. Niets evenaart LL en z'n sfeer. Ik ben al naar meerdere festivals geweest. Alle dagen Paaspop tot dagjes zoals Emporium of Karma Outdoor. Hartstikke leuk maar ik kijk nog steeds gruwelijk uit naar LL. Heb er zoveel zin in dat het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen 🤣🤣
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Die afkeer tegen The Opposites is begrijpelijk maar blijft aan de andere kant ook raar. Ik hoop voor hun stiekem dat ze alles kapot spelen en dat iedereen het eens is over hun headliner status. Maar ergens vrees ik dat de (te) hoge ambitie misschien wel part gaat spelen. Want die vorige show kunnen ze eigenlijk niet meer overtreffen
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: Molis040 en eva84

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Ja voor wat ik heb gezien een paar jaar geleden was het vrij saai ja. Beetje nummertjes doen(wat ze wel goed doen tbh) maar ik had een klein feestje verwacht. Het was allemaal vrij statisch. Een beetje zoals Hot Chip. De dag erna (op Into The Great Wide Open) stond Parcels en dat is in hetzelfde genre wel enorm energiek en vol bravoure.
Oke, ik heb ze een jaar of vijf terug op werchter gezien en toen was het echt feest in de tent.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
583
Die afkeer tegen The Opposites is begrijpelijk maar blijft aan de andere kant ook raar. Ik hoop voor hun stiekem dat ze alles kapot spelen en dat iedereen het eens is over hun headliner status. Maar ergens vrees ik dat de (te) hoge ambitie misschien wel part gaat spelen. Want die vorige show kunnen ze eigenlijk niet meer overtreffen
Je zou natuurlijk gelijk kunnen hebben. Ben benieuwd wat de meningen na vrijdag zullen zijn.
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
Ze gaan er zeker een feest van maken dat ontken ik niet, maar dat kan ook als voor laatste act en daarna afsluiten met een meer headline waardige act als The Chemical Brothers. Waren bevestigd voor Lowlands 2020-2021 en nu helaas niet te vinden op het Lowlands affiche.
Opposites, Arctic Monkeys en Stromae, je zou deze headliners aan een willekeurig persoon kunnen vertellen en die denkt dat het 2013 is
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Zoals veel mensen hier op het forum toch wel aangeven. Niets evenaart LL en z'n sfeer. Ik ben al naar meerdere festivals geweest. Alle dagen Paaspop tot dagjes zoals Emporium of Karma Outdoor. Hartstikke leuk maar ik kijk nog steeds gruwelijk uit naar LL. Heb er zoveel zin in dat het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen 🤣🤣
Ik was ook altijd van niks overtreft LL qua sfeer en programmering. Na afgelopen DTRH denk ik daar anders over. Een zeer sterke editie die op gelijke hoogte staat met de beste LLs
Dus ik ben vooral benieuwd naar komende LL 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Sam Fender is ondertussen toch echt het kind dat niet naar school wil een dokter in de familie heeft.

Ik duim voor jullie dat ie komt!
 

Lowlandsje

Playlistbediener
19 jul 2022
21
42
Die afkeer tegen The Opposites is begrijpelijk maar blijft aan de andere kant ook raar. Ik hoop voor hun stiekem dat ze alles kapot spelen en dat iedereen het eens is over hun headliner status. Maar ergens vrees ik dat de (te) hoge ambitie misschien wel part gaat spelen. Want die vorige show kunnen ze eigenlijk niet meer overtreffen
Eens. Ik heb ook het idee dat de hype rondom The Opposites zich ineens omdraait in een negatieve tendens. En dan hoor je als argument dat ze natuurlijk op Lowlands 2021 stonden (maar die was er nie) en al drie keer de Gashouder hebben gedaan dit jaar. Die beargumentering is natuurlijk een beetje vreemd. Want alle andere NL acts op Lowlands zijn het afgelopen jaar zo'n honderd keer vaker ergens anders te zien dan The Opposites, maar dat vindt men dan maar prima. Het is gewoon een zekerheidje bij The Opposites dat het een groot feest wordt en de laatste keer dat ze op LL stonden was in 2013 (Sexyland 2019 voor drie man en een paardenkop daargelaten). Ik begreep ook dat er net als bij De Staat flink wordt geïnvesteerd in hun show qua materiaal. Nee, het is niet de creatiefste headliner me dunkt, maar wel goed voor een feestje op de vrijdagavond. Ik ben er blij mee.
 
Laatst bewerkt:

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Zin in!

Ziet er naat uit dat het gelukkig een stuk koeler gaat worden. Beetje regen is ook traditie. Blij mee.

Hoe laat mikken jullie om voor de poorten van de camping te staan?

Wat betreft line-up kijk ik vooral uit naar arctic monkeys, jungle, coloray, glass animals, slowthai, caribou en natuurlijk het ijzersterke nachtprogramma.

Wat jullie?
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en daily

Gebruikers die dit onderwerp bekijken