Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Arctic Monkeys doet blijkbaar een greatest hits rondje deze tournee. Kan ik mee leven aangezien ik de TBH&C-show, ondanks het lekkere album, live niet echt kon smaken. Had ook een beetje vreemd geweest om nog met een show op te draven van vier, vijf jaar geleden.. Maar waar is die nieuwe muziek dan?

 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Hier de plattegrond van 2019 van Pukkelpop. Inkom is iets verplaatst.
 

Bijlagen

  • 0024d195b1c8-pkp19map.jpg
    0024d195b1c8-pkp19map.jpg
    351,4 KB · Weergaven: 29
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Ik mis dan wel wat persoonlijke favorieten die ook wel onder de best of vallen hoor ;). Geen droom setlist voor mij.
Mijn droom setlist is Humbug in z'n geheel maar dat gaan ze nooit doen. Ziet er wel naar uit dat we geen nieuwe muziek krijgen...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Lekker ouderwets Mardy Bum en zo. En nee geen nieuwe muziek, was al beetje te verwachten. Ik las dat ze het meer als 1 geheel willen brengen.
Dat wordt gewoon een vervolg op de vorige, dus ook weer eentje die je best in z'n geheel hoort. Gok ik dan. Maar met die show zie ik ze dan maar volgend jaar de festivals doen.

Mardy Bum is trouwens een leuk nummertje. Voor de rest doet die eerste plaat me (in tegenstelling to voor velen) mij niet veel.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Maar ik neem aan dat ze niet alle nummers van die setlist kunnen spelen in 70 minuten.
Dus er zal wat afvallen.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
417
240
Is er wel een petit bazar dit jaar kan er niks over vinden op de website, de tijd begint te korten. Misschien dat ze het deze week op de website zetten maar ik vindt dat ze laat zijn dit jaar.
 

Pukkelpopelaar

Playlistbediener
10 aug 2022
9
8
Je kan de volledige plattegrond terugvinden in de app... lijkt vooral veel veranderd te zijn qua indeling van het terein zelf (kortere looproute Foodwood -> boiler, vip verplaatst (voor HH?), pkp café vervangen door 'pkp terras' en verplaatst,...), en niet zozeer wat betreft stages (behalve dan tent achteraan de main die terugkeert)
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en prrrrt

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
403
90
Verwachten jullie ng een afsluiter na Slipknot op vrijdag op de mainstage? Er is in vele tenten ng muziek tot 2u die dag.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Die gaten op zondag zijn zo ostentatief open dat ik daar nog wel bands verwacht die nu nog niet op de affiche staan. En dat gaan wss alleen HH bands zijn die dubbelen.

Parquet Courts is mogelijk, de naam voor de main kan ik niet dadelijk een gokje op wagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: prrrrt

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Die gaten op zondag zijn zo ostentatief open dat ik daar nog wel bands verwacht die nu nog niet op de affiche staan. En dat gaan wss alleen HH bands zijn die dubbelen.

Parquet Courts is mogelijk, de naam voor de main kan ik niet dadelijk een gokje op wagen.
Er kan misschien wat van Whisper op worden gezet. Die verkleinden hun line-up naar één dag waardoor artiesten als Cassandra Jenkins en Xenia Rubinos plots van de affiche verdwijnen.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Er kan misschien wat van Whisper op worden gezet. Die verkleinden hun line-up naar één dag waardoor artiesten als Cassandra Jenkins en Xenia Rubinos plots van de affiche verdwijnen.

Had nog niet van Whisper gehoord. "Een tweedaagse die focust op kwetsbaarheid. Met natuur, muziek en gesprek als bouwstenen voor ons individueel en collectief welzijn. Breekbare indie, esoterische elektronica en verstillende neo klassiek zullen elkaar afwisselen".

En dan verschieten dat dit niet verkoopt :) Voor de club mss wel een paar namen idd, maar voor de main niet imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: prrrrt

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Had nog niet van Whisper gehoord. "Een tweedaagse die focust op kwetsbaarheid. Met natuur, muziek en gesprek als bouwstenen voor ons individueel en collectief welzijn. Breekbare indie, esoterische elektronica en verstillende neo klassiek zullen elkaar afwisselen".

En dan verschieten dat dit niet verkoopt :) Voor de club mss wel een paar namen idd, maar voor de main niet imo.
Qua concept lijkt me niets mis. Op BKS en LGW? worden die dingen ook geprogrammeerd. Alleen timing gewijs scheelt er imo een en het ander. Whisper werd helemaal aan het einde van de resem festivalaankondigingen bekend gemaakt.. Kans dat je dan nog geen tickets had voor weetikveel welke festivals allemaal, dan weet ik het ook niet. Net als HH slachtoffer van complete oversaturatie. Bovendien, een tweedaagse in het OLT. Dan moet je volgens mij of dichtbij wonen ofwel graag daarvoor twee dagen willen pendelen / rijden. Niet handig. Had beter gewerkt in het najaar imo in pakweg Trix met die drie zalen van hun en het tuintje buiten het café.

Qua namen toch wel een aantal typische Club/Castello namen idd. Mainstage, geen flauw idee wat daar nog kan komen. Ik veronderstel iets Belgisch? Stikstof?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken