Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

maartenvm

Playlistbediener
26 mei 2019
11
22
Heb een beetje een domme impulse actie gedaan via Ticketmaster en zo'n doorverkoop ticket gekocht voor een vriend van me. Deze wil hem toch uiteindelijk niet meer omdat hij geen vrij kan vragen. Nu zie ik dat je die doorverkooptickets niet alsnog kan doorverkopen....

Iemand toevallig een kaartje nodig en wil hem van mij overnemen voor die standaard doorverkoop fee?

Inmiddels gereserveerd voor iemand op het forum :D
 
Laatst bewerkt:

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
587
Goede camping? Ook qua "nachtrust"? (geen zin in ketaaaaaaaaaa-geroep de hele nacht)
De laatste x dat wij in een tent sliepen op camping 6 of 7 (voor de brug iig) stonden we ook naast een keta roeper. Geen oog dicht gedaan. Verder niets over gezegd. Het is lowlands dus het hoort erbij.

Op de laatste dag vond de persoon in kwestie het ook nodig om een plastic tas met stront bij m'n tent te deponeren. Varken.
 
  • Wow
Waarderingen: prrrrt, mgbss en @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ach, beter dan niks. Zijn jaren geweest dat je alleen de overvolle 24 uurs tent had op donderdag, nu is er tenminste iéts te beleven op het terrein. Liever heb ik ook zoiets als wat een pukkelpop heeft, maar dr is iets van vermaak. Even 2 uurtjes kijken, en weer terug om goed opgeladen zijn voor wanneer het echt begint.
24 uurs tent blijft legendarisch
 

maartenvm

Playlistbediener
26 mei 2019
11
22
De laatste x dat wij in een tent sliepen op camping 6 of 7 (voor de brug iig) stonden we ook naast een keta roeper. Geen oog dicht gedaan. Verder niets over gezegd. Het is lowlands dus het hoort erbij.

Op de laatste dag vond de persoon in kwestie het ook nodig om een plastic tas met stront bij m'n tent te deponeren. Varken.
Meen je dat laatste nou? Zoiets heb ik nu nog nooit meegemaakt op Lowlands in de 13 jaar dat ik er ben geweest (natuurlijk wel mensen die de plantjes water geven, maar dat vind ik nog wel wat anders dan dit). Gewoon het terrein afdonderen zo iemand, maar in dit geval was het de laatste dag dus daar zou je ook weinig aan hebben.

Dat je je persoonlijke hygiene niet op orde hebt, okee maar belast er vooral niet een ander mee.

Voor de nieuwkomers; Ga 's nachts na het dansen lekker douchen, het is altijd super gezellig als je met wat vrienden gaat, en je tent ruikt na 3 dagen niet naar rotte haring omdat je altijd lekker fris je nest in gaat (okee, toegegeven de zondag nacht sla ik over, die maandag douche ik wel thuis). Het maakt je Lowlands ervaring echt een stuk aangenamer.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
De laatste x dat wij in een tent sliepen op camping 6 of 7 (voor de brug iig) stonden we ook naast een keta roeper. Geen oog dicht gedaan. Verder niets over gezegd. Het is lowlands dus het hoort erbij.

Op de laatste dag vond de persoon in kwestie het ook nodig om een plastic tas met stront bij m'n tent te deponeren. Varken.
Daarom altijd duct tape meenemen naar Lowlands voor op de camping
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Meen je dat laatste nou? Zoiets heb ik nu nog nooit meegemaakt op Lowlands in de 13 jaar dat ik er ben geweest (natuurlijk wel mensen die de plantjes water geven, maar dat vind ik nog wel wat anders dan dit). Gewoon het terrein afdonderen zo iemand, maar in dit geval was het de laatste dag dus daar zou je ook weinig aan hebben.

Dat je je persoonlijke hygiene niet op orde hebt, okee maar belast er vooral niet een ander mee.

Voor de nieuwkomers; Ga 's nachts na het dansen lekker douchen, het is altijd super gezellig als je met wat vrienden gaat, en je tent ruikt na 3 dagen niet naar rotte haring omdat je altijd lekker fris je nest in gaat (okee, toegegeven de zondag nacht sla ik over, die maandag douche ik wel thuis). Het maakt je Lowlands ervaring echt een stuk aangenamer.
Als mijn tent op zondag niet naar stront/rotte vis/ enz ruikt is Lowlands niet compleet
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
587
Meen je dat laatste nou? Zoiets heb ik nu nog nooit meegemaakt op Lowlands in de 13 jaar dat ik er ben geweest (natuurlijk wel mensen die de plantjes water geven, maar dat vind ik nog wel wat anders dan dit). Gewoon het terrein afdonderen zo iemand, maar in dit geval was het de laatste dag dus daar zou je ook weinig aan hebben.

Dat je je persoonlijke hygiene niet op orde hebt, okee maar belast er vooral niet een ander mee.

Voor de nieuwkomers; Ga 's nachts na het dansen lekker douchen, het is altijd super gezellig als je met wat vrienden gaat, en je tent ruikt na 3 dagen niet naar rotte haring omdat je altijd lekker fris je nest in gaat (okee, toegegeven de zondag nacht sla ik over, die maandag douche ik wel thuis). Het maakt je Lowlands ervaring echt een stuk aangenamer.
Ik ga ook al aardig wat jaren mee. Het is mij ook maar 1x overkomen zoiets vervelends met "de buren"

Dat hij in een plastic tas kakt is tot daar aan toe. Maar om het vervolgens bij een ander te deponeren zie ik de lol niet van in nee. 🤢
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Heeft iemand goede tips qua alcohol meenemen? Zat zelf te denken aan Bacardi Limon, want dat is priem om te mixen in worst case ook nog wel puur te verdragen. Maar is er sterke drank (of een combinatie van twee) die ook heel lekker is? (En wel redelijk wat %)
Puur Limoncello in een fles fanta doet het goed. Salmari is lekker. Investeren in een mooie fles Rum, zoals Don Papa, en dat 50/50 met cola mengen.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
587
Puur Limoncello in een fles fanta doet het goed. Salmari is lekker. Investeren in een mooie fles Rum, zoals Don Papa, en dat 50/50 met cola mengen.
Don Papa is erg lekker. Eerlijk gezegd vind ik dat zonde om op een festival te drinken.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Meen je dat laatste nou? Zoiets heb ik nu nog nooit meegemaakt op Lowlands in de 13 jaar dat ik er ben geweest (natuurlijk wel mensen die de plantjes water geven, maar dat vind ik nog wel wat anders dan dit). Gewoon het terrein afdonderen zo iemand, maar in dit geval was het de laatste dag dus daar zou je ook weinig aan hebben.

Dat je je persoonlijke hygiene niet op orde hebt, okee maar belast er vooral niet een ander mee.

Voor de nieuwkomers; Ga 's nachts na het dansen lekker douchen, het is altijd super gezellig als je met wat vrienden gaat, en je tent ruikt na 3 dagen niet naar rotte haring omdat je altijd lekker fris je nest in gaat (okee, toegegeven de zondag nacht sla ik over, die maandag douche ik wel thuis). Het maakt je Lowlands ervaring echt een stuk aangenamer.
Ik ga dit jaar alleen dus voor mij is het dan niet gezellig douchen met vrienden 😂😂. Vaak douchte ik maar 1x ofzo op Lowland omdat ik dan verder geen zin meer had 🤣. Inmiddels is dat toch beetje veranderd en douche nu vaak op festivals wel bijna elke dag. Ik douche ook eigenlijk altijd sochtends maar dat komt mede door dat ik altijd vroeg wakker ben dus dan zijn er ook nog niet echt rijen
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken