Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
De setlists van King Gizzard zijn op zijn zachtst gezegd onvoorspelbaar.

Als normie hoop ik toch dat ze of Rattlesnake of I'm in your mind/'m not in your mind/Cellophane/I'm in your mind fuzz spelen.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Damn, dus toch 45 minuten stappen. Ach ja, ik wandel 20km per dag, dus dat moet geen probleem zijn. Op de terugweg gaat het wellicht makkelijker in iets minder nuchtere staat. Anders de pendelbus pakken.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Damn, dus toch 45 minuten stappen. Ach ja, ik wandel 20km per dag, dus dat moet geen probleem zijn. Op de terugweg gaat het wellicht makkelijker in iets minder nuchtere staat. Anders de pendelbus pakken.
Ik denk dat je met een pendelbus niet veel sneller bent. Heen moet je vaak wachten totdat de bus vol is, na afloop staan er vaker behoorlijke rijen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Mark's Kal

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
De setlists van King Gizzard zijn op zijn zachtst gezegd onvoorspelbaar.

Als normie hoop ik toch dat ze of Rattlesnake of I'm in your mind/'m not in your mind/Cellophane/I'm in your mind fuzz spelen.
Mij maakt 't niet echt uit wat ze spelen, ze spelen toch zo strak en zo goed.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
Iemand hier ervaringen met camping Relax? Overweeg het voor de zaterdag, zodat ik niet nuchter hoeft te blijven 😁.
Als de ervaringen alleen maar slecht zijn, pak ik een taxi naar vrienden in Diepenbeek.
volgens mij rijden er naar iedere gemeente in Limburg gratis bussen heen en terug als je je registreerd miss ook een optie om in Diepenbeek te geraken.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Toch altijd leuk als je favoriete nummers er tussen staan.
Dat wel. Heb ze op Primavera een keertje gezien en volgens de kerel die ze alle vijf keren zag, was die avond de beste dan wel de tweede beste uit de hele reeks (ook qua setlists). Desalniettemin, denk dat bepaalde nummers er wel altijd zullen inzitten ofzo.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
volgens mij rijden er naar iedere gemeente in Limburg gratis bussen heen en terug als je je registreerd miss ook een optie om in Diepenbeek te geraken.
Ja, zag het al via de socials van Maasmechelen (waar ik voorheen heb gewoond). Gaat zeker goedkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

omarara

Playlistbediener
5 aug 2022
6
2
Hallo allemaal! Allereerst mijn excuses voor mijn Nederlands, maar ik gebruik google vertaler hahaha, we zijn een groep van 6 jongens uit Italië, we zullen op ComfyCamping verblijven en hebben een paar vragen over kamperen en festival, aangezien dit onze eerste keer is dat we naar Pukkelpop komen:

1-We gingen het veld op voor 6 personen en we zouden graag willen weten of we ook een slaapzak in de tent zullen vinden of niet.

2-Hoeveel kost alcohol en eten binnen het festival?

3-Hoeveel kunt u besparen door de vouchers voor eten en drinken van tevoren te nemen, aangezien ze de online aankoopdeadline hebben uitgesteld tot 10 augustus?

4-Aangezien we met 6 personen zijn, kocht slechts één het veld voor 6 en associeerde het met zijn ticket. Moeten de andere 5 mensen met hem mee naar binnen en gaat dat goed of moeten ze hun ticket combineren met de campingcomfy upgrade voor de 6-persoons cursus?

Als je praktisch advies hebt, we luisteren naar je!

Bedankt iedereen!
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Kachelle

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Hallo allemaal! Allereerst mijn excuses voor mijn Nederlands, maar ik gebruik google vertaler hahaha, we zijn een groep van 6 jongens uit Italië, we zullen op ComfyCamping verblijven en hebben een paar vragen over kamperen en festival, aangezien dit onze eerste keer is dat we naar Pukkelpop komen:

1-We gingen het veld op voor 6 personen en we zouden graag willen weten of we ook een slaapzak in de tent zullen vinden of niet.

2-Hoeveel kost alcohol en eten binnen het festival?

3-Hoeveel kunt u besparen door de vouchers voor eten en drinken van tevoren te nemen, aangezien ze de online aankoopdeadline hebben uitgesteld tot 10 augustus?

4-Aangezien we met 6 personen zijn, kocht slechts één het veld voor 6 en associeerde het met zijn ticket. Moeten de andere 5 mensen met hem mee naar binnen en gaat dat goed of moeten ze hun ticket combineren met de campingcomfy upgrade voor de 6-persoons cursus?

Als je praktisch advies hebt, we luisteren naar je!

Bedankt iedereen!
I'm not going this year but will try to help you nonetheless.
1. This depends on which package you've chosen. Regular (2 persons) doesn't have sleeping bags but does have two air matresses. Regular deluxe (2 persons) has sleeping bags, air matresses and pillows. The fields for 12, 10, 8 and 6 only have air matresses. Last, the Festihut XL doesn't have anything other than a bed.
You can check everyhing here. https://www.pukkelpop.be/nl/info/camping/comfy/

2. I assume one voucher for alcohol (beer at least, the rest is more) and two or more for food, obviously depending on what you want to eat.

3. Presale is €60 for 20 vouchers etc., so €3 per voucher. Haven't read anything yet about how much it will cost on site but I think at least €3,25, maybe €3,50, taking other festivals into account. This means you would save 25 to 50 cents per voucher if you buy them during the presale.

4. I don't understand this completely. Sorry.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: omarara

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
King Gizzard heeft de rest van hun Europese/UK tour helaas moeten afzeggen ivm gezondheidsproblemen van Stu (de zanger), waaronder dus ook Pukkelpop.
Ik ga zelf niet maar ik dacht ik meld het hier even, ik zou ze zelf gaan zien in Keulen de dinsdag na LL/PKP
 
  • Wow
  • Verdrietig
Waarderingen: Mark's Kal en wenteldave

Limburger

Randprogramma
25 mei 2016
126
39

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
288
383
Hier is het volledige artikel! ;)
 

Bijlagen

  • 297342684_1037353380315464_6272089813451669298_n.jpg
    297342684_1037353380315464_6272089813451669298_n.jpg
    454,8 KB · Weergaven: 41
  • 297350645_1039427640051326_4544217897937667389_n.jpg
    297350645_1039427640051326_4544217897937667389_n.jpg
    525,4 KB · Weergaven: 37
  • Leuk
Waarderingen: bartv, davadude en Chiel

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Hallo allemaal! Allereerst mijn excuses voor mijn Nederlands, maar ik gebruik google vertaler hahaha, we zijn een groep van 6 jongens uit Italië, we zullen op ComfyCamping verblijven en hebben een paar vragen over kamperen en festival, aangezien dit onze eerste keer is dat we naar Pukkelpop komen:

1-We gingen het veld op voor 6 personen en we zouden graag willen weten of we ook een slaapzak in de tent zullen vinden of niet.

2-Hoeveel kost alcohol en eten binnen het festival?

3-Hoeveel kunt u besparen door de vouchers voor eten en drinken van tevoren te nemen, aangezien ze de online aankoopdeadline hebben uitgesteld tot 10 augustus?

4-Aangezien we met 6 personen zijn, kocht slechts één het veld voor 6 en associeerde het met zijn ticket. Moeten de andere 5 mensen met hem mee naar binnen en gaat dat goed of moeten ze hun ticket combineren met de campingcomfy upgrade voor de 6-persoons cursus?

Als je praktisch advies hebt, we luisteren naar je!

Bedankt iedereen!
Question 4: when you purchased the 'field for 6' you did get 7 tickets.
The first one for the accommodation, the second with the name of the one that purchased it, and 5 tickets named guest 1,2,3,4 and 5.
So everybody has his or her own ticket.
I don't know if the first one had the be the one that purchased it. The rest can come in with his or her own ticket.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: omarara

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
En de volgende annulering:
Geen King Gizzard and the Wizard Lizard

Ben toch wel benieuwd wat ze nog achter de hand hebben.
Er lijken al sowieso 7 a 8 plekken nog open te staan.
Daar komt er dus in ieder geval nog 1 extra bij.
 
Laatst bewerkt:

omarara

Playlistbediener
5 aug 2022
6
2
Question 4: when you purchased the 'field for 6' you did get 7 tickets.
The first one for the accommodation, the second with the name of the one that purchased it, and 5 tickets named guest 1,2,3,4 and 5.
So everybody has his or her own ticket.
I don't know if the first one had the be the one that purchased it. The rest can come in with his or her own ticket.
Thanks!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken