Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Uw zaterdag clasht wel heel erg bij mij.
Zou wel alles willen zien ...

Trouwens, Die Antwoord in The Barn (liever dan Klub C) zou ik wel graag zien gebeuren...
Ik zou Die Antwoord eens googelen en me flink afvragen of festivals en/of concertzalen die überhaupt nog een platform moeten geven, bah.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Mark's Kal

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Koek koek, wakker worden. Iemand somde net Jorja Smith, Jamie xx, The Kid Laroi etc. op en kom je met een lijstje dat wel prima had gewerkt in 2012. 😆

(Jaja, The Smile bestaat nog maar een jaar. You get the jist).

Van dat lijstje (Pulp, Nine Inch Nails, the Smile en Portishead) lijkt mij Portishead nog steeds een volwaardige Barn headliner.
Of anders gezegd: als Werchter de kans heeft om deze te boeken, zullen ze deze zeker niet laten schieten en een mooie plaats geven.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Ik hoop nog altijd op een Silk Sonic op één of ander Werchter event.
Is een act dat je sowieso op een groot podium als Werchter moet kunnen zien.
Op basis van de muziek en 1 album zie ik ze als sub, maar een grote naam als Bruno Mars zal waarschijnlijk willen headlinen?
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ik hoop nog altijd op een Silk Sonic op één of ander Werchter event.
Is een act dat je sowieso op een groot podium als Werchter moet kunnen zien.
Op basis van de muziek en 1 album zie ik ze als sub, maar een grote naam als Bruno Mars zal waarschijnlijk willen headlinen?
is misschien persoonlijk, maar ik zie liever Anderson.paak zonder Bruno Mars.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
is misschien persoonlijk, maar ik zie liever Anderson.paak zonder Bruno Mars.
Die show in 2018, misschien wel het wildste publiek dat ik op Rock Werchter gezien heb. En stond op het veld tijdens SOAD.

Mag zijn show volgend jaar wel komen inhalen hoor.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Die show in 2018, misschien wel het wildste publiek dat ik op Rock Werchter gezien heb. En stond op het veld tijdens SOAD.

Mag zijn show volgend jaar wel komen inhalen hoor.
Beide goed publiek, maar ik zou ze toch omdraaien. Misschien komt het omdat ik bij paak achter in de Barn binnen liep en bij soad in het voorvak stond.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Beide goed publiek, maar ik zou ze toch omdraaien. Misschien komt het omdat ik bij paak achter in de Barn binnen liep en bij soad in het voorvak stond.

Stond bij Paak aan de eerste tribune rechts (mooi overzichtje van het publiek) en bij SOAD aan de geluidstoren. Zijn de shows waarbij een goed publiek al half de reden zijn voor een memorabele show.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Stond bij Paak aan de eerste tribune rechts (mooi overzichtje van het publiek)

Ik stond bij de eerste tribune links. En oh wat blij dat we daar stonden, want het zicht op het publiek tijdens dát concert was op zich al memorabel...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Bij paar halverwege in de tent. Er werd zoveel gesprongen dat je door de vloer omhoog werd gekatapulteerd. waanzinnige show.
SOAD stonden we ter hoogte van de centrale toog. Zelden zoveel sfeer gezien van voor tot achter aan die main stage.
The Prodigy op de main in 2015 komt daar ook nog wel in de buurt. Lekker agressief sfeertje over heel de weide.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Patti Smith had in 2015 ook een uitzinnig publiek trouwens.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Eigenlijk ook belachelijk om dit te vergelijken. Het was allebei top en zulke optredens/sfeer moet er vaker zijn!

Ik denk voor mezelf bijvoorbeeld ook terug aan David byrne, toen was de sfeer ook ontzettend lekker. Of tame impala in de Barn, fantastisch!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Rammstein zegt "tot in 2023"? Opschrijven? KBS, 2x Oostende.. Werchter lijkt me een logische keuze dan. Al denk ik misschien een los evenement omdat ze zo groot zijn geworden? Oostende was blijkbaar 2x 46k tickets lol.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Al denk ik misschien een los evenement omdat ze zo groot zijn geworden?
Dat denk ik eigenlijk ook. Maar vooral dan omdat die productie verre van past op dat podium van RW. En terugschroeven lijkt me op dit punt ook wel lullig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
De enquete van RW ook even ingevuld. Je ziet duidelijk dat ze input willen over herbruikbare bekers, een groter festivalterrein, ticketprijzen, genres op de affiche,...
Even hierop inpikken. Onlangs ook de enquete in de mailbox gehad en hier spreken ze niet over herbruikbare bekers maar om rpet bekers die deze editie al gebruikt werden.
Volgend jaar komt er wel de verplichting op herbruikbare bekers. Als de lobby het toelaat want dit zijn ze al jaren aan het proberen en telkens komt er een halfslachtige oplossing waardoor wegwerp weer toegelaten wordt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken