Mooi om te lezen wie we allemaal verwachten komende jaar. Een paar jaar geleden was hier een soort contest over. Ik wil dat dit jaar best een keer organiseren. Mocht daar animo voor zijn. Hoe heb ik wel over nagedacht maar nog niet uitgewerkt. Tips zijn welkom via DM.
Ik denk iets van stuur 50 artiesten naar mij voor dat de eerste act bekend wordt gemaakt. (DM/mail/google docs?) Maar dan wel zo dat je niet je inspiratie op kan doen van een andere deelnemer. Eerst nog mijn vakantie voltooien en dan kan ik het opp
Voordat ik ga beginnen. Ik wil dit eigenlijk intern houden in dit topic en dus niet in games & contest.
Is dat mogelijk?
Verder is het mijn bedoeling dat ik je je aanmeldt via een DM naar mij en dan stuur ik je een tabel terug die je dan invult en compleet terugstuurd.
40 artiesten en de antwoorden bonusvragen moeten dus in een keer naar mij worden verzonden.
Eenmaal ingestuurd kan niet meer gewijzigd.
Zodra de eerste artiest bekend wordt gemaakt via Rock Werchter zelf stopt de mogelijkheid om nog in te zenden.
Als de laatste worp artiesten is geweest maak ik de uitslag bekend. Eventuele gecancelde optredens en vervangers na die tijd tellen dus niet meer mee.
Punten die te verdienen zijn:
artiest goed 1 punten. Als deze door max drie deelnemers is voorspeld 2 punten, ben je de einige die deze artiest heeft voorspeld 3 punten
verder nog een drietal bonusvragen
Aangezien ik dit leuk wil houden voor ons allemaal heb ik geen zin in discussies tijdens of na dit spel.
Mij wijzen op een foutje kan altijd via DM.