Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Camping Chill bijna uitverkocht.

Ik ben even terug in de tijd gegaan: in 2019 kregen we dit bericht op 19 juni.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Ik lees ergens dat er een capaciteit is van 40.000 personen, maar dat lijkt me iets teveel.
Meen ooit ergens 30.000 gelezen te hebben, maar kan dat niet meer terugvinden.
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
147
60
Ik lees ergens dat er een capaciteit is van 40.000 personen, maar dat lijkt me iets teveel.
Meen ooit ergens 30.000 gelezen te hebben, maar kan dat niet meer terugvinden.
40.000 klopt als maximum maar ik denk dat ze het nu beperken tot 35.000.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Ik kan aan de achterwaartse logica van Hear Hear niet aan uit. Laat bekend maken, namen wegnemen van PKP waardoor je de 3 daagse big spenders (30+) van PKP ook wegneemt, en eenmaal weg keren ze vaak nooit meer terug.
Om vervolgens dan te rekenen op wat soccer moms die voor de 7e keer Editors willen zien ?

Ik hoor dus ook dat niet loopt voor HH en dat men het aantal podia wil afbouwen en een paar namen naar PKP gaat overhevelen om minder kosten te hebben die dag.

Rare lessen festivaleconomie van mensen die al meer dan 30 jaar organiseren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Ik hoor dus ook dat niet loopt voor HH en dat men het aantal podia wil afbouwen en een paar namen naar PKP gaat overhevelen om minder kosten te hebben die dag.
Maar HH gaat dus wel door? Raar… ik had het gewoon afgelast en alle namen naar pkp verplaatst
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Maar HH gaat dus wel door? Raar… ik had het gewoon afgelast en alle namen naar pkp verplaatst
Dat zal zeker met de grote namen niet zo simpel zijn. Pixies en Liam Gallagher lukt dat al niet met hun schema. Enkel Editors zou lukken, maar dan ben je het geld voor die eerste twee wel kwijt. Zal damage control zijn vanaf nu vrees ik en zien dat je kif draait.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Ik merk nu dat ze op HH in alle stilte van 4 naar 3 podia gegaan zijn, dus er zullen wel wat namen overkomen naar PKP denk ik.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik merk nu dat ze op HH in alle stilte van 4 naar 3 podia gegaan zijn, dus er zullen wel wat namen overkomen naar PKP denk ik.
Scherp opgemerkt, ja.

Benieuwd wat er met HH nog gaat gebeuren. Een tweede Encore-geval? Qua line-up zou zoiets normaal wel moeten werken, maar je zit daar in de buurt al met Rock Herk en Pukkelpop, en qua eendagsmodules met een Lokerse Feesten. En dan heb je het laat aankondigen erbij ook nog eens. Mja.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Welk podium verdwijnt?
Wat voor namen?
Grote namen?
Hopelijk de gitaarnamen?
Zouden die overkomen?
En als hearhear zoals tw classic overkomt naar pukkelpop, moeten ze dan 4 podia bij bouwen. Amai.
Of alles op woensdag zetten?
Daar een betalende dag van maken?
De hele weide die dag open gooien?
Dat zou financieel niet zoveel beter zijn?

Zoveel vragen?

Iemand antwoorden of bedenkingen?
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Welk podium verdwijnt?
Wat voor namen?
Grote namen?
Hopelijk de gitaarnamen?
Zouden die overkomen?
En als hearhear zoals tw classic overkomt naar pukkelpop, moeten ze dan 4 podia bij bouwen. Amai.
Of alles op woensdag zetten?
Daar een betalende dag van maken?
De hele weide die dag open gooien?
Dat zou financieel niet zoveel beter zijn?

Zoveel vragen?

Iemand antwoorden of bedenkingen?
Zou er mooi zijn als ze alles er op donderdag bij gooien en de hele weide opengooien dat past namelijk prima!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
678
624
Welk podium verdwijnt?
Wat voor namen?
Grote namen?
Hopelijk de gitaarnamen?
Zouden die overkomen?
En als hearhear zoals tw classic overkomt naar pukkelpop, moeten ze dan 4 podia bij bouwen. Amai.
Of alles op woensdag zetten?
Daar een betalende dag van maken?
De hele weide die dag open gooien?
Dat zou financieel niet zoveel beter zijn?

Zoveel vragen?

Iemand antwoorden of bedenkingen?
Porridge Radio zie ik niet meer staan in de line-up.

En Knock Knock podium is verdwenen.
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Dit weekend ook horen waaien dat hoofdpodium niet gebruikt zal worden bij hear hear en een aantal (Belgische) namen worden overgeheveld naar pukkelpop. 15.000-tal kaarten verkocht..
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
85
67
Komend weekend werchter, zouden er nog nieuwe namen volgen na dit weekend (ik hoop nog op Placebo) of enkel de podiumindeling?
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
678
624
Dit weekend ook horen waaien dat hoofdpodium niet gebruikt zal worden bij hear hear en een aantal (Belgische) namen worden overgeheveld naar pukkelpop. 15.000-tal kaarten verkocht..
15.000 is toch al een mooi aantal, of hoeveel kaarten dachten ze te verkopen met die affiche?
 

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
85
67
vriendin van ons ging met het werk als vip naar hear hear. Blijkt dat ze doorgekregen hebben dat het niet zou doorgaan. Ik wacht nog op de officiele mail met de annulatie, let you know

edit: boeking van de hospitality was via zanzibar - hospitality.be.
Ze hebben telefonisch doorgekregen dat het definitief werd geannuleerd. Gaat dit nu enkel over de vip of het volledige festival geen idee...
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken