Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.099
7.251
Een te hoge bas lijkt wel een beetje een trend te worden.

Bij Spiritbox was te bas zo hard dat ik Courtney niet kon horen zingen bij de eerste nummers. Gelukkig werd het daarna wel beter. Wel fucking coole show alsnog.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
119
382
Heb Skillet via de stream gevolgd, persoonlijk viel het nog mee. Soms heb ik het gevoel dat het geheel beter op elkaar afgesteld moeten worden. Soms hoor je de texten amper of hoor je Jen veel harder als John of omgekeerd. Of gewoon een kwestie om minder te bewegen en beter in de microfoon te zingen? ? Of valt het gewoon minder op bij anderen omdat die dan meer backing vocals gebruiken?
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.158
1.226
Het wordt Sepultura. Dan kan ik ineens doorschuiven van Amorphis en Dimmu Borgir. Als ik dat doe met The Offspring dan sta ik bij Deep Purple en Deftones. Nu is Deep Purple geen straf natuurlijk. Integendeel zelfs. Heerlijke band. Maar Deftones dat is nu eens echt niet my cup of tea
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.125
10.378
Vandaag opvallend veel mensen die verdwaald lijken op een metallfestival met mooie nette gestyleerde kleren. Zou dit door Deftones komen?
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en nikita

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.099
7.251
Alestorm was inderdaad een mooi feest, nog nooit zoveel mensen gezien tijdens de middag op de mainstage.

Bury Tomorrow was ook echt geweldig. Had ze nog nooit eerder gezien, maar hele fijne live band.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.158
1.226
Mss wordt het toch maar The Offspring. Veel minder vaak in België en nog maar een keer gezien. Sepultura al vaak gezien en 27 juni in Eindhoven. The Offspring puur jeugdsenriment. Maar ik wil een goede plek bij Amorphis. Ggggrrrr rotclash!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.431
2.891
Die Alice Cooper, heeft niet geheel de geest des tijdes overleefd. Nog twee acts te gaan die ik goed wil zien: Deep Purple en Deftones. The Offspring meekrijgen achter in de wei zittend op gras.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Hedgehog

Playlistbediener
9 mei 2022
16
8
Mijn beleving is toch anders. Vond Alestorm drie keer niets (leuke gimmick). Alice Cooper wel gaaf.

Offspring aan het playbacken? Dexter nog nooit zo goed horen zingen en de backing vocals te clean ofzo, maar stoor me er niet aan.

Zo Fu Manchu en Dog Eat Dog, vooraf gezien de bands waar ik het meest naar uitkeek.

Schrijf Deftones niet af, echt fantastisch optreden gezien in 013 paar jaar terug. Voor mij ook jeugdsentiment, maar waren altijd dronken/stoned op festivals vroeger.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.501
4.326
Mijn beleving is toch anders. Vond Alestorm drie keer niets (leuke gimmick). Alice Cooper wel gaaf.

Offspring aan het playbacken? Dexter nog nooit zo goed horen zingen en de backing vocals te clean ofzo, maar stoor me er niet aan.

Zo Fu Manchu en Dog Eat Dog, vooraf gezien de bands waar ik het meest naar uitkeek.

Schrijf Deftones niet af, echt fantastisch optreden gezien in 013 paar jaar terug. Voor mij ook jeugdsentiment, maar waren altijd dronken/stoned op festivals vroeger.
Ja valt me ook op via livestream dat ie is niet vals klinkt. Net als NOFX op PID ook goed klonken. Misschien heeft corona die punkbands wel goed gedaan, veel tijd om te oefenen
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.351
6.530
Sepultura verziekt door heel slecht geluid. Kwam er totaal niet in, terwijl ik er juist ontzettend naar uit keek. Jammer hoor. Maar goed, zo met Amorphis en Dimmu Borgir nog twee toffe bands!

The Offspring klinkt inderdaad ook van een afstand erg goed. Valt me zeer mee.

Was nog vergeten te zeggen dat Alestorm verantwoordelijk was voor het meest massale feestje van het weekend. Ik vind ze echt steengoed in wat ze doen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken