Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
Moet je winnen bij het vissen bij Ducks of Thrash. Heb Blue Oyster Cult daar ooit eens staan kijken. Dus dat wordt bekers rapen als een dolle voor jou
Dat noemt niet meer zo zag ik. Dus ook geen eendjes meer? Vond dat altijd een geweldig beeld, al die metalheads die super happy eendjes staan vissen.
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
120
387
Dit is mijn eerste keer Graspop, ben donderdag en zaterdag gegaan. Het was echt fantastisch!

De donderdag vooral genoten van While She Sleeps en Beartooth. Ondanks ik Beartooth beter ken, vond ik While She Sleeps beter klinken live. Ik been geen Iron Maiden fan, maar die mannen kunnen echt een show geven! Nog nooit zoveel volk bijeen gezien :O

Zaterdag 12:00 middag , direct mijn hoogtepunt. Grote Imminence fan, super blij dat ik ze heb kunnen zien en van zo dichtbij! Kontrust en Eisbrecher waren degelijk. Boston Manor kunnen er ook wat van, goeie show! Hierna de afsluiters, Shinedown, FFDP en Korn. Shinedown was leuk, ze klonken ook goed live. FFDP ben ik grote fan van, persoonlijk viel het bij momenten wat tegen zeker het geschreeuw is er wat uit. Desondanks toch van genoten! Wel spijtig dat ze Wrong side of Heaven niet hebben gespeeld (zit hier een reden achter?). Speciaal nog gewacht om Korn te zien, ondanks de bass hoog stond (zoals ook bij Judas Priest), toch van genoten als afsluiter, groot jeugd sentiment :D

See you next year! ? :love:
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.384
6.624
De combi Devin - Opeth was inderdaad meesterlijk! Beide shows vanaf vooraan beleefd en intens van genoten.

Was daarna wel redelijk klaar en had ook zin om met wat vrienden lekker een biertje te gaan drinken op de camping. Het geluid bij Korn was ondanks de afstand echt dikke prima, dus het concert goed mee kunnen krijgen. En hoewel het niet helemaal mijn muziek is, moet ik zeggen dat ik ze nooit eerder zo goed heb gehoord. Dat zal vooraan een flink feestje zijn geweest!

Vandaag gaat ook mooi worden. Ik kijk het meest uit naar Sepultura, maar ook van Amorphis en Dimmu Borgir verwacht ik prachtige shows.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Naglfar was heel fijn opstarten! Jammer dat dit soort bands er niet meer staan en in de avond in de Marque.

Zei het gister ook al op de meeting maar Dying Fetus bewees gister dat extreme metal op Graspop nog lang niet dood is. Ondanks 50 graden plus voorin een erg groot publiek dat volledig in beweging was. Een circlepit die letterlijk nooit stopte en overal slammende mensen. Ik hoop dat de organisatie hiervan leert dat er meer van dit soort bands moeten staan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Crossfaith kan je moeilijk echt goed noemen maar ik heb me voor xondagochtend voorgeschreven hardloopkilometers en grote walls of death weer achter de rug. Heerlijk! Ook @Pauly Robin weer tegengekomen daar
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.443
4.596
Crossfaith is er toch maar weer in geslaagd een slapende weide wakker te maken. Meteen ook de grootste wall of death en circle pit van het weekend
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Crossfaith is er toch maar weer in geslaagd een slapende weide wakker te maken. Meteen ook de grootste wall of death en circle pit van het weekend
Ja die waren best groot! Was een fors stuk rennen elke keer haha en de Walls of Death waren heerlijk ?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.598
7.307
@koekdoos is dit aanbod nog beschikbaar? Dan geef ik hem aan mijn vader. Dan kan hij daar lekker gaan staan met zijn sabatonshirt aan. Een beter vaderdagkado kan ik niet bedenken! Ruilen voor een frisse pint(of ander drankje).

Zekers! Heb nu tot aan Alestorm niks om te zien. Dus als je ergens een gaatje hebt de komende anderhalf uur. Laat maar weten. Jouw schema zal iets drukker zijn denk ik

Edit: zitten momenteel op de tribune aan een gangpad. Maar kunnen best ergens heen wandelen. Maar heb geen geel shirt meer aan nu ?

grijs vest en alice cooper shirt met blauwe spijkerbroek
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Ik zit op het veld voor Rival sons. Laten we nu ff meeten. Lang haar, zonnebril en Rock am Ring shirt aan. Ik loop richting de tribune nu
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken