Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
Ik zie, als vrouw, het probleem niet zo. Ze maken dat vanaf de start heel duidelijk wat hun bedoeling is. Als je dat podium opgaat, weet je dat ze zo'n dingen vragen, maar er stonden ook vrouwen op die dat niet gedaan hebben. Ze weten volgens mij ondertussen goed wie ze kunnen uitkiezen bij hun 'testje'.
 
Laatst bewerkt:

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.466
2.955
Inmiddels zit het eerste deel van de dag erop. De Main Stages zo goed als geskipt vanwege de zon, maar wat was Angelus Apatrida (ofzoiets) lekker! Ook Dool speelde erg goed.

Straks het echte progwerk van Alcest, Paradise Lost en Amenra om erna als het weer aangenaam is mijn eerste biertjes te drinken van de dag bij Within Temptation. Als we daarna nog niet zijn omgevallen ook nog even buren bij Scorpions met hun lichtelijk aangepaste Wind of Change.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Inmiddels zit het eerste deel van de dag erop. De Main Stages zo goed als geskipt vanwege de zon, maar wat was Angelus Apatrida (ofzoiets) lekker! Ook Dool speelde erg goed.

Straks het echte progwerk van Alcest, Paradise Lost en Amenra om erna als het weer aangenaam is mijn eerste biertjes te drinken van de dag bij Within Temptation. Als we daarna nog niet zijn omgevallen ook nog even buren bij Scorpions met hun lichtelijk aangepaste Wind of Change.
He dat is precies mijn schema haha. Bmfv en Black Label Society maar deels gezien vanwege de hitte helaas. Dool was ook goed, groot publiek en enthousiast ontvangst
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Rockbeer

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.590
7.299
Geluk gehad met de ducks of trash, 2x fastlane voor signeren.

Dacht zelfs te zien staan dat Sabaton morgen al signeert, spelen pas op zondag. Nog ff checken zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.590
7.299
Vind trouwens juist de tenten met deze temperaturen erger dan gewoon bij de mainstages. Krijg toch sneller last van benauwdheid dan in een tent
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Vind trouwens juist de tenten met deze temperaturen erger dan gewoon bij de mainstages. Krijg toch sneller last van benauwdheid dan in een tent
Ja klopt. Ik twijfelde tussen Heaven Shall Burn en Alcest maar was van plan om naar Alcest te gaan. Omwille van de benauwdheid in de Marquee blijf ik bij HSB.
Wel heel erg goed trouwens!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.466
2.955
Fijn om te horen dat Heaven Shall Burn ook goed was. Ik twijfelde in de voorbereiding lang maar koos toch voor Alcest + ik vind het in de Marquee juist redelijk te doen.

Ik kan inmiddels wel naar huis toe, het optreden van Alcest gaat niet meer evenaard worden voor mij. Wat was het goed! Heb nog kippenvel van de muziek ook al is het zo warm.

We hebben dus allemaal de juiste keuze gemaakt!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Ik vind de Marque ook juist beter te doen. Bijna elk concert lekker vooraan gestaan en net Alcest linksachter bij de open deuren bij de Ehbo. Briljante plek, lekker windje erbij. Nu langzaam aan prepareren voor Paradise Lost
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Alcest met het beste opteden van het weekend? Zou zomaar kunnen. Wordt heel lastig om te overtreffen.
Ik heb de laatste 2 nummers meegepakt.
De Marquee was goed gevuld.
De vorige keer vulde Alcest nog niet 1/4de van de Metal Dome.
De 2 nummers klinken fantastisch. Ik kan me wel voorstellen dat je dit het beste optreden van het weekend gaat vinden!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken