Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Over Volbeat: een vriendin van mij stond helemaal vooraan en ze vertelde dat die zanger zoveel gegeven had dat hij op het laatst gewoon een beetje op was. Dat kan ik dan wel weer waarderen dat ze er blijkbaar helemaal voor zijn gegaan. Dan is het niet erg dat hij op het laatst een beetje vals ging.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke en Rockbeer

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Hoogtepuntje nog toen ik op Powerwolf wachtte: helemaal geen fan van Mastodon maar die hebben een goed nummer (Blood And Thunder) en toen ze dat tegen mijn verwachtingen in speelde, sprong ik recht.

Ik zou eerder verbaasd zijn als ze geen Blood and Thunder gespeeld zouden hebben.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Moet ook wel chapeau zeggen, door main 1 nu rechts te zetten ipv links is het volk precies wat beter gespreid. Geen kat die op zo'n dingen denkt maar blijkbaar helpen zo'n kleine dingen gewoon
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.332
En we zijn er weer! Alleen vandaag ivm studiedag vriendin. Maar wel weer geel shirt blauwe broek. Rode en grijze tas beide weer.

Ik ben niet de persoon met geel shirt en een blauwe broek van de lidl. Heb ik ook al zien lopen haha
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Biertje nummer twee en kijken naar Phil Campbell. Hele goede rijstbowl gevonden bij de foodtrucks. Dat was ff fijn. Maar vandaag wordt voor mij ook de dag!! Disillusion, Gaahls Wyrd, Alcest, Paradise Lost en Amenra en dan nog veel er tussendoor genieten.

Even een samenvatting van gisteren:
1. Misthyrming
2. Powerwolf
3. While She Sleeps
4. Volbeat
5. Vltimas
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
Mijn top-5:
1. Volbeat
2. Lalma
3. While She Sleeps
4. Iron Maiden
5. Mastodon

Inmiddels zittend een beetje van Disillusion meegekregen. Last van m'n poten + 27 minuten moeten stappen in de bloedhitte van parking naar terrein. Vanaf Dool start dag 2 echt voor mij al klonk het einde van Disillusion zelfs zittend echt tof.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Wat. Was. Disillusion. Goed!! Wat een show en blij verrast door de versterking van de trompetiste. Met name de uitvoering van The Mountain sneedt diep, wat ontzettend mooi met de trompet erbij en de knallende riff. Deze show komt erg hoog sit jaar
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Wat. Was. Disillusion. Goed!! Wat een show en blij verrast door de versterking van de trompetiste. Met name de uitvoering van The Mountain sneedt diep, wat ontzettend mooi met de trompet erbij en de knallende riff. Deze show komt erg hoog sit jaar
Van a tot z mee eens. Ongekend, wat was dat heerlijk! Leuk ook om je ff te zien. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
Het is warm, heel warm. Ik hoop dat ik mn maat zover krijg om pas vanaf Shinedown op het terrein te zijn morgen. Moet er ook niet aan denken voorlopig om een slok alcohol te nemen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Het is warm, heel warm. Ik hoop dat ik mn maat zover krijg om pas vanaf Shinedown op het terrein te zijn morgen. Moet er ook niet aan denken voorlopig om een slok alcohol te nemen.
Het is nog net te doen. Voor elk biertje neem ik twee flesjes water en continu een natte lap in mijn nek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken