Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.509
4.350
Dat heb ik vaak met powermetal, als ik het thuis luister maar zo zo, maar live op de wei een super leuk feestje (bvb. Sabaton in 2019)
Nu laat ik het oordeel aan jullie, want thuis in de zetel is geen goed oordeel mogelijk, spijtig genoeg
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.118
7.284
Alles ging erg soepeltjes vandaag, het is veel beter geregeld dan voorheen.

Verkeer op de heenweg zat wat tegen, hierdoor pas na 11 op de parking. Toch nog rond 1 uur op het terrein, viel me erg mee! Ook ruimte genoeg op de camping gelukkig.

Ik vond Beartooth echt veel beter dan verwacht, die show was echt fucking vet.

Powerwolf was ook geweldig (nog nooit eerded gezien beide)

In extremo was ook een mooi feestje, zoals verwacht.

Nu Dropkick murphys op een afstandje kijken en energie sparen voor dat prachtige headliner duo!
 

pieterschipper

Campingartiest
1 dec 2017
69
7
Normaal heb ik altijd een combi kaart maar dit jaar een dagkaart voor vrijdag en zaterdag. Vraagje!
Kun je op vrijdag ook direct de zaterdag ticket inruilen voor een bandje of moet dat per dag?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.628
3.227
Ok, Stake is de beste band van de dag. HOLY SHIT
Ohh, die heb ik laten vallen wegens clashes omdat ze, als Belgische band, veel vaker te zien zijn, maar die stellen nooit teleur.

Zelf met een pintje aan't bekomen op de tribune na combi Murphys en Maiden.

Maiden zou er van mij elk jaar mogen staan, en ik zou er elke keer vooraan bij zijn en genieten. Ondanks de routine van hun set blijven die er zoveel onderlinge pret in steken en zie je hen zelf ook genieten. Ik ben niet zeker of mijn geheugen me in de steek laat of dat hun 'gadgets' per song nog uitgebreid zijn.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.404
Ben ik hier de enige die Maiden echt een totaal zouteloze show vond geven? Na een uur lekker naar Suicidal Tendencies gegaan.

Volbeat lekker van genoten. Blijft een fijne headlineshow.

High on Fire was ook erg fijn! Wat een baa, heerlijk!
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.443
2.922
Iron Maiden viel inderdaad wat tegen doordat het geluid veel te zacht stond. En Bruce is in die coronajaren toch wel oud geworden...

Volbeat daarentegen maakte het helemaal goed met een kneiterharde metalshow. Zo heb ik ze zelden zien spelen....

Morgen weer ertegenaan!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.358
6.548
Haha, die verschillen in beleving! Ik vond Maiden dan juist weer een waardige headliner. Erg van genoten. Terwijl het bij Volbeat gewoon gênant was hoe vals die zanger zong, met name bij Still Counting.

Heerlijke eerste festivaldag. Prima kunnen slapen vannacht. En nu heel veel zin in dag 2! Qua muziek verwacht ik vandaag wel een paar hoogtepunten.

Veel plezier, allemaal!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Rockbeer

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.404
Ik wilde zeggen dat dat vast aan de stream lag, maar dus blijkbaar niet. Zonde.
Ik merkte er dan weer niks van. Inderdaad mooi hoe die beleving kan verschillen. Stonden veel mensen, inclusief onszelf, mee te zingen. Dan hoor je dat niet meer.

Dus Dennis, dat wordt een topshowtje zondag voor je!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.404
Ben benieuwd naar de setlist van Disillusion zometeen. Die 3 kwartier kunnen ze vullen met 3 nummers met oa Wintertide en Alea.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.639
Ik merkte er dan weer niks van. Inderdaad mooi hoe die beleving kan verschillen. Stonden veel mensen, inclusief onszelf, mee te zingen. Dan hoor je dat niet meer.

Dus Dennis, dat wordt een topshowtje zondag voor je!
Dan hoor je dat niet meer... Ja, maar dat is dus boffen voor die zanger. Hopelijk is het vandaag wat beter!
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Haha, die verschillen in beleving! Ik vond Maiden dan juist weer een waardige headliner. Erg van genoten. Terwijl het bij Volbeat gewoon gênant was hoe vals die zanger zong, met name bij Still Counting.

Heerlijke eerste festivaldag. Prima kunnen slapen vannacht. En nu heel veel zin in dag 2! Qua muziek verwacht ik vandaag wel een paar hoogtepunten.

Veel plezier, allemaal!
Hier hetzelfde.
Ik vond Maiden uitstekend. Misschien niet zo goed als de vorige keer op Graspop, maar toch weer heel goed.
Volbeat, wat was dat man. Ik ben halverwege vertrokken.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.164
1.227
Mercyful Fate was heerlijk maar helaas niet alles kunnen zien wegens dat ik tussendoor FF moest gaan zitten. Was er al van de eerste bands. Ook Strains was genieten. Powerwolf wordt echt wel top much the dame, nu 13 keer gezien en hoogtepunt was het nieuw nummer. Megafan maar hopelijk volgende show wat meer nieuwe nummers. Iron Maiden als vanouds. Ego Kill Talent verdient meer volk, maar was wel vrij soft natuurlijk. While she Sleeps stukje gezien maar niet meer wat het ooit was. Hoogtepuntje nog toen ik op Powerwolf wachtte: helemaal geen fan van Mastodon maar die hebben een goed nummer (Blood And Thunder) en toen ze dat tegen mijn verwachtingen in speelde, sprong ik recht. Toxic Shock energiek eenmaal het op gang was.


Vandaag Disillusion, British Lion, Steel Panther, Bullet Door My Valentine, Heaven Shall Burn en Megadeth. Na Megadeth niks heel speciaal meer. Wel fan van Within Temptation maar allemaal al zo vaak gezien dus ga nog bekijken beetje. Mss STYG maar weet niet goed wat te denken over hun gecancellede shows. Heb het er moreel eerlijk gezegd moeilijk mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken