Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
Deze week of volgende week timetable ? ivm met Hemelsvaart wellicht volgende week.

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
Leuke toevoegingen, vooral blij met DJ Lag, Jerrau, Naone, Black Cadmium en Dinamarca

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
Wel interessant ja, maar niet iets waar ik rekening mee ga houden waarschijnlijk en vermoedelijk weet ik niet eens wie er speelt op dit tijdstip.

Nog steeds verwacht ik volgende week donderdag de timetable en helemaal met deze aankondiging. Ik denk dat de hele line-up nu wel compleet is.

StevieU2

Support act
1 jun 2016
Wel interessant ja, maar niet iets waar ik rekening mee ga houden waarschijnlijk en vermoedelijk weet ik niet eens wie er speelt op dit tijdstip.

Nog steeds verwacht ik volgende week donderdag de timetable en helemaal met deze aankondiging. Ik denk dat de hele line-up nu wel compleet is.
Vandaag comedy op LL gedropt dus Mark deze is van jiou. Volgende week !

• Winning
Waarderingen: MarkD

lemarchanddesable

Nieuw lid
3 dec 2021
Hi guys! I have a question that you maybe can help me with:
I read in the website that people can set their tents in the camping the night before the fest (thu 30th june) so, they start the friday already in the fest. We can't carry any equipment so decided to choose a kind of "glamping" in the Rabbit Resort, can we also sleep there that night from thursday to friday? And also on sunday night and check out on monday? I couldn't find any info about that in english, thanks!

StevieU2

Support act
1 jun 2016
Hi guys! I have a question that you maybe can help me with:
I read in the website that people can set their tents in the camping the night before the fest (thu 30th june) so, they start the friday already in the fest. We can't carry any equipment so decided to choose a kind of "glamping" in the Rabbit Resort, can we also sleep there that night from thursday to friday? And also on sunday night and check out on monday? I couldn't find any info about that in english, thanks!
Hi! Not sure..I would suggest writing an e-mail to the organisation. My assumption is that opening of the festival terrain from thursday 12 untill monday 14 will also aplly to the Rabbit Ressorts

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
Morgen dan maar een blokkenschema? Wil gaan puzzelen verdorie....

;)

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
Ik hoor trouwens in The Chats zo af en toe de oude sound van Artic Monkeys terug. Voor mij eigenlijk een hele fijne ontdekking en zonder clash probeer ik deze gasten wel echt even te zien.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken