Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
.... en nu is de voucher van het Pinkpop hoedje ook echt binnen!! ?

nu nog de toegang tot het terrein zodat ik het hoedje ook echt kan ophalen op het festival terrein bij de Amnesty stand.

Loop ik er die dagen weer lekker bij
1652877264845.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Oké dank je wel. Ik kom zelf uit Zuid-Limburg, maar moet eigenlijk op vrijdagochtend mijn dochter naar schoolbrengen. Dat vind ik super leuk om te doen, maar kan eventueel ook door mijn ouders of schoonzus gedaan worden. Een extra nacht slaap in eigen bed is natuurlijk ook geen overbodige luxe. Kan er ook voor kiezen om in de ochtend vroeg de trein naar Landgraaf te nemen. Ik ga er nog maar eens goed over nadenken :)
Als je toch in de buurt woont waarom dan niet op donderdag je tent opzetten en vervolgens naar huis gaan en vrijdag terug komen? ?
 
  • Winning
Waarderingen: RickHuissen

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Over adviezen gesproken, in een ouder Pinkpop werden parkeertips gegeven over waar te parkeren voor de dagjesmensen.
Heeft iemand die tips toevallig opgeslagen?
 

Steefmeister88

Playlistbediener
4 mei 2022
44
44
Als je toch in de buurt woont waarom dan niet op donderdag je tent opzetten en vervolgens naar huis gaan en vrijdag terug komen? ?
Zat ik ook nog aan te denken, ik woon zelf in Maastricht dus afstand valt mee. We gaan de opties thuis ook even overleggen ;)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik ben nog nooit naar Der Ring zelf geweest. De edities dat ik er was was beiden op de oude locatie in Mendig.

Maar mijn ervaring met RAR is een klein beetje dubbel omdat wij 2 jaar achter elkaar heel veel pech hebben gehad met het weer. Eerste editie was het kwa onweer bij vlagen al gevaarlijk en naar het schijnt gewonden gevallen. En de tweede editie was nog erger, daar zijn we na dag 1 naar huis gegaan omdat de situatie met het weer simpelweg te onveilig was en daarbij de organisatie echt heel slecht was (die editie is ook de zaterdag dag programma afgelast en verplaatst naar de nacht, en de zondag was compleet afgelast). https://www.ad.nl/nieuws/noodtoestand-in-duitsland-rock-am-ring-afgelast~a5c48324/

Goed, als we dat even los laten voor wat het is. Op het momenten dat we niet door regen en onweer werden geteisterd was het festival gewoon heel erg tof. Duitsers hebben echt niet de meest scherpe muziek smaak, maar ze gaan los. De rock acts komen daar ook beter uit de verf dan dat ze hier komen naar mijn mening en de sfeer was op veel momenten gewoon veel beter dan dat het hier in NL is.

Kwa organisatie heeft festival wel wat te korten. Zo was het zoeken naar een plaatsje op een camping een drama, je moest destijds nog met contact geld betalen bij een bar, erg veel loop afstanden, slechter informatie voorziening, weinig voorzieningen op de camping, files naar de parkeerplaatsen etc.

Maar goed, ik zou zeggen ga er gewoon voor. Het is wel een ervaring die je in Nederland niet snel kan krijgen.
Dank voor de uitgebreide toelichting! Dacht zelf leuk een dagje Muse mee te pakken met Placebo. Maar twijfel over logistiek en organisatie inderdaad. Ik verblijf niet op de camping dan omdat ik maar een dagje zou gaan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Dank voor de uitgebreide toelichting! Dacht zelf leuk een dagje Muse mee te pakken met Placebo. Maar twijfel over logistiek en organisatie inderdaad. Ik verblijf niet op de camping dan omdat ik maar een dagje zou gaan.
Dan heb juist minder last van de mindere logistiek en organisatie. En nogmaals ik ben in 2 noodjaren geweest, en op een andere locatie. Dus mijn ervaring is misschien ook niet heel relevant meer. Als je wil moet je het gewoon is proberen want het is gewoon een heel tof festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Dan heb juist minder last van de mindere logistiek en organisatie. En nogmaals ik ben in 2 noodjaren geweest, en op een andere locatie. Dus mijn ervaring is misschien ook niet heel relevant meer. Als je wil moet je het gewoon is proberen want het is gewoon een heel tof festival.
Vooral even iemand vinden die ik zo gek krijg. HAHAH
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Mocht iemand nog tickets willen voor de vrijdag of het weekend (uitverkocht!), via Ziggo Priority (alleen voor Ziggo klanten) zijn nog tickets te bestellen. Sterker nog, je kan 8 tickets per bestelling kopen. Dus voor diegene die achter het net gevist heeft, dit is je kans.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken