De Festivalpodcast

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878

Back in action voor al uw trein-, bus- en fietsritten!
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie, mattman en Brian

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878

Een nieuwe stem, maar minstens zo veel vrolijkheid. ✨ Overrr:

  • Alle highlights van Coachella met o.a. Harry Styles en Arcade Fire
  • DGTL: Feest met Paul Kalkbrenner en ellende met Heineken Silver
  • Een dikke pluim voor de stages van Awakenings Easter Festival
  • De ultieme Paaspop-fomo
  • De live uitpluizings van het Pinkpop timetable
  • Aandacht voor FESTEN, de opkomende alternatieve clubnacht voor festivalliefhebbers.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408

Een nieuwe stem, maar minstens zo veel vrolijkheid. ✨ Overrr:

  • Alle highlights van Coachella met o.a. Harry Styles en Arcade Fire
  • DGTL: Feest met Paul Kalkbrenner en ellende met Heineken Silver
  • Een dikke pluim voor de stages van Awakenings Easter Festival
  • De ultieme Paaspop-fomo
  • De live uitpluizings van het Pinkpop timetable
  • Aandacht voor FESTEN, de opkomende alternatieve clubnacht voor festivalliefhebbers.
Was weer een fijne aflevering. Pinkpop podia hadden jullie leuk voorspeld, was net bekend bij uitkomen podcast. 3 kleine feedback puntjes. Ik miste nog wat meer festival nieuws, ik miste de mashups (maar misschien kwamen die ook uit de koker van Julia. Bij deze nogmaals sterkte!) en ik vond de terugblik op Paaspop mager. Als eerste echte bandjes festival na corona had ik daar liever iets meer uitdieping in gezien. Maar misschien komt dat ook vooral omdat het mijn eerste echte festival sinds 2,5 jaar was.

Verder weer luisterplezier gehad en fijn dat Twente goed vertegenwoordigd is ;) Keep up the good work ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa en mattman

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Was weer een fijne aflevering. Pinkpop podia hadden jullie leuk voorspeld, was net bekend bij uitkomen podcast. 3 kleine feedback puntjes. Ik miste nog wat meer festival nieuws, ik miste de mashups (maar misschien kwamen die ook uit de koker van Julia. Bij deze nogmaals sterkte!) en ik vond de terugblik op Paaspop mager. Als eerste echte bandjes festival na corona had ik daar liever iets meer uitdieping in gezien. Maar misschien komt dat ook vooral omdat het mijn eerste echte festival sinds 2,5 jaar was.

Verder weer luisterplezier gehad en fijn dat Twente goed vertegenwoordigd is ;) Keep up the good work ?
Je gaat toch niet in de diepte over Paaspop als het festival zelf dat al niet doet?
 
  • Wow
Waarderingen: Joszwa

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Was weer een fijne aflevering. Pinkpop podia hadden jullie leuk voorspeld, was net bekend bij uitkomen podcast. 3 kleine feedback puntjes. Ik miste nog wat meer festival nieuws, ik miste de mashups (maar misschien kwamen die ook uit de koker van Julia. Bij deze nogmaals sterkte!) en ik vond de terugblik op Paaspop mager. Als eerste echte bandjes festival na corona had ik daar liever iets meer uitdieping in gezien. Maar misschien komt dat ook vooral omdat het mijn eerste echte festival sinds 2,5 jaar was.

Verder weer luisterplezier gehad en fijn dat Twente goed vertegenwoordigd is ;) Keep up the good work ?
Thanks voor je feedback Brian! De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de mashups wel degelijk klaarstonden maar Julia ze normaal instart en we ze nu compleet waren vergeten. Even wennen wat dat betreft zo met een nieuw duo :). Paaspop was inderdaad mager omdat we er beide niet waren geweest, we zijn nog een beetje aan het kijken hoe we dat in de zomer gaan doen maar ik denk dat belletjes met onze Festileaks reporters wel leuk kunnen zijn voor de dynamiek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Met S04E09 je weekend in

 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Met S04E09 je weekend in

Jos,
Het valt me toch tegen dat jullie geen mash-up van alle artiesten van Le Guess Who? in de podcast hebben gestopt ;)
 
  • On fire
Waarderingen: Brian

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878

✨ Een gloednieuwe Festivalpodcast, bomvol want wat gebeurt er VEEL! Er valt wat te rectifieren vanaf Primavera, Best Kept Secret had een schitterende zaterdag en vooral de grote Pinkpop evaluatie. En vooruit, ook nog een vooruitblik naar Down The Rabbit Hole. En met veel muziek! En sfeer!
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681

✨ Een gloednieuwe Festivalpodcast, bomvol want wat gebeurt er VEEL! Er valt wat te rectifieren vanaf Primavera, Best Kept Secret had een schitterende zaterdag en vooral de grote Pinkpop evaluatie. En vooruit, ook nog een vooruitblik naar Down The Rabbit Hole. En met veel muziek! En sfeer!
Leuk! Vorige opmerking klonkt wat lullig, maar had vanwege een operatie die nacht ervoor niet geslapen en was dus heerlijk om mee in slaap te vallen. Ben een trouwe luisteraar ;)
 
  • Geweldig
Waarderingen: Joszwa

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Er staan er weer een paar online!

  • S04E16: Voor het eerst naar Tomorrowland
  • S04E15: De twee gezichten van de Zwarte Cross
  • S04E13: Down The Rabbit Hole is het beste festival van Nederland

Via 't Spotifytje:



 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Back at it!


Weer elke twee weken in je podcastfeed, zodra je geabonneerd bent ten minste. Met in de eerste episode van dit seizoen:

🚀 Het beste uit de FL Community: Lowlands, Graspop, Rihanna en Caroline Polachek
🚀 De Grote Festivalzomer 2023 Line-up Catch-up
🚀 De (on)terechte ophef op Ticketmaster
🚀 Wie de f*ck is Aphex Twin eigenlijk?
🚀 En nog veel meer enthousiasme, lekkere muziekies en zomerzin.

Luisteren maar!
 

Theae

Nieuw lid
21 feb 2023
1
1
Ik vrouw 65 jaar ben een zeer regelmatige concert en festival bezoeker
Je ziet me regelmatig in de Ziggo-dome, Tivoli Utrecht, Metropool Enschede ,Down de Rabbit Hole en Lowlands.
Tijdens het luisteren naar jullie podcast ergerde ik me behoorlijk hoe jullie praten over het verschrikkelijke publiek (ouderen) in de Ziggo Dome tijdens het concert van Robbie Williams :

-ik wordt er ongemakkelijk van ouder publiek als ik naar voren wil lopen na het halen van een biertje

-als je naar Pinkpop gaat skip je dat verschrikkelijk oudere publiek

- hopelijk komt er op pinkpop ander publiek zodat ik er meer van kan genieten

-er werd zelfs genoemd mogelijk blijven ze weg van ons mooie festivalletje

dan moeten ze twee dagen achter elkaar dat willen ze misschien niet

Pijnlijk dat jullie mij en anderen/ouderen (wanneer ben je oud) die net als jullie willen genieten van de muziek en festivalsfeer zo worden weggezet.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Hey Thea,

Ik ben ben verder niet betrokken bij de festivalpodcast, maar het lijkt me duidelijk dat ze dat niet zo bedoelde.
Iedereen is welkom in concerthallen/festivals.

De ene persoon klikt meer met de één dan de ander. Sommige mensen houden meer van losse concerten, sommige meer van festivals. Vanwege de sfeer, soms vanwege andere redenen.

De een wil compleet uit zn dak gaan, de ander vindt het weer irritant dat er iemand voor hem staat de dansen waardoor ie het niet kan zien.

Uiteindelijk moet iedereen gewoon een beetje vriendelijk met elkaar om gaan, dan heeft gemiddeld gezien iedereen een leuke ervaring!


Wel leuk dat de festival podcast blijkbaar een breed publiek aanspreekt ;)

En welkom op het forum;)

P.S: Ik stond in 2017 vrij vooraan bij Robbie Williams, was hartstikke gezellig tussen de 'volwassenen' als ukkie van 20 jaar
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

Gebruikers die dit onderwerp bekijken