Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Daarstraks op stubru gehoord dat disturbed zou komen toen ze down with the sickness draaiden bij de tijdloze 12 beste kreunen en kreten. Ze zullen zich vergist hebben met 2020.
Jinjer kan volgens mij nog. Want Oekraïne deed ook mee aan Eurosong. Al lijkt me de kans idd klein.
En voor electric callboy. Meestal is graspop gedaan en kondigen ze de week erna ofzo een graspop act aan voor alcatraz. Zie twisted sister een aantal jaren terug bv. Nu zou dat omgekeerd kunnen zijn.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Neee een cancellation van spiritbox kan ik echt niet hebben hoor hopelijk blijft het bij into the grave alleen dan
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.430
4.570
Ik gok dat ze al vrij lang vast lagen en het financieel niet meer haalbaar was en itg niet bereid was om de contracten te herzien?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Kan me opzich wel voorstellen dat bands keuzes moeten maken, of inderdaad een extra onkostenvergoeding vragen aan festivals. Misschien dat de band meer bereid is om op grotere festivals te spelen zoals download/graspop omdat ze daar meer naamsbekendheid van verkrijgen dan bv. ITG. Daarnaast zullen grote festivals misschien eerder bereid zijn om onkosten te vergoeden?
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
het orakel heeft gesproken, vandaag is de dag!
Office Tv Youre Welcome GIF by The Office
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken